Mrs N Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #781 Del Skrevet 29. januar 2007 Joa.. Det går Føler at det er så trangt i brystet (rundt der magesekken ligger) og føler meg litt andpusten av og til (ikke bare når jeg går opp trappa liksom) Får heller ikke spist så mye lenger, det er bare ikke plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. januar 2007 #782 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei hei Slik vogn må være helt topp på sommeren når det er deilig tempratur og masse utevær Syns den er knallfin Ha en strålende kveld, håper du får i deg noe å spise selv om det er trangt om plassen Det er vell gjerne sånn at magesekken blir nedprioritert når babyen skal ha plass stor stor Ps. dere som har pannekakedag og greier, du har vell ikke en god oppskrift på røre vell?? Fikk blod på tann jeg. Og helt enig; ferdiposer er egentli latskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #783 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg lager bare vanlig pannekakerøre jeg (1-2 egg, melk, mel og litt salt), men vi pleier å lage ovnsgratinerte pannekaker (du steker 5-6 pannekaker, brun kjøttdeig i pannen og tilsett bologneseblanding, så legger du kjøttdeig m/bolognese inni hver av pannekakene, ruller sammen pannekakene, legger de i en form, drysser ost over (og gjerne noen brødsmuler) og steker i ovnen på 200 grader i ca 10 minutter) Men jeg fant denne websiden om pannekakedagen i England; http://www.tiscali.co.uk/events/specials/p...eday/index.html Og der hadde de mange rare oppskrifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. januar 2007 #784 Del Skrevet 30. januar 2007 mmmm pannekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #785 Del Skrevet 30. januar 2007 Petra Sukk! Jeg så den søte drakten på butikken i dag. Bittesmå dongeribukser, jakke og små svarte sko Men jeg har lovet meg selv å ikke kjøpe mer klær nå Har funnet masse på e-bay i det siste så må oppdatere listen min: Liste: Ting vi har: - Humphrey-seng - Vugge - Bleiebøtte - Stellebord (skal bruke en kommode) - Klær (størrelse nyfødt, 1-3 mnd og 3-6 mnd) - Smokk (vi har én smokk ) - Leker (vi har kjøpt to leapfrog-leker) - Flasker (fikk 4 engangsflasker av svigerinnen) - Håndkler - Bleier (har én pakke fra Pampers (newborn) og én fra Huggies (newborn)) - Våtservietter (har 6 pakker fra både Pampers og Huggies) - Baby Jungle-sengetøy for vugge (link) - Stelleveske - Vogn m/bilsete - Et laken for å ha i senga (Humphrey) - 2 soveposer - Leke/uro for seng - Temperaturmåler for rom Ting vi må skaffe: - Shampo og andre vasketing fra Johnsons - Pledd for å ha i vognen (noe sånt) - Sengetøy fra Humphrey (helst dette) - Negleklipper/saks - Klorevotter? - Parasol og myggnetting for vogn - Regntrekk for bilsete? - Myggnetting for seng - Brystpumpe (for en gang i fremtiden) - Ordentlige tåteflasker som kan steriliseres og gjenbrukes - Overdelen til stellebordet - Babymonitor (m/temperaturmåler for rom?) - Rullegardin - Gulpekluter - Termometer (kanskje en smokk?) - Det som mangler til bleiebøtta (poser) - Flaskebørste - Sparebukser/strømpebukser - Karbonmonoksid alarm - babybad ← Ikke så veldig mye igjen å kjøpe nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. januar 2007 #786 Del Skrevet 31. januar 2007 Saa mye fint paa listen din! Den sengen var veldig soet! Vi ender visst opp med hvit seng vi ogsaa, gaar for Hensvik fra Ikea. Begynner aa bli litt lei av Ebay, jeg, for vi blir utbydd saa ofte! Men vi fikk tak i vognbag i forrige uke, saa naa venter vi bare paa aa faa den i posten. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #787 Del Skrevet 31. januar 2007 Holly du får gjøre som alle andre. Vent til aller siste minutt i budrunden og legg inn et større bud da. Det er ikke spesielt pent gjort, men det er sånn folk vinner auksjoner i dag "Gezumping" heter det vel på engelsk I dag er det 25 uker Dette må feires med en liten sjokoladebit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. januar 2007 #788 Del Skrevet 31. januar 2007 25 uker fyttirakker'n - her går det unna!!! slenger du over en sjokoladebit til meg, eller? tar gjerne et sånt cream egg fra cadbury Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #789 Del Skrevet 31. januar 2007 Cream egg kan du gjerne få for de liker jeg ikke De andre påskeeggene de har her (som de har solgt i over en måned nå) er kjempegode da Ja, 25 uker allerede. Det går fort unna her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. januar 2007 #790 Del Skrevet 31. januar 2007 liker du ikke cream eggs? jeg synes de er helt fantastisk gode, jeg. skulle ønske noen skulle til england snart og kunne kjøpe med til meg! nam nam synes du det går fort selv også? når det gjelder meg så synes jeg det får fort og sakte på en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #791 Del Skrevet 31. januar 2007 Send meg adressen din så skal jeg sende deg en pakke med cream eggs Jeg synes de er alt for søte (nesten sykelig søte) selv så Jeg synes de siste 4-5 ukene har gått veldig fort. Plutselig er det onsdag igjen og en ny uke starter. Men kanskje det har noe med at jeg er ganske opptatt om dagene så da flyr jo ukene forbi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. januar 2007 #792 Del Skrevet 31. januar 2007 :hoppe: seriøst? isåfall sender jeg deg adressen min på PM det hjelper å ha mye å gjøre, ja! jeg synes januar er en treg måned, så det er vel litt mye å håpe på at tiden skal gå fort nå. -men februar pleier å gå fort, så jeg krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #793 Del Skrevet 31. januar 2007 Javisst, bare send meg den på PM du Februar er jo bare en vits Men så er mars her og plutselig er det ikke lenge til termindato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 31. januar 2007 #794 Del Skrevet 31. januar 2007 for 25 uker!!! Nå synes jeg dere tar i!! Februar er jo litt kortere men.... Neida, pessimisten meg. Det er som Petra sier på en måte går det fort men på en annen måte går det kjempesakte. GÅr fort hos andre synes jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. januar 2007 #795 Del Skrevet 31. januar 2007 oj oj - så snilt! da sender jeg en PM. (litt skummelt å sende personlig info, men jeg regner med at du er snill og holder det for deg selv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #796 Del Skrevet 31. januar 2007 Petra: Klart det! Februar har bare en stor dag, 14. februar.. Dagene før 14. februar kommer så fort fordi man ikke vet hva man skal kjøpe og derfor stresser litt ekstra, og straks den dagen er over er det jo snart mars uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. januar 2007 #797 Del Skrevet 31. januar 2007 PM er sendt du er snill!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 31. januar 2007 #798 Del Skrevet 31. januar 2007 Februar har bare en stor dag, 14. februar.. Dagene før 14. februar kommer så fort fordi man ikke vet hva man skal kjøpe og derfor stresser litt ekstra, og straks den dagen er over er det jo snart mars uansett ← Feirer du valentine?? Er vel en smule mer vanlig i England men her føler jeg kun at det er et butikkmas. Men så har vi ikke brydd oss så mye om det heller vi da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #799 Del Skrevet 31. januar 2007 Takk Petra Valentine er en ganske stor dag her i landet (det samme er Halloween egentlig) i forhold til i Norge. Butikkene har allerede fått inn kort, sjokolade, bamser og alt annet snacks Vi pleier bare å kjøpe kort, sjokolade (han kjøper til meg da) også lager vi en fin middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #800 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Nå har vi vært på Mothercare og vi kjøpte vippestol, stellematte, rangle og regntrekk til bilsetet Og nå har vi kjøpt en ny babymonitor med kamera fra ebay Sparte 50 pund! Nå er det ikke mye igjen å kjøpe nei Liste: Ting vi har: - Humphrey-seng - Vugge - Bleiebøtte - Stellebord (skal bruke en kommode) - Klær (størrelse nyfødt, 1-3 mnd og 3-6 mnd) - Smokk (vi har én smokk ) - Leker (vi har kjøpt to leapfrog-leker) - Flasker (fikk 4 engangsflasker av svigerinnen) - Håndkler - Bleier (har én pakke fra Pampers (newborn) og én fra Huggies (newborn)) - Våtservietter (har 6 pakker fra både Pampers og Huggies) - Stelleveske - Vogn m/bilsete - Et laken for å ha i senga - Sovepose - Termometer (kanskje en smokk?) - Regntrekk for bilsete - Babymonitor - Temperaturmåler for rom - Overdelen til stellebordet - Rangle - vippestol - Leke/uro for seng Ting vi må skaffe: - Shampo og andre vasketing fra Johnsons - Pledd for å ha i vognen (noe sånt) - Mer sengetøy (+ en slik kant som går rundt toppenden av senga), helst dette - Negleklipper/saks - Klorevotter? - Parasol og myggnetting for vogn - Myggnetting for seng - Brystpumpe (for en gang i fremtiden) - Ordentlige tåteflasker som kan steriliseres og gjenbrukes - Rullegardin - Gulpekluter - Det som mangler til bleiebøtta (poser) - Flaskebørste - Sparebukser/strømpebukser - Karbonmonoksid alarm - babybad Endret 1. februar 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå