smile Skrevet 23. august 2007 #2261 Del Skrevet 23. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2262 Del Skrevet 24. august 2007 Lillemannen har fått norsk statsborgerskap og personnummer! Fikk brev i posten i dag fra den norske ambassaden. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2263 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg vet ikke om det var gjort med vilje, men jeg la han på magen under babygymmen, gikk for å sette på en maskin med klær og når jeg kom tilbake 5 minutter senere lå han på rygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. august 2007 #2264 Del Skrevet 25. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. august 2007 Forfatter #2265 Del Skrevet 26. august 2007 I dag har mini vært litt morsom. Han har funnet ut at han har armmuskler og hvis han ligger på matta og du holder han i begge hendene så drar han seg opp. Plutselig fant han ut det i dag Nå vil han ikke ligge lenger, skal bare sitte opp og se seg rundt. Kjempemorsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. august 2007 #2266 Del Skrevet 26. august 2007 Ja, å ligge er ikke kult lenger altså! Går kun an hvis jeg sitter ved siden av henne, og gjerne prater. Hun elsker å ha øyekontakt og prater masse! Tror Skjønningen snur seg snart, hun ser ut som hun flyr når hun ligger på magen Og hun har ramlet over på siden, men snart er hun nok rundt! Og jeg tror den første latteren kom idag.. De herlige små nurkene våre er i ferd med å bli store... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. august 2007 #2267 Del Skrevet 27. august 2007 Venter på latteren vi også. *Utålmodig* Rulle rundt har han jo gjort en stund, og tror snart han løfter opp overkroppen også. Han prøver litt på det når jeg holder han i hendene, men kommer bare bittelitt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2268 Del Skrevet 27. august 2007 Den kommer nok Frida Tiny kan løfte seg selv opp når jeg holder han i hendene, men han prøver så godt han kan selv på gulvet. Bøyer ryggen helt opp og strever med armer og bein uten at han klarer å løfte hodet helt iss: Ja, de ser ganske morsomme ut når de ligger på magen. Selv mini har begynt å like å ligge på magen, men ikke mer enn i 5 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2269 Del Skrevet 27. august 2007 3 måneder i dag forresten! Hvor blir det av tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. august 2007 #2270 Del Skrevet 28. august 2007 Tenk det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. august 2007 #2271 Del Skrevet 28. august 2007 Her skjer det saker og ting ser jeg. Det virker som om han er tidlig ute ja. Lillesmile er ikke så glad i å ligge på magen, det holder bare et par minutter men jeg er kanskje litt sløv til å legge henne på magen også. 3 mnd. Tiden flyr..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. august 2007 Forfatter #2272 Del Skrevet 28. august 2007 Vet ikke om han er tidlig ute... Første barnet så har ingen å sammenligne med Prøver å la han ligge på magen 10 minutter 2-3 ganger om dagen. Noen dager glemmer jeg det helt av da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. august 2007 #2273 Del Skrevet 28. august 2007 3 måndeder Hvordan har han rukket det? Enda jeg synes de siste ukene har gått drittreigt selv... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. august 2007 #2274 Del Skrevet 28. august 2007 Tiden går jammen fort ja. Snart begynner de å krabbe, den første tanna kommer og de sier mamma for aller første gang. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 28. august 2007 #2275 Del Skrevet 28. august 2007 Det er så gøy når man ser at de får til nye ting :rødme: (selv om man vil beholde dem små og uskyldige så lenge som mulig...) Jeg syns det ofte er sånn at de ikke får til noen ting, og så er det noen dager da de plutselig gjør en hel haug med nye ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. august 2007 Forfatter #2276 Del Skrevet 29. august 2007 Huff, i dag er alt bare deprimerende Lillemannen har fått vaksine igjen og er litt sutrete. Han hadde en forferdelig dårlig natt og jeg tror jeg fikk 2 timers søvn over hele natta. Så ringer advokaten i dag og sier at de som skal kjøpe vårt hus truer med å trekke seg hvis vi ikke kan sette en dato innen slutten av uken, noe som er veldig usannsynlig at vi kan fordi vi fremdeles venter på papirarbeid fra de vi skal kjøpe hus av. Det betyr at vi sannsynligvis må flytte inn i en leilighet mens vi venter og må ut med 6 måneders leie selv om vi bare sikkert må bo der i et par uker, + utgifter for flyttegodset vårt som må på lager + utgift for at kattene kan bo på kattepensjonat. Vi snakker om flere titusener kroner og vi har bare akkurat nok sparepenger til å betale depositum på det nye huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. august 2007 #2277 Del Skrevet 29. august 2007 Det hørtes ikke noe gøy ut. Men kan ikke dere stille tilsvarende motkrav til de dere skal kjøpe av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. august 2007 Forfatter #2278 Del Skrevet 29. august 2007 Nei, problemet er at de vi skal kjøpe hus av har så masse gjeld at de må gjennom masse papirarbeid for å sjekke at det de får for huset faktisk dekker gjelda deres (de har visst over 1 mill kroner i gjeld, utenom huslån ) ellers går de personlig konkurs og banken vil ta huset. Så vi venter og venter og venter på papirene fra alle de bankene, firmaene og privatpersonene som de har lånt penger av. Lista er visst uendelig lang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. august 2007 #2279 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Æsj, så kjedelig. Håper det ordner seg med flytting. Og stakkars lillemannen som reagerer på vaksinene. Knerten har fått vaksine i dag. Går veldig greit så langt, så håper han slipper unna bivirkninger. Endret 29. august 2007 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. august 2007 Forfatter #2280 Del Skrevet 29. august 2007 2 måneders vaksinen fikk han litt feber av og ble litt urolig, denne ble han urolig, grinete og søvnig av. Snåle greier :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå