Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Mange som snakker om forskjellige vondter de føler og om dette har noe å si... Så jeg tenkte at jeg nå skal begynne å følge litt mer med på disse vondtene og skrive de ned. I ettertid kan det jo være interessant å lese hva som faktisk utviklet seg til rier :)

Så i dag våknet jeg med kynnere, noe som er ganske uvanlig for de går vanligvis bort når jeg ligger. Har hatt 3-4 av disse nå siden jeg sto opp for 20 minutter siden. Har hatt noen stikkinger på innsiden av lårene og i korsryggen, men de er svakere enn de jeg hadde i går kveld og har hatt flere kvelder nå.

Det var dagens "vondter"-rapport :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende vondter! Og gratulerer med 40 uker! :gravid:

Jeg har lyst til å re opp senga i dag, jeg. Blir sikkert mest liggende i kurven, men det kunne jo vært at babyen likte sprinkelsenga om natta hvis vi bare gjorde den litt liten oppi. Har hørt en kan lage et lite "rede" med sammenrullede helsetepper eller lignende.

Kos deg og hvil deg masse nå. Vet aldri når Tiny kakker på døren og vil ut, nå vetdu. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 40 uker! Snart skjer det! :tommel:

Litt tråkking rundt på 17. mai nå så er det nok i gang tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Nei, er nok ikke det :ler:

Men har hatt små menskramper siden klokka 4 i dag. Sitter litt i ryggen men mest i magen og nedover lårene.

Kanskje disse utvikler seg til noe mer?

Jeg skal nok holde dere oppdatert hvis det skjer noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende ja. De gikk heller ikke bort når jeg la meg ned (har ligget i senga og sett på TV lenge nå).

Men jeg tror nok bare at han prøver å lure meg igjen, så har ingen (vel, ikke høye) forhåpninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt av og til nederst i magen, på siden av magen og i korsryggen. Har akkurat kommet meg opp av badekaret. Fant ut at hvis det var kynnere så ville de gå vekk i varmt vann, men fikk flere vanlige kynnere mens jeg lå der (forresten utrolig ubehagelig å ligge i badekar!)

Har som sagt ikke noe overdrevent vondt noen steder, men kanskje dette utvikler seg til noe i løpet av natten? Har mer tro på at noe begynner å skje om natta enn midt på ettermiddagen (selv om jeg har vasket huset OG spist kanel i dag ;))

Skal snart finne senga og x-files, men sjekker innom igjen hvis det skulle skje noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå er det morran og vel så det!!! Skjer det noe eller??? Det er vel ikke den store 17.mai feiringen på deg?

Ønsker deg en fin-fin dag! :flagg:

*må nok innom her litt jevnt i dag* :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje Tiny blir født på selveste 17.mai! :flagg:

Misunner deg det badekaret! Ååå, det høres så godt ut. Det må vi ha i vårt neste hus, altså. Her er det ikke plass. Håper virkelig jeg får bruke badekaret på fødestua, det så så stort og fint ut.

Lykke til med videre vondter!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vondter og murringer forsvant etter badet :(

Nå lurer jeg snart på om jeg skal sette opp postkasse ved siden av magen. Det ser jo ut som om at han har tenkt å bli boende der enda en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...