Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Å så rart! Det kjennes ut som om knøttet har hikke!

Kjenner et bittelite, ganske dypt, dunk i magen som nå har gjentatt seg omtrent hvert 5. sekund over et par minutter.

Det kjennes akkurat ut som hikke i alle fall (bortsett fra at det kommer fra livmoren og er mye mye svakere enn min egen hikke).

:ler: :ler:

Endret av Mrs N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farris? Må være kullsyren i Farris som gjør det da? :)

Jeg er ikke noe Farris-fan, og det er sjeldent jeg drikker brus i det hele tatt, men det hadde jo vært morsomt å prøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, alt så normalt ut. Får snakke detaljer med jordmor, men sonografen sa i alle fall at hun ikke kunne se noe unormalt.

Han lå oppned da (med ryggraden mot magen min) og sov rimelig tungt, så de sendte meg ut for å gå i 15 minutter, men han ville fremdeles ikke våkne eller snu seg men hun fikk sett alt uansett visstnok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo angelou! :vinke:

Vi var på butikken i går og der fant vi 3 kjempesøte sett med gutteklær! :hjerter:

Et sett har olabukse, genser og en dongerivest med fôr. Det andre hadde en brun bukse (mykt stoff), en genser og en kjempesøt jakke i suedeskinn. Det tredje settet hadde en beige bukse, en genser og en bitteliten skjorte :ler:

Kjøpte også 2 gensere i størrelse 1-3 mnd. De andre settene var i størrelse 6-9 (så de passer for vinteren :)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Holly og Petra :vinke:

Jeg fant en liten liste i dag:

1 måned: uke 1-4

2 måned: uke 5-9

3 måned: uke 10-13

4 måned: uke 14-18

5 måned: uke 19-22

6 måned: uke 23-27

7 måned: uke 28-32

8 måned: uke 33-36

9 måned: uke 37-40

Men jeg vet ikke om den stemmer? For i følge den er jeg i 5. måned nå og vil være i 6. måned om bare 2 uker?

Det virker da litt fort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket med mamma i går og hun sa at jeg var også sånn før jeg ble født. Altså at det ikke var mulig å få knøttet til å våkne opp. Hun hadde vært på sykehuset for en rutinesjekk og de ville sjekke fosteraktiviteten, men jeg nektet visst å våkne opp. De prøvde alt fra å gå i trapper til sukkervann, men det hadde visst ingen virkning. Mamma mente også at jeg var en engel som baby, sov hele dagen og var stille og rolig så da håper jeg at knøttet blir sånn og ;)

Har drevet med masse rydding i dag og har gått ganske mye, og ingenting virker å vekke opp knøttet. Han våkner til nøyaktig samme klokkeslett hver dag; 8 om morgenen, 3 om ettermiddagen og 9 om kvelden.

Men i går var han oppe midt på natta for jeg våknet i 2 tiden av at han prøvde å sparke ut magen min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff er sliten i dag. Brukte mesteparten av gårdagen på å rydde på loftet og det ble litt løfting og bæring ja. Føler at jeg er sliten i magen (har litt småvondt på høyre side av livmoren, men jeg tror det er knøttet som ligger med en fot der for når jeg trykker på det punktet gjør det ikke vondt med en gang men etter et par sekunder så kjennes det nesten ut som et lite spark som gjør litt vondt) og hoftene så i dag sitter jeg heller i sofaen og strikker litt. Jeg strikker denne til knøttet, bare at jeg strikker med blått og hvitt :)

Etterpå har jeg fryktelig lyst til å strikke denne kjempesøte vesten. Jeg har fått garn og alt slikt, men får bli ferdig med den første først :)

Endret av Mrs N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med en :babygutt: i magen! Så kjempefine ut genseren og vesten. :) Har lyst til å begynne å strikke jeg, og, men ikke fått ut fingern enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at du strikker - jeg har banna meg på at jeg skal strikke minst ett plagg til småtten, det blir sikkert et skjerf eller noe :ler: Kjempefine plagg ihvertfall :klem:

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...