Petra Prøvedokke Skrevet 30. april 2007 #1321 Del Skrevet 30. april 2007 uffda stakkars deg som går rundt med masse bekymringer. synes du skal ta det opp med lege/jordmor, dumt om du skal gå rundt med disse tankene nå. mest sannsynlig så går det kjempefint, vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. april 2007 Forfatter #1322 Del Skrevet 30. april 2007 Eeyore, Toblis, Petra Ja, vet at sannsynligheten for at det går bra er størst, men føler at jeg må være forberedt på at det verste kan skje. Dette skulle ha vært en kosetid men i stedet er det bare en tid for bekymringer og jeg synes egentlig det er vanskelig å glede meg og opprette noe slags forhold til han som lever inni magen. Men nå er vi snart i mai og ventetiden er ikke så lang. Dessuten er det jo ikke hans skyld at jeg er bekymret og siden mitt humør påvirker han så prøver jeg heller å la være å tenke på dette fremover. Skal jo på sykehuset i dag klokken 3 så da får jeg sikkert vite litt mer om hva de vil gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. april 2007 #1323 Del Skrevet 30. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. april 2007 Forfatter #1324 Del Skrevet 30. april 2007 Sløsing av tid å dra til sykehuset i dag. Fikk bare samme informasjonshefte om GBS som jeg allerede har, fikk et klistremerke i journalen min med et stort utropstegn på () med varsel om at jeg skal ha antibiotika ved fødsel og jeg måtte betale 2,5 pund i parkering. Jeg føler meg som ei ku som har fått et stempel på baken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 30. april 2007 #1325 Del Skrevet 30. april 2007 Stakkars, ikke så lett å være gravid... skikkelig risikosport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. april 2007 #1326 Del Skrevet 30. april 2007 Huffda, stakkars deg som bekymrer deg så mye Jeg er sikker på at alt er i den skjønneste orden. Forstår likevell at du føler deg som en ku som har fått stempel i baken, de kunne godt pratet litt med deg om dette. Håper du får en fin kveld uten for mye bekymringer. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 30. april 2007 #1327 Del Skrevet 30. april 2007 Trist at GBS'en skal føre til så mange bekymringer for deg! Kanskje du kan snakke litt mer med jordmor om dette? Hjelper kanskje å snakke med henne. Jeg prøver å ikke bekymre meg for dette med GBS. Jordmoren jeg snakket med var så utroooolig rolig at det smittet litt over på meg. Prøver å ikke tenke så mye på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. mai 2007 #1328 Del Skrevet 1. mai 2007 bekymringer er noe håper du får en bekymringsfri 1.mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mai 2007 #1329 Del Skrevet 1. mai 2007 Hvordan går det med deg i dag??? Nå er det iallefall fødemåned!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #1330 Del Skrevet 1. mai 2007 Ja tenk at mai er her allerede Det skjer ikke så mye spennende her egentlig. Tenkte jeg skulle vaske gulvene på soverommene i dag. Ellers sliter jeg med bleiebøtta. Skjønner ikke helt hvordan den fungerer og siden den er brukt så henger den nesten ikke sammen heller. Men det gir meg i alle fall noe å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mai 2007 #1331 Del Skrevet 1. mai 2007 Du får noe å gjøre ja! Det er vel ikke så lenge til du skal føde heller i følge legen din?? Det er vel en stund siden h*n har sagt det nå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #1332 Del Skrevet 1. mai 2007 Joda, men han er en mann så hva vet vel han? I morgen er det nymåne og visstnok blir mange barn født når det er ny og fullmåne så jeg håper på fødsel i morgen Ellers så er det fullmåne 16. mai da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mai 2007 #1333 Del Skrevet 1. mai 2007 Ja tiden vil vise. Det er vel i gjennomsnitt flere førstegangsfødende som går over tiden vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 1. mai 2007 #1334 Del Skrevet 1. mai 2007 Du har ikke fått med meg på tippelista di... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #1335 Del Skrevet 1. mai 2007 Oj! Har jeg ikke? Hva tippet du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 1. mai 2007 #1336 Del Skrevet 1. mai 2007 13. mai... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. mai 2007 #1337 Del Skrevet 1. mai 2007 for fødemåned. Men er det noe poeng å føde på samme dag som alle andre da? Må jo være bedre å ha fødestua, jordmor og lege helt for seg selv... Jeg tror du føder neste tirsdag jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #1338 Del Skrevet 1. mai 2007 Nei, neste tirsdag kan jeg ikke for da skal jeg til jordmor for kontroll Toblis: Har lagt deg til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mai 2007 #1339 Del Skrevet 1. mai 2007 Da tipper jeg 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #1340 Del Skrevet 2. mai 2007 38 uker i dag! Nå er det vel offisielt.. -2 uker eller +2 uker er det de kan finne på å bli født. Kååååmm åååån beibi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå