Mrs N Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #681 Del Skrevet 8. januar 2007 Kakao: Jeg strikker å sakte at jeg må nesten begynne nå hvis han skal få den til jul Eeyore: Ja, det er fint med en gutt (samme for meg hva det er ) angelou: Skjer, votter og lue, det skal jeg strikke. Fant en kjempefin lue i en av bøkene mine: Bilde lubelillen: Takk Har vært hos legen og fått min n'te resept på canesten. Begynner å bli lei av dette nå, men regner med å måtte bruke canesten hver måned i de neste 5 månedene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. januar 2007 #682 Del Skrevet 8. januar 2007 Lua var kjempefin, det greier jeg å strikke også, men ikke votter, fysj Nei, blir nok bestemødrene (4 stk) som må strikke her, tre av dem har begynt allerede Godt vi får et barn som skal være spedbarn på vintern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #683 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja, det er lettere hvis de blir født om vinteren/høsten Vi skal jo ha vårbarn så alt strikkes i størrelse 6-9 måneder, men det er greit det og Vet noen av dere om hvor mange egg man "kan" spise i uka? Jeg har fått så fryktelig lyst på egg for tiden, og har hatt en omelett annenhver dag i snart en uke Egg inneholder jo masse proteiner, men jeg vet ikke om det kan bli for mye av det gode? Ellers har jeg skrekkelig vondt i ryggen for tiden. Det er spesielt på venstre side mellom to ribben og her gjør det også vondt hvis jeg trykker med fingrene. Får ingen sympati fra fastlegen, men tenkte jeg skulle klage litt til jordmor neste uke for over de siste dagene har jeg hatt problemer med å sitte/sove pga disse ribbenene så jeg vet ikke om kanskje det er betennelse i noe der? Jeg har hatt betennelse i ryggen før (har skjeve hofter) og det kjennes ut som den samme brennende smerten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. januar 2007 #684 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har alltid elsket egg! Nam nam.... Fant denne på nettet: For friske voksne er anbefalt daglig inntak av kolesterol mindre enn 300 mg/dag. Et gjennomsnitts egg inneholder 388 mg/kolesterol. Leter videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #685 Del Skrevet 8. januar 2007 Så man kan ikke ha noen egg? Mora mi hadde også en ting med egg når hun gikk med broren min. Hun påstår at hun spiste rundt 30 egg i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. januar 2007 #686 Del Skrevet 8. januar 2007 Ha ha. nei... Jo, da! 1 egg om dagen er heeeeelt greit. Spis det du har lyst på, jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #687 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg får gjøre det Skal spørre jordmor neste uke, men jeg har i alle fall aldri hatt problemer med kolesterolet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. januar 2007 #688 Del Skrevet 8. januar 2007 Stakkaren min får litt mye cola om dagen. Tror IKKE jeg skal spørre jormora om det er ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. januar 2007 #689 Del Skrevet 8. januar 2007 Eggdilla rett og slett Jeg tror trygt du kan kose deg med en omelett eller 2 i uka ja Mora mi hadde dilla på lakris da hun gikk med meg Gosh, hvordan kommer jeg til å se ut da Men du verden så verd det, hvis det skjer Du burde ikke tatt deg en tur til kiropraktor med ryggen din, kanskje?? Kan nok hjelpe. Jeg syns iallefall synd på deg, det er pyton å ha vondt i ryggen.. ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #690 Del Skrevet 8. januar 2007 Er ikke lakris lakserende da? Det kan ikke være noe spesielt hvis man får dilla på det Jeg har gått gjennom mange rare "diller" ... Alt fra mandariner, ostepop, kinderegg, eplejuice, melk, cheerios og nå egg... Heldigvis ikke noe brus Ja, skal høre med jordmor om disse ryggplagene. Kanskje hun vet om en kiropraktor for det gjør ikke jeg i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 8. januar 2007 #691 Del Skrevet 8. januar 2007 GRATTIS MED GUTT!!! Tenker meg at dere gleder dere masse nå. Blir litt ekstra moro når man kan kjøpe i blått eller rosa Vesten og genseren ser helt nydelig ut. Jeg skulle ønske jeg kunne å strikke jeg også, men jeg har en mor og svigermor som kan gjøre det når det blir aktuelt. Ha en fortryllende dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #692 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei kinny Tusen takk Jeg har også satt i gang mamma og mormor med strikkingen, så her strikkes det fra alle kanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. januar 2007 #693 Del Skrevet 8. januar 2007 Mangen diller. Morsomt Jo lakris er lakserende, så jeg håper ikke jeg får dilla på det.. Mor min la på sei 25 kg med meg... Kanskje jeg og skulle begynne å strikke hvis jeg blir gravid?? Noe må jeg jo gjøre når jeg slutter å røyke Slutter tvert hvis jeg får positiv test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #694 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja, det kan du jo. Strikking tar jo ganske lang tid så det kan fint erstatte røyking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 9. januar 2007 #695 Del Skrevet 9. januar 2007 Artige diller du har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #696 Del Skrevet 9. januar 2007 Huff er så sliten for tiden. Skulle rydde på kjøkkenet og vaskerommet i dag, men måtte ta to pauser; en matpause og en vanlig pause. Denne graviditeten ødelegger rydderutinen min fullstendig. Har bare ikke energi til å støvsuge mer enn 2-3 rom om gangen, og vi bor i et hus med to etasjer liksom Før har jeg kunnet støvsuge alle rommene oppe og nede, sette på flere maskiner med klær, skrubbe hele kjøkkenet OG vaske alle gulvene på bare et par timer. Nå må jeg fordele oppgavene over flere dager... Magen har også begynt å stikke frem under genserne. Dette er jo ikke mammagensere men vanlige gensere, men man føler seg likevel litt dum som må gå rundt og trekke ned genseren hele dagen. Men nå passer nesten alle mammabuksene da, og det er kjempedeilig! Tåler ikke at noe strammer over magen lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. januar 2007 #697 Del Skrevet 9. januar 2007 Tror du trygt kan spise egg, jeg! De har jo gaatt litt bort i fra at det er farlig med kolesterolet i egg. Noen mener ogsaa at dersom man ikke faar i seg nok kolesterol fra maten, saa kompenserer kroppen ved aa lage det selv. Er enig med deg i dine husarbeidsfrustrasjoner. Jeg legger listen litt lavere naa som jeg er gravid, for ellers faar jeg bare daarlig samvittighet. Det holder at det er levelig hygienisk! Kjempefint luemoenster! Har det i en av svangerskapsbladene mine, faktisk. Men det saa litt vanskelig ut for mine ferdigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. januar 2007 #698 Del Skrevet 10. januar 2007 merker at jeg orker mindre husarbeide om gangen jeg også. men mitt problem er at jeg får vondt i ryggen når kroppen mener jeg har holdt på lenge nok du får heller kose deg med et egg eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #699 Del Skrevet 10. januar 2007 Egg er godt uansett Huff, knøttet har snudd seg igjen og nå ligger han slik at han kjennes veldig godt. Når jeg går kjennes det ut som om han holder på å falle ut av magen. For å ikke snakke om at det er ganske ubehagelig når han snur seg. Men han vet sikkert ikke bedre stakkar Det går en interessant serie på BBC3 for tiden. Handler om tenåringspar som ønsker seg barn, så de har fått låne et hus, fått jobber (med ikke spesielt god lønn) og i går fikk de låne ekte babyer (foreldrene satt i et hus lenger ned i veien og fulgte med). Et av parene fikk babyen sin tatt vekk fordi de ikke klarte å slutte å krangle og klarte ikke å få han til å sove. Et annet par slet med sjalusi og det ble ganske mange tårer ut av det hele. Det blir spennende å følge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 10. januar 2007 #700 Del Skrevet 10. januar 2007 Så godt og tydelig du merker babyen. Jeg kjenner bare litt innimellom, kjennes som noen små dulter inni magen. Sambo gleder seg sånn til å kjenne liv fra utsiden, men det blir nok ei stund til. Kan mannen din kjenne liv fra utsiden nå? Tar husarbeidet mer med ro nå som jeg er gravid. Gjør det jeg orker, trenger ikke å se helt strøkent ut. Men høres ut som du har litt større hus enn hva jeg har. Blir jo mer arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå