Mrs N Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #961 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja, de koster rundt 350 her i landet og. Fant et her men kan sikkert finne det billigere en annen plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. mars 2007 #962 Del Skrevet 7. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. mars 2007 #963 Del Skrevet 7. mars 2007 for 30 uker!!!! Nå gikk det opp for meg at om 14 dager er jeg også det, det er liksom en ny epoke det. Har jo lest masse hos f.eks. Burpen og Marthepia og det er ikke sååååå lenge siden de var der!! Vi har også sett på skinn. Jeg så et på barnas hus som jeg har tenkt å kjøpe. Det kostet 299,- og var kjempedeilig. Har kjent på endel og det er ikke alle som kjennes like gode ut! Men besteforeldre har har sagt de vil kjøpe noe, skal jeg vente eller bare kjøpe selv? Da har jeg ikke stort annet jeg ønsker til den lille sånn til å begynne med.... :klø: Kjøper du inn alt nå???? Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. mars 2007 #964 Del Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer med 30 uker! Hohoi, hvor det går unna! :-D På en måte, så er jeg glad det er noen uker igjen, jeg. Litt skummelt, også. Vi skal få ansvaret for vår egen lille person! Det er litt sånn og på en og samme gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #965 Del Skrevet 7. mars 2007 Eeyore smile: Jeg og mamma skal ut og kjøpe inn det som mangler. Jeg antar at hun vil betale for en del ting da, så derfor har jeg latt noen ting være igjen så hun ikke blir spinnvill Men ting som saueskinn/lammeskinn er jo ikke noe hast og det kan du lett kjøpe etter fødsel så jeg ville ventet hvis noen sa at de ville kjøpe det til dere. Kakao: Ja, det er veldig og nå.. Blir nesten litt smånervøs (på en god måte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. mars 2007 #966 Del Skrevet 8. mars 2007 30 uker? jeg skjønner ikke hvordan ditt svangerskap kan gå så fort når mitt går så sakte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. mars 2007 #967 Del Skrevet 8. mars 2007 Du henger jo ikke så mange ukene etter petra p!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #968 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg tror ikke tiden går noe raskere for meg enn for deg Petra Snart tid for middagslur kjenner jeg. Prøver å få sovet en time eller to på ettermiddagen sånn at jeg kan holde meg våken til midnatt. Ellers er jeg klar for senga i 9-tiden I det siste har jeg hatt en sånn merkelig følelse av at jeg har glemt noe. At det er noe jeg har glemt å kjøpe/ordne med før knøttet kommer. Men jeg kommer ikke på hva det er, og det driver meg nesten til vanvidd! Jeg la forresten merke til at på søknaden om permisjon har de ikke oppgitt en sluttdato for permisjonen Søker man da automatisk om maks permisjon også må man heller si ifra når man er klar for å gå tilbake på jobb? Høres litt merkelig ut synes jeg. I går fikk jeg skikkelig lyst på After Eights, men de hadde ingen på butikken Merkelig alle disse rare tingene man plutselig får så lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. mars 2007 #969 Del Skrevet 8. mars 2007 Ja det er kjempemerkelig! Jeg har hatt så lyst på potetgull med ost og løk at jeg har holdt på å bli gal!!!! Du begynner å få skikkelig redeinnstinkt skjønner jeg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #970 Del Skrevet 8. mars 2007 Ja, og det driver meg til vanvidd at mannen ennå ikke har ryddet på soverommet til knøttet. Det brukes fremdeles som roterom/kontor og det er bare 70 dager igjen liksom! Mannfolk altså Vi har ikke en gang plass til vuggen på soverommet vårt, for først må vi nemlig ommøblere hele rommet (flytte senga og to store garderobeskap som sikkert veier 60 kilo hver). Skulle gjerne ha ryddet og ordnet selv, men jeg klarer ikke å flytte kommoder og slikt nå Men heldigvis kommer mamma snart Jeg må forresten skrive opp potetgull på handlelisten til mamma. De har ikke noe godt potetgull i England Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. mars 2007 #971 Del Skrevet 8. mars 2007 jeg kjenner meg igjen!!!! Typisk mannfolk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. mars 2007 #972 Del Skrevet 8. mars 2007 ååå det er godt der ikke bare er meg som har en slik mann nei. Di kan være sååå trege i avtrekkeren av og til Potetgull ja Maarud sitt er best syns jeg, men det er jo smak og behag Og dipp Ha en superstrålende kveld, vennen stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. mars 2007 #973 Del Skrevet 8. mars 2007 Ja, og det driver meg til vanvidd at mannen ennå ikke har ryddet på soverommet til knøttet. Det brukes fremdeles som roterom/kontor og det er bare 70 dager igjen liksom! Mannfolk altså ← Mannen til venninnen min begynte å pusse opp soverommet deres 5 dager før termin Da fikk hun litt nåja! Heldigvis kom babyen 14 dager på overtid, så han rakk å bli ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #974 Del Skrevet 9. mars 2007 Liljen: Maarud er helt klart best! De har det beste paprikapotetgullet også! Jeg liker også sørlandspotetgullet.. De som har (hadde?) de hvite, litt tykke posene med "hjemmelagd" potetgull. Namme! Eeyore: Da tror jeg at jeg hadde gått på veggen og sikkert hatt en tidlig fødsel Nei, her skal barneværelset være i orden til midten av april, senest! I går ble jeg så urolig og "spent" at jeg flyttet rundt på halve kjøkkenet for ingen spesiell grunn. Flyttet ikke skap altså, men det som er i skapene og på benken Er så utålmodig og har problemer med å sitte rolig for tiden. Rare greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. mars 2007 #975 Del Skrevet 9. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #976 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #977 Del Skrevet 10. mars 2007 Kjenner tydelig at kroppen er mer sliten enn før. På fredager pleier jeg vanligvis å vaske klær (3-4 maskiner, så legge sammen og stryke skjorter o.l.), vaske kjøkkenskapene/benkene, kjøleskapet, stekeovnen, vinduene og gulvene nede. I går fikk jeg vasket utsiden av skapene på kjøkkenet, stekeovnen og satt på én maskin med klær, så gikk vi på butikken for å se etter espressokopper til mannen.. Skulle bare slappe av litt på sofaen når vi kom tilbake, og der sovnet jeg visst Blir helt utslitt av omtrent ingenting nå for tiden Skal bli deilig å bli ferdig med disse 9 månedene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 10. mars 2007 #978 Del Skrevet 10. mars 2007 Mmm, her får jeg bare lyst på potetgull! Jeg liker så godt kims mexican fiesta. Hjelp, så fort en pose kan forsvinne når sambo og jeg spretter en... Har dere noen tanker for hva dere skal gjøre på barnerommet? Vi har malt i pen lys farge for et halvår siden, så vi lar fargen være. Men litt usikker på hva som er vanlig å stelle i stand. Sprinkelsenga skal jo stå inne hos oss i starten. Eneste jeg kommer på er søt barnelampe i taket og selvfølgelig bytte ut gardinene. Hva skal dere gjøre? Ja, kroppen sier i fra, gitt. Jeg orker ikke å bære så tunge handleposer lengre, men sambo hjelper til der nå. Før var han nesten aldri med i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #979 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei kakao Må male taket på soverommet. Veggene malte vi grønne for ca ett år siden, så det passer godt til en gutt (og vi har jo tenkt å flytte til sommeren uansett). Ellers må vi få kjøpt rullegardin og gardiner. Hvis vi får tak i en såkalt "black out blind" så trenger vi bare noen tynne gardiner, så håper på det. Ellers er det bare å rydde og sette inn møbler. Vi har en vugge som skal stå inne hos oss, så skal vi ha stellebord (og senere senga) inne på barneværelse. Vet ikke helt om jeg skal ha en gyngestol eller en sakkosekk der inne sånn at jeg har noe å sitte i. Det er ikke akkurat det største rommet i verden (kanskje 2,3 m x 2 m) så det er jo begrenset med plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. mars 2007 #980 Del Skrevet 10. mars 2007 Her er kroppen også mer sliten gitt. Godt å høre det er flere som har det sånn. Jeg puster litt ekstra når jeg har gått opp noen trapper også jeg.... Men vi har vel lov til å bli litt mer sliten nå også! Vi begynner jo tross alt å få en skikkelig fin mage!!! Så deilig å få hjelp til handlingen da! Det er gulla verdt! Så flink du er som har satt av en fast dag i uka til sånt da. Da blir det liksom ekstra godt med helg etterpå. Jeg hadde det sånn for mange år siden men det har visst sklidd ut litt. Jeg tar det heller ellers i uken da. Er det lenge til dere får mamma-besøk da? Jeg begynner å krible litt i fingrene etter å vakse klær jeg nå... Kanskje litt tidlig enda??? :klø: Jeg skal prøve å vente til april i hvertfall. Forresten har jeg spurt fysioterapauten om det med å slippe opp knipen brått. Hun var veldig uenig i å slippe det opp brått for en god del av treninga var å ha kontroll helt til du slipper opp. Det styrker visst bare enda mer å slippe gradvis for da er det du som har kontroll over det hele og det gir en fin trening. Ja, håper du skjønte det..... Ha en fin lørdagskveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå