Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åssen han snur seg? Han snur seg på siden når han ligger på rygg, også tilbake igjen :)

Tidligere har han bare gjort det når han har trukket beina opp mot magen, så har han rullet på siden liksom, men nå snur han seg også når beina er utstrakt.

Skummelt å ha ham på stellebordet for han løfter hele ryggen opp og flytter seg rundt på hele stellematta :ler:

For et murmeldyr vi har fått! Nå har han sovet fra 17:30. Over 7 timer nå :overrasket:

Det hadde jo vært veldig fint hvis han hadde lagt seg i 10-tiden og sovet over 7 timer, men neeida ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei tai-en kom i dag så når han har sovet skal vi trene på å knyte den. Prøvde i sted men han var så trett at det var umulig å gjøre noe med han :)

Skal prøve den knytingen på tettinntil som heter "Mage med tvist", men er ikke sikker på om han kan ha beina ut eller ikke. Får se hva det blir plass til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat bestilt time hos sykesøster for Tinys andre vaksine. Synes de får så mange vaksiner her i landet, men det er sikkert bra for han :)

Det blir onsdag om to uker så håper vi ikke har flyttet før det for ellers må jeg kanskje bestille ny time på det nye legekontoret? :klø:

Plages veldig med etterrier for tiden. Fikk ikke de før etter 10 uker etter fødselen, vet ikke hva som er vanlig jeg? Ubehagelige er de i alle fall :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk også plutselig etterrier her for noen uker siden. Hadde det i dagene etter fødsel, men så har jeg ikke kjent noe før et par uker tilbake. Har gitt seg igjen nå da. Og heldigvis var de ikke så vonde som de jeg hadde etter fødselen.

Du kan gjerne ha beina hans utenfor i MT. Kommer an på hva han vil selv. Ikke alle babyer som liker froskestilling. Pass bare på at knærne er høyere enn rumpa. Og beina hans skal ganske mye ut altså. Rundt kroppen din på en måte. Ser ubehagelig ut, men er visst sånn det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: Nei, vi venter ennå vi... Hele kjeden har holdt på å falle sammen flere ganger pga problemer med papirene til den ene eller andre parten, men nå tror vi at det går rett vei :)

Maks 3 uker påstår de så vi får se :)

Skal se om han får ut føttene på siden. Det kommer vel an på hvor bred fronten på mei tai-en er? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini sov fra 9 til 5 i natt. Jeg la meg halv elleve så har fått ganske mye søvn. Blir jo helt ødelagt i hodet av så mye søvn helt plutselig :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn så Tiny ut på dåpsdagen sin :)

Vi har vært og fått skrevet ut bilder som skal sendes med takkekortene.

Tiny har vært litt morsom i dag. Har sovnet før jeg fikk rapet han ordentlig så etter en time eller så slet han med luft, så jeg var bare inne og snudde han på siden, han fikk ut lufta og snorket videre :ler:

Må inn igjen om 5 minutter og sjekke at han har snudd seg tilbake da *hønemor* :)

post-11576-1187297057_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det synes jeg og :hjerter:;)

Nå har alt besøket dratt hjem til Norge, så nå er det bare jeg og Tiny hjemme om dagen. Greit nok det, men det blir jo ensomt i lengden.

Håper at de har lekegrupper der hvor vi skal flytte.

Har gått tur i dag, og har ryddet og jobbet litt. Tiny ligger ute og snorker i vogna med kosebamsen (med spilledåse) i armkroken, kosekluten over ansiktet og smokken halvveis ute av munnen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir egentlig litt oppgitt og samtidig forfjamset over disse folka som skal kjøpe huset vårt. De har mast i flere uker nå om at ting tar for lang tid (det tar tid fordi det huset vi skal kjøpe krever litt mer tid enn hva som er vanlig), men nå har de begynt å videresende posten sin hit :overrasket:

Og i dag ringte en installatør for kabel-TV på døra og lurte på hvor han skulle strekke kabelen :overrasket: :overrasket:

Makan altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg hadde blitt så forbanna hvis noen som skulle overta mitt hus begynte å ta seg rettigheter. Greit at det tok litt lenger tid, men likevel. Det hadde jeg aldri fått meg til å gjøre selv.. :kjefte:

Menn guuuuud jeg smelter :rødme: For en nyyydelig gutt!! Du er heldig!! :)

Håper du får til det med MT, det tror jeg nok.

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...