Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg og!

Sitter her og klør meg på magen konstant. Når jeg blir varm så klør jeg og nå er huden på magen så strukket at det klør litt ekstra.

Også har jeg laget meg brødskive med norsk leverpostei på :sjarmor:

Vet at myndighetene her borte sier at leverpostei ikke er bra, men jeg fant ut at det ikke kan føre til fosterskader når han er ferdig utviklet, og dette er norsk leverpostei og dere kan spise det i Norge så ;)

Smaker himmelsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du så absolutt fortjent Mrs N.

Men tenk at bare en brødskive med leverpostei kan være himmelsk. Noen ganger skal det ikke så mye til :ler:

Kos deg i pinsen, og så satser vi på at når helgen er over har du Tiny i armene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små barn har små gleder :ler:

Ja, uansett så regner jeg med at dette blir siste helgen uten Tiny så det er litt spesielt :)

Huff. Leste i avisen i dag at sykehuset her i byen har begrenset besøkstiden til 2 timer per dag for å prøve å få kontroll på 3 alvorlige bakterier som herjer sykehuset. En av disse er MRSA som en baby døde av i fjor vinter :(

Liker ikke sånt jeg. Men det går sikkert bra for det.

Og i morgen skal vi ha visning her :overrasket:

Det var jaggu meg fort. Nå håper jeg at de vil legge inn bud på huset vårt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å spise norsk leverpostei vettu! ;) Skal se det setter i gang fødselen! :ler:

Jøss, det kan gå fort med hussalg da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nei, tviler på at det setter i gang fødselen, men godt er det ;)

Nå har jeg vært ute og raket løv og ryddet litt ute. Selvfølgelig har 3 av 4 naboer spurt "har du ikke fått babyen ennå da?" :ler:

Har veldig lyst til å svare "Jo, ser du ikke det?" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja, de kan vel se at det har du jo ikke. . :ler:

ha en strålende helg, og en flott pinse. Satser på føding i helgen nå :hoppe:

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til alle som stikker innom! :vinke:

Må skyndte meg å rydde nå før folk kommer på visning. Skal ha en til visning på mandag så det blir spennende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som aner hvorfor jeg har konstant vondt på høyre side av magen? Akkurat som en stor sirkel på høyre side. Hadde det i hele går (kom og gikk) og nå har det begynt i dag og :klø:

Det er liksom vanskelig for meg å si hva slags organer som ligger på høyre side når alt er så trykt sammen, men vet ikke om noen andre har fått sånn vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det vet jeg dessverre ikke. Alt er vel skvisa der inne også så det er ikke så lett å vite hva som ligger hvor nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høes ikke helt godt ut, det første jeg tenkte på når jeg leste det var at det kan være der morkaka ligger, og i så fall ville jeg ringt sykehuset og hørt med dem... Ikke for å skremme deg altså, det kan jo også være begynnelsen på noe!

Lykke til med visninga i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte på det jeg og La Traviata. Men etter det jeg har hørt så skal vondter i morkaka være ganske ekstreme smerter som ikke kommer og går som disse gjør (men de har overhodet ikke noen regelmessighet) :klø:

Har også merket at jeg reagerer veldig lett på omtrent all mat for tida. Har hatt vondt i magen (ikke dårlig mage, men mer stikkende vondt i magen) omtrent etter hvert eneste måltid de siste to dagene.

Får heller bare vente og se om det blir mer vondt eller om det blir helt borte. Kan jo være han som presser veldig på magesekken eller tarmene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

innom med en kjapp :klem: og et tupp i *ræ..* til Tiny! Nå er det på høy tid at han kommer ut og hilser på mamman sin!!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange rare vondter man kan ha ja! Husker jeg gikk rundt med konstant hard og stram mage den siste uka eller noe sånt. Hvis smertene dine kommer og går kan det jo være det går over til noe mer regelmessig etter hvert? Noen kjenner riene i ryggen, andre i magen. Men du, lov meg å ringe sykehuset hvis du får veldig og konstant vondt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, lover! :Nikke:

Og omtrent alt gjør jo vondt på slutten så skjønner ikke helt hvordan man skal kunne vite hva som skal gjøre vondt og hva som er "farlig" vondt :ler:

Håper at det er starten på noe ja, for nå er han 10 dager sen og veldig savnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...