Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er ganske deilig at han har funnet seg en sånn fin rutine om kvelden.

Tiny har klart å lage sugemerke på armen sin :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det igjen, det finnes ikke rutiner her enda :ler:

Skjønner nå at min fødsel virkelig var rask :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Herregud så tåpelig. Ringte jobcentre (noe ala arbeidskontoret) for å stoppe permisjonspengene mine siden jeg nå på mandag skal jobbe fulltid (og jeg har brukt opp mine 10 gratisdager) og mannen i andre enden forteller meg at de ikke finner noen konto for meg. De har altså ingenting i systemet deres som sier at de noen gang har betalt meg noen penger. Men jeg har jo fått penger fra de? :klø:

Så latterlig dumt altså ;)

Tiny klarte å noe utrolig i natt. Tok han opp i 6 tida fordi han var sulten og da merket jeg at han var våt på ryggen. Han hadde klart å tisse oppover ryggen på seg selv (og hele senga si) :overrasket:

Små guttebabyer er helt utrolige med den tissingen sin altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jøssenavn som han snorker nå for tida altså. Han ligger her i sofaen ved siden av meg og det er nesten umulig å snakke i telefonen fordi han snorker sånn :ler:

Snorker alle babyer sånn eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er ordentlig snorking altså. Sånn som gamle mannfolk driver med :ler:

Jaja.. da hører jeg i alle fall om han skulle slutte å puste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å lese om fødselshistorien din selv om det virket som om du også hadde en slitsom fødsel. Men vi greide det jo med et supert resultat!!! :hoppe:

Det er litt småsnorking her i heimen også. Synes det er litt søtt jeg! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har testet det i flere dager nå. Ammingen 2-3 timer etter at jeg har sjokolade får han masse luft av og han får også masse prikker i ansiktet :klø:

Jeg lot være å spise sjokolade i to dager og han hadde ingen problemer med luft og var helt prikkefri.

Snåle greier! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skumle greier. For første gang har jeg lagt Tiny i senga si og jeg har sittet nede på stua i over en time nå. Han har aldri sovet alene i senga si så lenge. Føles ut som om at jeg må trosse all verdens slags morsinstinkter for å ikke gå opp og sjekke. Har jo babycall men likevel liksom :sjenert:

Snålt hvor knyttet man blir til disse søte små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her snorkes det også :)

Koselig å lese om fødselsopplevelsen din, selv om den var lang og tøff. Får se om jeg får skrevet min i morgen eller noe, jeg, inspirert av deg og Smile.

Og selvfølgelig må man sjekke at de små har det bra når de sover... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg har ikke hørt babyer som snorker like mye som voksne menn da :ler: Men guri så søtt :rødme:

Ha en strålende mandag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelou, Liljen :klem:

Stakkar Tiny hadde fryktelige kolikksmerter i går kveld. Begynte å legge han i 8-tiden og han sovna ikke før 11 :(

Tror vi må begynne å gi han kolikkdråper igjen.

I dag skal jeg på butikken og kjøpe vitamin B6. Tror jeg har dette Raynaulds fenomenet. Når jeg ammer så blir brystvorta helt hvit og det er ganske smertefullt i et par sekunder. Etter ammingen får jeg sånne rare frysningssmerter i brystene.

Snåle greier, men vitamin B6 skal visst hjelpe så jeg skal prøve det. Skal også kjøpe meg et par nye bukser for de jeg har er alt for store :overrasket:

Og i dag har jeg badet Tiny hele alene for første gang :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...