Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Føler meg plutselig veldig heldig som skal ha tre måneders permisjon. Hadde ikke klart å jobbe nå. Synes dagene fortsatt er kaotiske jeg.

*Imponert over Mrs N.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må jo jobbe da, ellers blir det dårlig med hus :)

I dag kommer helsesøster. Lurer på om hun kan se om soppen hans er borte. Vil gjerne prøve å amme igjen...

Skal til legen igjen i morgen og se om ting ser bedre ut. Skal også be om litt allergimedisin. Er så usikker på hva jeg kan ta :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klem:

Da har hun vært her. Han veier 4,24 kg nå :overrasket:

Det må være fløte i den melka ja :ler:

Fikk også hjelp til å prøve å amme ham. Hun mente det var så lite sopp at det ikke gjorde noe.

Fikk han rett på faktisk! :hoppe:

Men har ikke nok melk til han i det brystet så må også gi han litt på flaske, men det kommer seg vel til etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da iss! :hoppe:

Nå ligger han og sover. Måtte bare gi 40 ml på flaske til han, og han tar vanligvis rundt 100 - 130 ml ved hvert måltid, så det var litt i den puppen ;)

Har pumpet den andre puppen nå, og håper legen sier den er på bedringens vei når jeg skal dit i morgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plutselig ble humøret mitt også mye bedre! Og da går pumpingen mye bedre også. Fikk ut 70 ml av venstre pupp på 5 minutter :overrasket:

Har slitt veldig de siste par dagene og pumpingen har tatt 40-50 minutter fordi det kommer så lite ut om gangen.

Tenk at litt vanlig amming kan gjøre sånne underverker på humøret!

Er klar over at det kan bli en periode med såre brystvorter, men håper det blir verdt det til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg. Våkna av melkespreng i venstre pupp. Føles som om at den skal dette av :overrasket:

Jeg tror ikke det er så lurt å plutselig øke pumpetiden fra 2 timer til 4 timer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har ligget veldig dumt på det ene brystet. Er sår og øm på hele siden av det, helt under armen og frem til brystvorta.

Har nettopp pumpet og jeg tror ikke det er det som er problemet. Har kjent etter flere ganger men kan ikke finne noen klumper.

Husker at jeg lå ganske teit på brystet store deler av natta for det var den eneste måten jeg kunne nå frem til smokken hans. Han er jo så dum som ikke klarer å holde den inne om natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa koselig aa lese at ting gaar seg til for deg. Haaper smertene i brystet som du laa paa i natt blir borte raskt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger han smokken hele tiden, da? Jentene her tar den innimellom, men spytter relativt raskt ut, særlig når de har sovnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må ha den for å sovne for han plages alltid med så mye luft i magen når han skal legge seg. Det hjelper visst å ha noe å suge på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...