Mrs N Skrevet 14. april 2007 Forfatter #1161 Del Skrevet 14. april 2007 Tror du det? Aner ikke hvordan ting skal kjennes ut jeg, så det er vanskelig for meg å si Får håpe at han holder seg inne til etter uke 37 i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 14. april 2007 #1162 Del Skrevet 14. april 2007 Ikke lenge igjen! Jeg tipper 14.mai. Vi var også på omvisning på sykehuset nå. Kjempefine rom. Og for at de hadde badekar! :-D Ikke til å føde i, men til åpningsfasen. Det tror jeg kommer til å gjøre godt. Veldig varmt der, ja, men krabatene må ha litt varme når de kommer ut. Og så får de på seg klær som er oppvarmet i et varmeskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. april 2007 #1163 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg vil også tippe Hadde vært morsomt å satse på 17. mai, men siden legen mener det tar kortere tid setter jeg "pengene mine" på 8.mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. april 2007 #1164 Del Skrevet 14. april 2007 Spennende tider fremover her ja :) Ha en strålende lørdagskveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. april 2007 Forfatter #1165 Del Skrevet 14. april 2007 Kakao: Ja, de hadde samme type badekar her, men de sa at mange fødte i de for det. Badekarene var omtrent dobbelt så store som vanlige badekar, så de egner seg nok for det til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. april 2007 Forfatter #1166 Del Skrevet 14. april 2007 Nå tror jeg hormonene har tatt helt over her! Jeg har akkurat sendt e-post til Walls og klaget over at ingen selger sjokoladeisen deres lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. april 2007 #1167 Del Skrevet 15. april 2007 Best å si ifra. Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. april 2007 #1168 Del Skrevet 15. april 2007 Nå tror jeg hormonene har tatt helt over her! Jeg har akkurat sendt e-post til Walls og klaget over at ingen selger sjokoladeisen deres lenger ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 15. april 2007 Forfatter #1169 Del Skrevet 15. april 2007 Jammen den smaker så godt jo Nå har jeg vært ordentlig trett i hele dag (samme i går). Våkner grytidlig (halv sju i dag) og får ikke sove lenger enn til klokka 9, men så er jeg trett hele dagen. Så trett i øynene at jeg sliter med å jobbe og se TV. Skjønner meg ikke på kroppen for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. april 2007 #1170 Del Skrevet 16. april 2007 Flere som sliter med å få sove??? Hvordan var det i natt da? Jeg også ligger veldig urolig om natten. Tror det er hormonene som spiller oss et puss! Planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. april 2007 #1171 Del Skrevet 16. april 2007 Tror du det? Aner ikke hvordan ting skal kjennes ut jeg, så det er vanskelig for meg å si ← Jeg aner heller ikke! Jeg bare sa noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. april 2007 Forfatter #1172 Del Skrevet 16. april 2007 30 dager igjen! 1 uke og 2 dager til han kan bli født uten store problemer... Kjenner mye trykk nedover for tiden. Veldig press på blære og det området. Men det rareste er en slags kiling i huden rett under navlen. Lurer på om han ligger der og kiler meg? Har hatt en del stikking i korsryggen også :klø: Jeg lurer på om jeg snart må kaste inn håndkleet og starte permisjonen. Er så trett for tiden at jeg synes det er vanskelig å jobbe. Mamma mener det er fordi kroppen samler inn krefter til fødsel, men så er hun også overbevist om at han kommer om maks 2 uker I dag skal jeg på butikken og hamstre inn litt mat. Skal kjøpe snacks for sykehuset (sjokolade og annen energimat) og fylle fryseren med middager som det tar maks 20 minutter å lage. Vil gjerne spise normal mat når han er født, men tror ikke at det blir tid for noe avansert matlaging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. april 2007 Forfatter #1173 Del Skrevet 16. april 2007 Der hadde smile vært innom jo Hadde en urolig natt igjen (mye snuing og våknet et par ganger av kynnere og slikt), men merkelig nok er jeg ikke noe trettere enn vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. april 2007 #1174 Del Skrevet 16. april 2007 jeg sliter også med nattesøvnen for tiden - lørdag våknet jeg 0715 og fikk ikke sove igjen kjiper'n når man ikke får sove... men i natt sov jeg som en liten prinsesse jeg vil også være med på tippingen, og for moro skyld tipper jeg 17. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. april 2007 #1175 Del Skrevet 16. april 2007 Kroppen forbereder seg sikkert... Innom med en mandags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. april 2007 Forfatter #1176 Del Skrevet 16. april 2007 Plagsomt å våkne så tidlig egentlig, men greit nok å vite at man kan klare seg helt fint med mindre søvn Har lagt til tippingen din Petra Hei vannmelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. april 2007 Forfatter #1177 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg lurer på om jeg spiser masse søtt, blir magetrollet automatisk tjukkere da eller? Eller tar han til seg en viss prosent med fett uansett (så lenge man ikke har diabetes da)? Noen som vet? :klø: Jeg må jo innrømme at det har blitt litt snacking i det siste, men symfysemålet mitt er akkurat så stort som det skal være og vekta går ikke noe voldsomt opp (er vel 11 kg fra det minste jeg veide, eller 2 kg opp fra startsvekt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. april 2007 #1178 Del Skrevet 16. april 2007 Legen og jordmora jeg var hos idag snakket om "sukkerbarna", men forsto det sånn at disse "sukkerbarna" ble så store fordi mor hadde diabetes. Vet ikke, riktignok. Skader sikkert ikke å kutte litt ned på inntaket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. april 2007 #1179 Del Skrevet 16. april 2007 I dag skal jeg på butikken og hamstre inn litt mat. Skal kjøpe snacks for sykehuset (sjokolade og annen energimat) og fylle fryseren med middager som det tar maks 20 minutter å lage. Vil gjerne spise normal mat når han er født, men tror ikke at det blir tid for noe avansert matlaging. ← Så lurt! Du har egentlig ikke lagt på deg mer enn 2 kg i svangerskapet du da? Så deilig når du skal gå ned igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. april 2007 Forfatter #1180 Del Skrevet 16. april 2007 Vannmelon: Har kuttet ned masse da (sammenlignet med før graviditeten), men har merket et økt sukkerbehov over de siste ukene Eeyore: Nei, men håper jo at jeg vil gå ned enda mer etter fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå