Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

er det ingen andre bager som muligens kan passe, da?

:sur: kjedelig når ting ikke blir som man har planlagt!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, dessverre. Det er rett og slett ikke noen bager som er lagd for den vognen :sur:

Men men.. Man får prøve å klare seg uten da :)

Jeg har tenkt på å kjøpe et saueskinn til vogna. Det skal visst holde ungen varm om vinteren og avkjølt om sommeren. Tenkte jeg skulle bestille et på nettet.

Er så sulten for tida.. Våkner i halv ni tida hver dag og føles ut som om jeg holder på å dø av sult. Nesten sånn at jeg må løpe ned og gomle i meg det første jeg ser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sender over noen interaktive muffins til sultne Mrs N*

Og de kan du spise uten å tenke på sukker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine muffinsene :ler:

Synes det er så håpløst å være sulten hele dagen. Og plutselig blir jeg så skrekkelig, nær-døden type sulten og. Straks jeg har spist så begynner knøttet med dagens trim så magen står i full vibrasjon :ler:

For en rar verden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noen sånne skulle jeg gjerne ha hatt IRL også :ler:

Men hvorfor kan du ikke spise mer en 2 frukt om dagen? Trodde da det var sunt. Du får leve på gulerøtter og tomater da :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 frukt fordi de inneholder ganske mye sukker. Jeg vet at én pære inneholder noe sånt som 25% av det du skal ha av sukker om dagen.

En bolle frokostblanding er jo 14% (cheerios), også har man yoghurt.. Så hvis man gomler i seg 4-5 bananer om dagen så kommer man sikkert opp i 150% av sukkerkvoten ;)

Jeg prøver å la være å spise masse søtt, også heller tillate meg en bolle med iskrem på lørdager og onsdager som belønning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver i alle fall :sjenert:

Jeg har aldri trodd noe særlig på at gravide blir glemske og klumsete, men det er et eller annet som skjer med hjernen min for tiden :ler:

Jeg kan begynne på en setning og glemme hva jeg skulle si midt i setningen :overrasket: Det hender også at jeg glemmer hele ord og synes jeg sier "umm...." mye mer enn før. Glemmer også av rare ting som at jeg setter på tekanna, legger tepose i koppen men glemmer å faktisk lage teen. Har flere ganger stått med oppvaskbørsten i hånda ved vasken og ikke for alt i verden kunnet komme på hva det var jeg skulle vaske..

Mannen har også lagt merke til dette, så jeg tror ikke det er noe jeg innbiller meg i alle fall :sjenert:

Har også merket at jeg er trøttere om morgenen. Sover gjerne til 11 eller 12. Sover ikke spesielt godt da. Våkner jo hver gang jeg må snu meg :sjenert:

Har også fått en rar ny dille... Ristet brød med jordbærsyltetøy på :ler:

Det er et eller annet med den lyden brødet lager når man spiser det. Liker ting som knaser for tiden.

Skal prøve å gå turer om kveldene nå. Kanskje ikke hver kveld, men i hvertfall 2-3 ganger i uka. Problemet er at hofta mi kun klarer 15-20 minutters gange før den begynner å protestere. Men har ikke lyst til å bli helt sofavrak heller da.

Var ute og gikk i går da. Var på sykehuset og snakket med fysioterapeut om blæra mi. Var litt spennende å være på sykehuset siden fysioterapeuten ligger i 9. etasje i "the maternity block", altså den bygningen hvor du ofte finner høygravide damer vandrende rundt i morgenkåper og tøfler :ler:

Jeg tror vi skal være i Brook Ward når jeg skal føde og den så jeg var i 3. etasje, så det er kjekt å vite.

Har fått fylt ut permisjonssøknaden min nå. Må bare få sjekket den og sendt den inn. Lurer på hvor fort man får svar. Det er alltid ekstra spennende for meg siden jeg ikke er engelsk statsborger og føler meg litt "skyldig" når jeg kommer her og ber om permisjonspenger. Men jeg har jo betalt trygd og skatt til England da :)

22 dager til mora mi kommer på besøk! :hoppe:

Da skal vi endelig få satt opp senga til knøttet og få ordet med stellebord og vasket klærne hans. Det blir kjempekjekt!

Gleder meg masse til å vise frem de tingene vi har kjøpt, få tatt ned vogna og bilsetet fra loftet og pakke sykehusbagen :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med mammabesøk - håper dagene går fort da :klem: I den o`store boka som jeg kjøpte til sambo så sto det at når kvinner var høygravide og når de ammet mistet de 3-4% av hjernekapasiteten sin. Troooor du jeg fikk høre det eller :ler: Godt du har litt å ta av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så koselig at mamman din kommer på besøk! skal hun være lenge hos deg?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer 28. mars og drar tilbake 12. april. Så kommer hun ca to uker etter fødselen og blir i to uker da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med besøk da!!!

:ler: Jeg kjenner meg sånn igjen i fjernheten din. :sjenert: Men jeg har vært sånn en stund da og mannen er helt oppgitt, men det skjønner jeg jo godt og jeg er minst like oppgitt selv. Men jeg tenker med skrekk og gru på hvordan jeg blir når den virkelige ammetåka setter inn. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjernen føles litt "bomull" for tida ja. Og det er ikke sånn at jeg ikke er litt fjern fra før av liksom :ler:

Får bare håpe at det går over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, morsomt at det er flere fjerniser. :ler:

Koselig at mamman din kommer over, da! Og sikkert godt å få litt hjelp etter fødselen, også. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 30 uker :hoppe: Nei nå er det jammen ikke lenge igjen :) :)

Saueskinn så jeg på ikea i dag. Det kostet 395 kr og jeg sa akkuratt det samme til mannen min. Sånn skal vi ha når vi får smått :) :)

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...