Vannmelon Skrevet 4. august 2007 #2141 Del Skrevet 4. august 2007 Nam nam luftballong Han er nå 62 cm og 5,5 kilo. 43 cm rundt hodet Hm.. Lenger enn begge jentene mine, og tyngre enn hun ene. Og jeg som syns mine har blitt så store... Spurte helsesøster denne uka, men her måler de ikke lengde før tre ukerskontrollen. Men han er blitt fryktelig lang, og veier nå 6,5 kg. Gleder meg til vi får målt lengden. Vi kommer innom og får veid når vi vil, og da får vi måle også, selv om det egentlig bare er på de faste kontrollene. Vil de ikke føre det inn, måler vi bare selv - fri tilgang til vekt og målebånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. august 2007 Forfatter #2142 Del Skrevet 4. august 2007 Fri tilgang har vi ikke her, så det er litt surt. Har prøvd å veie han på badevekta hjemme men han var for lett så det sto bare "error" på den Han er så fascinert av den bursdagsballongen for tiden. Prater og ler til den. Så spiser han litt og kjenner litt på den. Lurer på om det er fordi den har et "fjes" at han rett og slett tror den er en person? :klø: Morsomt er det i alle fall (men hvorfor man gidder å bruke penger på dyre leker til barn når en ballong koster 10 kr, det skjønner jeg ikke nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. august 2007 #2143 Del Skrevet 4. august 2007 Det aller meste er jo fascinerende for disse små, så å kjøpe dyre leker er vel egentlig ikke nødvendig nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. august 2007 #2144 Del Skrevet 5. august 2007 Fri tilgang har vi ikke her, så det er litt surt. Har prøvd å veie han på badevekta hjemme men han var for lett så det sto bare "error" på den Da går du selv på vekta først, så med han på armen. Så tar du vekten med han minus bare deg og vips. Men får jo ikke på grammet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. august 2007 Forfatter #2145 Del Skrevet 5. august 2007 Ja, prøvde det iss, men fikk tre forskjellige målinger :klø: Dumt at han veier over 3 kilo for ellers kunne han ha gått på kjøkkenvekta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. august 2007 #2146 Del Skrevet 5. august 2007 Vekter kan bli forvirret hvis man veier rett etter hverandre. Prøv med litt mellomrom kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. august 2007 Forfatter #2147 Del Skrevet 5. august 2007 Vi har elektronisk vekt da, skal ikke de være mer nøyaktige? Deilig med laptop! Sitter i hagen og skriver nå. Det er deilig sol ute. Tiny ligger i vognen og prater med mønsteret på vogna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. august 2007 #2148 Del Skrevet 5. august 2007 Det er helt utrolig hva de klarer å prate med. Lurer på om de får svar? Jeg vil også ha sol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. august 2007 Forfatter #2149 Del Skrevet 5. august 2007 Ja, tenk om de får svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. august 2007 #2150 Del Skrevet 5. august 2007 Hørtes deilig ut å kunne sitte ute i solen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. august 2007 Forfatter #2151 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg klarte å bli solbrent! Og jeg satt i skyggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. august 2007 #2152 Del Skrevet 5. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. august 2007 Forfatter #2153 Del Skrevet 5. august 2007 Huff, nå føler jeg meg urolig. Har nettopp lagt Tiny og det er 28 grader på soverommet Det er helt vindstille ute så temperaturen er ikke så lett å få ned. Har satt i gang en vifte inne på rommet (peker ikke mot han selvfølgelig) og håper det vil kjøle ned rommet. Hvis ikke så må jeg enten kle av han alt utenom bleie (ligger i en kortermet body nå) eller legge han nede på stua/kjøkkenet som jo er kaldere enn soverommet oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. august 2007 #2154 Del Skrevet 5. august 2007 I øyeblikket er det 26 grader her i stua som skjønningen for øyeblikket sover. Tror nok det går helt fint med kortermet body! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. august 2007 #2155 Del Skrevet 6. august 2007 Det går nok helt fint så lenge man tilpasser påkledningen etter temperaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. august 2007 Forfatter #2156 Del Skrevet 6. august 2007 Det gikk greit med sovingen, men i dag tidlig skjedde det noe ekkelt... Lillemannen vekte oss i 6 tiden og mannen sto opp for å bytte på han for han hadde griset til hele sengen sin. Når han kom tilbake så la han Tiny i sengen vår oppå dyna. Litt senere flyttet jeg han over til min side for å amme han og etter en stund sa mannen "du, det er blod på dyna". Og det var det også gitt. Det var akkurat der Tiny hadde ligget. Synes jeg kjente hjertet hoppet over flere slag, men etter nøye sjekking av ungen (under føtter, i nakken, under armer og til og med i ørene og i bleien) fant vi ut at det måtte ha kommet fra en av oss, selv om ingen av oss hadde noen sår. Så i dag når jeg våknet og skulle løfte opp Tiny for å skifte på han var det kommet enda mer blod på dyna, rett under hodet hans. Fikk mamma til å hjelpe meg å sjekke han men vi finner ingenting på han. Skjønner ikke hva som skjer jeg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. august 2007 #2157 Del Skrevet 6. august 2007 Høresut som det kom fra munnen kanskje?? Fikk sambo til å lese det og han sa at han allerede hadde vært på vei til lege.... Jeg ville fått sjekka det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. august 2007 #2158 Del Skrevet 6. august 2007 Ja, det ville jeg også fått sjekket. Ekkelt, selv om det sikkert ikke er noe farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. august 2007 Forfatter #2159 Del Skrevet 6. august 2007 Fra munnen? Ja, kanskje det :klø: Jeg skal se om det kommer noe mer eller om han virker rar på noen annen måte, da skal jeg ringe legen. Når jeg tenker på det så kan det være fra munnen ja, for det virket litt "utvannet" liksom (veldig lyserødt blod). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. august 2007 #2160 Del Skrevet 6. august 2007 Innom for å si hei og ønske deg en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå