Mrs N Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #661 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Å så rart! Det kjennes ut som om knøttet har hikke! Kjenner et bittelite, ganske dypt, dunk i magen som nå har gjentatt seg omtrent hvert 5. sekund over et par minutter. Det kjennes akkurat ut som hikke i alle fall (bortsett fra at det kommer fra livmoren og er mye mye svakere enn min egen hikke). :ler: Endret 3. januar 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. januar 2007 #662 Del Skrevet 3. januar 2007 Moro å høre historiene om Knøttet Men hvorfor får du ikke bruke den tickeren her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #663 Del Skrevet 3. januar 2007 Spurte en moderator her og hun sa at den ville strekke siden ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 4. januar 2007 #664 Del Skrevet 4. januar 2007 Har hørt om gravide som ikke kunne drikke Farris for da fikk bebbisen hikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #665 Del Skrevet 4. januar 2007 Farris? Må være kullsyren i Farris som gjør det da? Jeg er ikke noe Farris-fan, og det er sjeldent jeg drikker brus i det hele tatt, men det hadde jo vært morsomt å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #666 Del Skrevet 4. januar 2007 Vi skal ha en gutt! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2007 #667 Del Skrevet 4. januar 2007 Så gøy da Regner med alt var bare bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #668 Del Skrevet 4. januar 2007 Jada, alt så normalt ut. Får snakke detaljer med jordmor, men sonografen sa i alle fall at hun ikke kunne se noe unormalt. Han lå oppned da (med ryggraden mot magen min) og sov rimelig tungt, så de sendte meg ut for å gå i 15 minutter, men han ville fremdeles ikke våkne eller snu seg men hun fikk sett alt uansett visstnok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. januar 2007 #669 Del Skrevet 5. januar 2007 Så morsomt med gutt og at alt var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #670 Del Skrevet 5. januar 2007 Hallo angelou! Vi var på butikken i går og der fant vi 3 kjempesøte sett med gutteklær! Et sett har olabukse, genser og en dongerivest med fôr. Det andre hadde en brun bukse (mykt stoff), en genser og en kjempesøt jakke i suedeskinn. Det tredje settet hadde en beige bukse, en genser og en bitteliten skjorte Kjøpte også 2 gensere i størrelse 1-3 mnd. De andre settene var i størrelse 6-9 (så de passer for vinteren ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. januar 2007 #671 Del Skrevet 5. januar 2007 Gratulerer med en liten i magen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. januar 2007 #672 Del Skrevet 5. januar 2007 gratulerer med en liten gutt i magen!! så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #673 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei Holly og Petra Jeg fant en liten liste i dag: 1 måned: uke 1-4 2 måned: uke 5-9 3 måned: uke 10-13 4 måned: uke 14-18 5 måned: uke 19-22 6 måned: uke 23-27 7 måned: uke 28-32 8 måned: uke 33-36 9 måned: uke 37-40 Men jeg vet ikke om den stemmer? For i følge den er jeg i 5. måned nå og vil være i 6. måned om bare 2 uker? Det virker da litt fort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #674 Del Skrevet 6. januar 2007 Snakket med mamma i går og hun sa at jeg var også sånn før jeg ble født. Altså at det ikke var mulig å få knøttet til å våkne opp. Hun hadde vært på sykehuset for en rutinesjekk og de ville sjekke fosteraktiviteten, men jeg nektet visst å våkne opp. De prøvde alt fra å gå i trapper til sukkervann, men det hadde visst ingen virkning. Mamma mente også at jeg var en engel som baby, sov hele dagen og var stille og rolig så da håper jeg at knøttet blir sånn og Har drevet med masse rydding i dag og har gått ganske mye, og ingenting virker å vekke opp knøttet. Han våkner til nøyaktig samme klokkeslett hver dag; 8 om morgenen, 3 om ettermiddagen og 9 om kvelden. Men i går var han oppe midt på natta for jeg våknet i 2 tiden av at han prøvde å sparke ut magen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #675 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Huff er sliten i dag. Brukte mesteparten av gårdagen på å rydde på loftet og det ble litt løfting og bæring ja. Føler at jeg er sliten i magen (har litt småvondt på høyre side av livmoren, men jeg tror det er knøttet som ligger med en fot der for når jeg trykker på det punktet gjør det ikke vondt med en gang men etter et par sekunder så kjennes det nesten ut som et lite spark som gjør litt vondt) og hoftene så i dag sitter jeg heller i sofaen og strikker litt. Jeg strikker denne til knøttet, bare at jeg strikker med blått og hvitt Etterpå har jeg fryktelig lyst til å strikke denne kjempesøte vesten. Jeg har fått garn og alt slikt, men får bli ferdig med den første først Endret 7. januar 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #676 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) (fjernet bildene) Endret 11. januar 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. januar 2007 #677 Del Skrevet 7. januar 2007 Gratulerer med en i magen! Så kjempefine ut genseren og vesten. Har lyst til å begynne å strikke jeg, og, men ikke fått ut fingern enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. januar 2007 #678 Del Skrevet 7. januar 2007 Så moro med en gutt Du får passe på å få legetime kl 8 eller 3 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. januar 2007 #679 Del Skrevet 8. januar 2007 Så morsomt at du strikker - jeg har banna meg på at jeg skal strikke minst ett plagg til småtten, det blir sikkert et skjerf eller noe Kjempefine plagg ihvertfall Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. januar 2007 #680 Del Skrevet 8. januar 2007 Gratulerer med guttebebbis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå