angelou Skrevet 18. mai 2007 #1541 Del Skrevet 18. mai 2007 Innom å sjekker ståa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. mai 2007 #1542 Del Skrevet 18. mai 2007 Sjekker ståa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #1543 Del Skrevet 18. mai 2007 Jo, ja.. Jeg får pakke ned en ekstra bukse da Synes jeg har pakket bagene om igjen snart 50 ganger Nå tror jeg mannen begynner å bli veldig utålmodig for nå lagde han meg te og faktisk ga med esken med bringebærløvtabletter, og han har egentlig vært litt skeptisk til de hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 18. mai 2007 #1544 Del Skrevet 18. mai 2007 Innom og ser om Tiny har kommet, men nei. Kom ut, lille venn! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #1545 Del Skrevet 18. mai 2007 Tror han har misforstått.. Han driver å prøver å komme ut på toppen av magen Stakkars.. Er ikke lett å være Tiny heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #1546 Del Skrevet 18. mai 2007 Nå har jeg gått tur til det kjennes ut som om han skal poppe ut hvert øyeblikk.. Og mannen lager krydret mat Her skal alt prøves for å unngå timen på mandag på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 18. mai 2007 #1547 Del Skrevet 18. mai 2007 Sitter og venter på at Tiny skal komme ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 18. mai 2007 #1548 Del Skrevet 18. mai 2007 nå må lille tiny komme snart synes jeg Ønsker deg ihvertfall lykke til i tiden frem mot fødselen, under fødselen og etter. (jeg følger med her hver dag.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. mai 2007 #1549 Del Skrevet 18. mai 2007 Du blir vel ikke noe mer utålmodig av at vi tror stadig vekk at Tiny har kommet ut??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #1550 Del Skrevet 18. mai 2007 Hehe. Nei, ikke akkurat Koselig at dere følger med da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. mai 2007 #1551 Del Skrevet 19. mai 2007 Tror du Liljen får rett i tippinga da?? Eller skal vi starte på ei ny tippeliste til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. mai 2007 #1552 Del Skrevet 19. mai 2007 *Innom og sjekker tilstanden og lurer på hva smile driver med om natta?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. mai 2007 #1553 Del Skrevet 19. mai 2007 :hoppe: Har Liljen rett mon tro ?? Ha en strålende dag. Håper i dag er dagen. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. mai 2007 #1554 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg har jo ikke tippet! .... hm... tipper det starter i morgen jeg, så kommer lille Tiny rett over midnatt og det vil da si den 21. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #1555 Del Skrevet 19. mai 2007 Hehe. Ja, start gjerne en ny tippeliste dere. Noen flere som vil tippe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #1556 Del Skrevet 19. mai 2007 Huff i dag har jeg helt vondt i musklene i ryggen, skuldrene, lårene og magen. Vondt i ryggen og skuldrene fordi jeg krøp rundt i halve hagen i går og luket ugress, og vondt i lårene og magen pga kynnere og murringer i hele går. Men skjedde det noe spennende? Neeeeida Vet ikke helt hva jeg skal finne på i dag. Kan støvsuge litt kanskje, handle vann på butikken (vi har ganske mye kalk i vannet her og det gjør meg litt småkvalm), pakke ned litt ting så megleren kan komme og ta bilder av huset. I går fikk jeg plutselig lyst til å re opp senga til Tiny så nå har jeg lagt på sengetøyet hans. Da oppdaget jeg jo selvfølgelig at jeg kun har ett laken til vugga Men det får jeg heller kjøpe mer av senere hvis det blir behov for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. mai 2007 #1557 Del Skrevet 19. mai 2007 Det skjer jo ett eller annet med kroppen din da!!! Laken og sengesett kan jo være fint å ønske seg om noen spør også Jeg har prøvd å sette igjen litt men det er ikke så lett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. mai 2007 #1558 Del Skrevet 19. mai 2007 Er det sånn at du får gå max 10 dager over tiden før det blir satt i gang? De har vel lavere grense for det i utlandet vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #1559 Del Skrevet 19. mai 2007 Skal ha første del av igangsettelsen på mandag, så regner jeg med at de setter en dato for når jeg skal få drypp for å få i gang riene. De kan la deg gå 14 dager over tida, men de prøver å få det satt opp til ca 10 dager etter termin. Nå følger sykehuset mensterminen min som er den 18. mai så det blir jo to ekstra dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. mai 2007 #1560 Del Skrevet 19. mai 2007 Hmmm. Men hvorfor følger de menstermin din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå