Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært på butikken og har kjøpt masse frukt og sunne ting. Til og med vannis (i stedet for vanlig iskrem). Hvis han skulle bestemme seg for å bli der inne i 4 uker til så skal han i hvert fall ikke bli unødvendig tykk ;)

Nå skal jeg spise kyllinglasagne til lunsj og deretter en liten fruktsalat med kiwi, melon og jordbær. Til middag skal vi ha laks med sopp og pasta og til dessert blir det jordbær :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal bli deilig å få det overstått! Har hatt et sånt enormt press på brystet i det siste, vanskelig å puste og sånt.

Har også hatt mye vondt i blæra så lurer på om det skal være sånn eller om jeg har en betennelse/infeksjon i blæren igjen :klø:

Får se hva jordmor sier på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, neste tirsdag kan jeg ikke for da skal jeg til jordmor for kontroll :ler:

Men passer ikke det bra da? To fluer i en smekk liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det da :ler:

I dag blir det en travel dag. I morgen kommer det en megler og skal gi takst på huset, så her må det ryddes!

Det er vanligvis ryddig her, men vi har egentlig for lite hus så noen av rommene er litt overfylte.

Har laget liste med ting som må gjøres så nå er det bare å samle energien! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Ikke slite deg ut nå, vennen.

Spennende med takst da :hoppe: Håper dere får en bra og høy takst :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spennende da :) Og sier som Liljen, må ikke slite deg ut nå da - viktig at du lader batteriene litt nå som det begynner å nærme seg med stormskritt dette her :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hussalg midt i fødselen? ikke dårlig :bukke: *bøyer meg i støvet*

skal dere flytt langt, eller?

håper formen er fiiiiin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, skal bare flytte til andre siden av byen (nærmere jobben til mannen pga to ulykkesutsatte motorveier som han må kjøre hver dag) :)

Håper på større hus med 4 soverom + kontor og spisestue.

Vet at det kan ta mange måneder å selge og kjøpe nytt hus, men håper å være ute herifra før Tiny begynner å krype og gå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan man får sånn strek gjennom teksten eller? Måtte begynne på tippelista mi og fant ingen slik funksjon :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal prøve det iss :)

Nå har jeg ryddet alle rommene i huset så det ser greit ut for når takstmannen kommer.

Fikk 3 bodyer (uten ermer eller ben, kalles "romper" på engelsk) i posten i dag. Bestilte de på nettet. Skal få vasket de i kveld sånn at de er klare for å bli med til sykehuset.

Har også fått brev fra regnskapsføreren som gjerne vil ha alle fakturaer og kvitteringer for forrige skatteår (altså 06/07). Så må jeg begynne med det og da *sukk*

Synes jeg kjenner blodtrykket gå opp allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lagt ut to magebilder. Kan noen sjekke om de ser de? De skal ligge i galleriet her under Magebilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så magebildene :hoppe: Men de var ganske store da *thihi*

Så dere skal ikke flytte sånn umiddlebart nei. Så for meg at dere skulle drive med det midt i fødsel og spedbarnstid. Men det blir nok uansett mye styr å flytte med små barn..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har bedt om hjelp til å endre størrelsen fra en moderator :hoho:

Det blir styr å flytte uansett. Det er sikkert bedre å flytte før vi må barnesikre hele huset her ;)

Endret av Mrs N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...