Frida Frosk Skrevet 5. juli 2007 #2001 Del Skrevet 5. juli 2007 Forstår at jeg var utrolig heldig med fødselen ja... Tøffe er dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #2002 Del Skrevet 5. juli 2007 Ja, det er ganske deilig at han har funnet seg en sånn fin rutine om kvelden. Tiny har klart å lage sugemerke på armen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. juli 2007 #2003 Del Skrevet 5. juli 2007 Sier det igjen, det finnes ikke rutiner her enda Skjønner nå at min fødsel virkelig var rask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #2004 Del Skrevet 5. juli 2007 24,5 timer totalt. 18 timer med 3 cm faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. juli 2007 #2005 Del Skrevet 5. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. juli 2007 #2006 Del Skrevet 6. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Herregud så tåpelig. Ringte jobcentre (noe ala arbeidskontoret) for å stoppe permisjonspengene mine siden jeg nå på mandag skal jobbe fulltid (og jeg har brukt opp mine 10 gratisdager) og mannen i andre enden forteller meg at de ikke finner noen konto for meg. De har altså ingenting i systemet deres som sier at de noen gang har betalt meg noen penger. Men jeg har jo fått penger fra de? :klø: Så latterlig dumt altså Tiny klarte å noe utrolig i natt. Tok han opp i 6 tida fordi han var sulten og da merket jeg at han var våt på ryggen. Han hadde klart å tisse oppover ryggen på seg selv (og hele senga si) Små guttebabyer er helt utrolige med den tissingen sin altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #2008 Del Skrevet 6. juli 2007 Og jøssenavn som han snorker nå for tida altså. Han ligger her i sofaen ved siden av meg og det er nesten umulig å snakke i telefonen fordi han snorker sånn Snorker alle babyer sånn eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. juli 2007 #2009 Del Skrevet 6. juli 2007 Her kan det knirkes litt og sånn i søvne, men hun har aldri snorket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #2010 Del Skrevet 6. juli 2007 Nei, dette er ordentlig snorking altså. Sånn som gamle mannfolk driver med Jaja.. da hører jeg i alle fall om han skulle slutte å puste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. juli 2007 #2011 Del Skrevet 6. juli 2007 Så fint å lese om fødselshistorien din selv om det virket som om du også hadde en slitsom fødsel. Men vi greide det jo med et supert resultat!!! Det er litt småsnorking her i heimen også. Synes det er litt søtt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. juli 2007 #2012 Del Skrevet 6. juli 2007 Så gøy å lese fødselshistorien din - ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. juli 2007 #2013 Del Skrevet 6. juli 2007 Leste at du har funnet ut at han reagerte på sjokolade??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #2014 Del Skrevet 6. juli 2007 Ja, jeg har testet det i flere dager nå. Ammingen 2-3 timer etter at jeg har sjokolade får han masse luft av og han får også masse prikker i ansiktet :klø: Jeg lot være å spise sjokolade i to dager og han hadde ingen problemer med luft og var helt prikkefri. Snåle greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #2015 Del Skrevet 7. juli 2007 Skumle greier. For første gang har jeg lagt Tiny i senga si og jeg har sittet nede på stua i over en time nå. Han har aldri sovet alene i senga si så lenge. Føles ut som om at jeg må trosse all verdens slags morsinstinkter for å ikke gå opp og sjekke. Har jo babycall men likevel liksom Snålt hvor knyttet man blir til disse søte små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. juli 2007 #2016 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg må også innom og sjekke at knerten har det bra når han sover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. juli 2007 #2017 Del Skrevet 7. juli 2007 Her snorkes det også Koselig å lese om fødselsopplevelsen din, selv om den var lang og tøff. Får se om jeg får skrevet min i morgen eller noe, jeg, inspirert av deg og Smile. Og selvfølgelig må man sjekke at de små har det bra når de sover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. juli 2007 #2018 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei hei Jeg har ikke hørt babyer som snorker like mye som voksne menn da Men guri så søtt :rødme: Ha en strålende mandag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. juli 2007 #2019 Del Skrevet 9. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #2020 Del Skrevet 9. juli 2007 Angelou, Liljen Stakkar Tiny hadde fryktelige kolikksmerter i går kveld. Begynte å legge han i 8-tiden og han sovna ikke før 11 Tror vi må begynne å gi han kolikkdråper igjen. I dag skal jeg på butikken og kjøpe vitamin B6. Tror jeg har dette Raynaulds fenomenet. Når jeg ammer så blir brystvorta helt hvit og det er ganske smertefullt i et par sekunder. Etter ammingen får jeg sånne rare frysningssmerter i brystene. Snåle greier, men vitamin B6 skal visst hjelpe så jeg skal prøve det. Skal også kjøpe meg et par nye bukser for de jeg har er alt for store Og i dag har jeg badet Tiny hele alene for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå