Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Åh nå må du komme ut snart! :sur:

....

Skulle vaske vinduskarmen over vasken, men rekker ikke frem uansett hvordan jeg prøver. Magen er rett og slett i veien :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den fødekøen virker like lang som telefonkøen til arbeidskontoret  :hoho:

Og når det endelig er din tur, så viser det se at du har stått i feil kø og må stille deg i en annen fordi det ikke er plass til deg i herberget :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hvordan er formen i dag?? Begynner virkelig å nærme seg termin nå altså. Enn den legen din som sa Tiny kom til å komme snart. Egentlig teit å si for da venter en jo enda mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, men legen min er en mann så hva vet vel han? :ler:

Formen er grei i dag. Litt trøtt, men begynner å bli vant til det nå ;)

Vi har nettopp hatt en mann innom her for å gi takst på huset (skal ha 3 ulike takster, så dette var nr. 2) og han lurte på om vi ville selge huset før termin. Vi sa det hadde jo vært imponerende hvis han klarte å selge huset innen 5 dager og da ble han visst så overrasket for kona hans hadde 6 uker igjen og hadde myyye større mage enn meg :hoho:

Alltid hyggelig å høre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge det ut for salg før slutten av måneden. Så da håper vi at vi har flyttet til barnedåp i august/september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Er imponert over de som orker å flytte med så små men det er kanskje lettere da enn om et år...

Har dere funnet dere noe nytt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig ikke. Har sett på hva slags type hus vi gjerne vil kjøpe, for hva slags pris og i hvilket område. Men vil helst ikke se for mye for det er sannsynlig at det huset er solgt før vi har solgt vårt.

Lurer på om noe er på gang her. Fryktelig mye utflod (eller noe lignende) som renner konstant, veldig dårlig mage og masse nedpress.

Tror jeg skal ringe fødeavdelingen og høre om det kan være fostervann :klø:

Bedre å ringe en gang for mye mener jeg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nærmer det seg spennende innspurt ser jeg, og jeg er neste på tippelista di ;)

Er spent på hva dem sa på føden jeg da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennnende!!!

På kurset sa de noe om at mange trodde det var vannet som gikk når det egentlig var slimproppen som gikk.. For slimproppen kan også være tyntflytende...

Men så var det at kanskje slimproppen gikk her om dagen??

Ta på deg bind og ring føden. Føden vil mest sannsynlig sjekke bindet ditt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle som har vært innom, sniklesere og faste lesere :ler:

Har vært på sykehuset nå. Ble undersøkt av en jordmor og vi ble til slutt enige om at det var ekstremt mye utflod som jeg jo selv mest mistenkte (men ville ha bekreftet pga GBS). De tok en prøve av det så vil få beskjed om jeg har fått sopp eller om det er noe annet (slimpropp f.eks.).

Ble koblet til en monitor i 20 minutter fordi Tinys hjerterytme gikk helt opp til 180 og jordmor var litt bekymret for han. Men han roet seg heldigvis til slutt og hun mente han bare ble veldig begeistret/opphisset hver gang hun kjente på magen (han har aldri likt jordmødre ;))

Hadde et par rier mens jeg var på sykehuset, men de gikk over til vanlige maserier og vi ble enige om at jeg kunne dra hjem igjen for nå. Hadde 5 kynnere (som var utrolig sterke) på turen hjem (15 minutters kjøretur) så de kommer veldig ofte nå, og håper at i løpet av helgen så vil de utvikle seg til ordentlige rier :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Så spennende da! Skjønner ikke helt forskjell på rier, maserier og kynnere jeg da... Men jeg skjønner at RIER må til før man er i gang med en fødsel (vel, ikke keisersnitt da...)

Håper dette er den store starten og at Tiny snart kommer ut og hilser på mamman og pappan sin :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere og maserier er vel omtrent akkurat det samme. Eneste forskjellen er at noen snakker om maserier når de snakker om rier som ikke fører til noe. Kynnere er svakere enn maserier :)

Tror jeg skal gå en lang tur i morgen og se om det får fart på ting hvis det ikke skjer noe i natt.

Det kan som sagt ha vært slimproppen som gikk for et par dager siden, eller det kan ha vært den som gikk i dag. Vanskelig å si men de tok en prøve så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...