Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har fått litt mer info fra Mrs N:

tiny er selvsagt verdens peneste :) Hun hadde komplikasjoner, GBS, "meconium" i vannet og hun fikk feber så hun fikk drypp og epidural som ikke fungerte helt. Han ble til slutt tatt med vakum. Men alt gikk bra, og han hadde 10/10 på apgar etter 1 min :)

Jordmødrene var kjempesnille og de kommer hjem i morgen. Skulle hilse alle og si at køsniking nå er tillatt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt står bra til tross noen komplikasjoner underveis! :)

Gleder meg til å høre mer når dere er hjemme igjen :klem:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinny

gratulerer så utrolig masse!! har vært på skogstur helt til i dag, men jeg er heldigvis ikke alt for sen med å gratulere.. :D:D :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så fint med oppdatering! Skjønner du har hatt en slitsom fødsel men godt å høre at dere har det bra alle sammen!

- og ikke minst at vi andre kan føde med god samvittighet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse med den (nest! ;) ) peneste gutten som finnes! Haaper du foeler deg i fin form etter foedselen og at dere nyter de foerste dagene med den lille prinsen. Tenk at du endelig er blitt mamma! :legrine:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ, her har det skjedd store ting i helgen jo - GRATULERER

Håper du koser deg glugg ihjel med den lille prinsen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har fått ny oppdatering fra Mrs N:

"Vi har ikke kommet oss hjem ennå. Mini har fått gulsot og må ligge i en solariumsseng. Det er også et problem med noe brusk i hodet hans så vi venter henvisning til kirurg i London. Håper på å kunne reise hjem i morgen"

håper alt går fint med mor, far og Tiny :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aa, saa kjedelig med gulsott og brusk, da. Haaper gulsotten forsvinner raskt med litt sol og at de bruskgreiene lar seg fjerne lett.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brusketing i hodet? Håper det ordner seg da! Aldri hørt om det jeg :sjenert:

Håper dere koser dere masse allikevel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

ENDELIG hjemme igjen! :hoppe:

Mini har fremdeles litt gulsott, men nå ligger han i kurven i vinterhagen og soler seg i kurven :sol:

Vet ikke om det fungerer med å laste opp bilder her nå, så hvis dere ikke kan se disse så si ifra.

Må ut og kjøpe annen brystvortekrem før de faller av her :ler:

Han har noe som heter "tongue tie" (kan ikke strekke tunga helt ut) så jeg blir ganske sår og rød av amming, men håper at det blir bedre etterhvert. Har sånn melkespreng at jeg må amme litt med pumpe først eller så får han ikke tak :ler:

post-11576-1180618699_thumb.jpg

post-11576-1180618768_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...