Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, ja.. Jeg får pakke ned en ekstra bukse da :ler:

Synes jeg har pakket bagene om igjen snart 50 ganger ;)

Nå tror jeg mannen begynner å bli veldig utålmodig for nå lagde han meg te og faktisk ga med esken med bringebærløvtabletter, og han har egentlig vært litt skeptisk til de hele veien :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han har misforstått.. Han driver å prøver å komme ut på toppen av magen ;)

Stakkars.. Er ikke lett å være Tiny heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått tur til det kjennes ut som om han skal poppe ut hvert øyeblikk.. Og mannen lager krydret mat ;)

Her skal alt prøves for å unngå timen på mandag på sykehuset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kinny

nå må lille tiny komme snart synes jeg :) Ønsker deg ihvertfall lykke til i tiden frem mot fødselen, under fødselen og etter. :) (jeg følger med her hver dag.. :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo ikke tippet!

.... hm... tipper det starter i morgen jeg, så kommer lille Tiny rett over midnatt og det vil da si den 21. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff i dag har jeg helt vondt i musklene i ryggen, skuldrene, lårene og magen. Vondt i ryggen og skuldrene fordi jeg krøp rundt i halve hagen i går og luket ugress, og vondt i lårene og magen pga kynnere og murringer i hele går.

Men skjedde det noe spennende? Neeeeida :sur:

Vet ikke helt hva jeg skal finne på i dag. Kan støvsuge litt kanskje, handle vann på butikken (vi har ganske mye kalk i vannet her og det gjør meg litt småkvalm), pakke ned litt ting så megleren kan komme og ta bilder av huset.

I går fikk jeg plutselig lyst til å re opp senga til Tiny så nå har jeg lagt på sengetøyet hans. Da oppdaget jeg jo selvfølgelig at jeg kun har ett laken til vugga :ler:

Men det får jeg heller kjøpe mer av senere hvis det blir behov for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer jo ett eller annet med kroppen din da!!! :hoppe:

Laken og sengesett kan jo være fint å ønske seg om noen spør også ;) Jeg har prøvd å sette igjen litt men det er ikke så lett.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at du får gå max 10 dager over tiden før det blir satt i gang? De har vel lavere grense for det i utlandet vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha første del av igangsettelsen på mandag, så regner jeg med at de setter en dato for når jeg skal få drypp for å få i gang riene.

De kan la deg gå 14 dager over tida, men de prøver å få det satt opp til ca 10 dager etter termin. Nå følger sykehuset mensterminen min som er den 18. mai så det blir jo to ekstra dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...