Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Gjest CatClaw

:hallo:

Innom for å ønske god kveld :)

(har vært innom her før under annet brukernavn.. bare send en pm hvis du er nyskjerrig ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Spennende med sånn mystisk bruker da ;)

Nå har lillemannen vært så flink å sove! Sov fra 21:30 til 05:30, så fra 06:15 til 09:00 :hoppe: :hoppe:

Første gang på leeeeenge at jeg har fått sovet over 6 timer i strekk :)

Eneste som er dumt med at han sover så lenge er at bleien lekker. Nå bruker han størrelse 3 i bleier (Huggies eller Pampers). Størrelse 2 lekker fordi de blir for små, og størrelse 3 lekker fordi de er litt store.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Begynner å gå tom for rene laken for vugga nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kom ikke noe mer så vi fant ut at det måtte ha kommet fra en av oss (på en eller annen måte).

Nå har vi vært på butikken og kjøpt en kjempefin lyserosa kjole.

Nei, ikke til Tiny altså... Et vennepar av oss fikk ei lita jente i går nemlig ;)

Tiny har fått to pappesker med Huggies-bleier han. 200 bleier for å være nøyaktig :overrasket:

Og det kostet bare 180 kr :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da drar vi til sykehuset i morgen tidlig. Ønsk oss lykke til! :)

Lykke til på sykehuset. :klemmer: :klemmer: Regner med at du allerede vet at alt går supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle lykkeønskninger :klem:

Nå er vi tilbake :)

Hjelpe meg for en tur! At folk gidder å bo (for å ikke snakke om å kjøre bil) i London er utenfor min forstand :overrasket:

Men eksperten på sykehuset sa at så langt han kunne se, og kjenne, så var hodet til Tiny 100% helt normalt. Han mente at denne raden på toppen av hodet hans oppsto pga trykk under fødselen og at hvis det var kraniosynostose så ville hodet hans vært lengre enn det det er nå og denne raden ville ikke gått "ned" som det den har.

Han skulle be sykehuset her i byen om å få se røntgenbildene som de tok når Tiny var 2 dager gammel, men han var nesten 100% sikker på at den ville bekrefte det han selv mente.

Skuldrene mine føles 1000% ganger lettere nå som operasjon, risikofaktorer, arr, mobbing, hjerneskade og alt annet er omtrent borte. Vil nok fremdeles være litt ekstra hønemor for ham da ;)

Men nå skal vi feire med kinamat og pappvin! :ler:

Endret av Mrs N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iss, skravla, Frida Frosk :klem:

Ja, det er veldig deilig å få sånne nyheter. Litt irriterende at vi fikk "feil" diagnose av sykehuset her i byen, men samtidig er vi glad for at de følger opp slike ting.

Så nå skal vi bare kose oss med lillemannen og glemme alt dette om operasjoner og andre fæle ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj det er helt håpløst å kjøpe hagemøbler. Vi må ha hagemøbler til dåpen nå på søndag, men de vi har sett på og synes ser bra ut har de selvfølgelig ikke flere igjen av. Enten har de ikke bordet eller så har de ikke stolene.

Vi blir til sammen 13 stk til dåpen og vi har bare sitteplasser til maks 8. I fire dager nå har vi prøvd å kjøpe hagemøbler, men de eneste som ser bra ut koster enten flere tusen kroner eller de er utsolgt.

I morgen må vi kjøpe noe for ellers får vi et stort problem på søndag.

Frustrerende! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...