Mrs N Skrevet 28. november 2006 Forfatter #541 Del Skrevet 28. november 2006 Ja, det er dyrt Takk gud for ebay Nå har jeg vært hos jordmora. Fikk time samme dagen så det er jo kjempeflott. Har fått totalforbud mot all form for trening, løfting, dytting og alt annet som sliter på rygg og hofte. Må være veldig forsiktig så jeg ikke ender opp med krykker i tredje trimester. Blodprøvene mine var kjempefine da, så det er jo bra Også fikk jeg høre hjertelyden til knøttet og det var fint (hørtes ut som et lite tog ) Så nå skal jeg sette meg godt tilbake i sofaen med god samvittighet og delegere ut husarbeid til mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 29. november 2006 #542 Del Skrevet 29. november 2006 Så god oppfølging du får! Så bra! Kan bli et laaaangt svangerskap hvis du skal ligge på sofaen helt til sommeren, me det er mye bra på tv Er det ikke det ene, så er det det andre. Godt å høre at blodprøvene dine var bra, for mine var ikke det Makan... men nå vet jeg i alle fall at de ringer og sier fra Magen min har også blitt "feit" Får håpe vi får hver vår "badeball" snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. november 2006 Forfatter #543 Del Skrevet 29. november 2006 Badeball høres bra ut Jeg er utrolig lettet over at blodprøvene var fine. Hadde forestilt meg både HIV og manglende blodkar her Håper de finner ut av dine prøver da Nå har doppleren kommet! Jeg har testet den og kunne høre knøttet med en gang Kjempekjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. november 2006 #544 Del Skrevet 29. november 2006 Hei hei Hvor mye måtte du betale for doppleren?? Nå må du bare ta det med ro, og passe godt på deg selv, vennen. Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. november 2006 Forfatter #545 Del Skrevet 29. november 2006 Betalte vel rundt 450 kr for den tror jeg. De går vanligvis for rundt 40 pund på ebay.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. november 2006 #546 Del Skrevet 29. november 2006 Så nå skal jeg sette meg godt tilbake i sofaen med god samvittighet og delegere ut husarbeid til mannen ← Høres kjekt ut det da Men kan kanskje bli litt kjedelig i lengden... Jeg vil også ha en sånn doppler når jeg blir gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. november 2006 Forfatter #547 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg glemte å for 16 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. november 2006 #548 Del Skrevet 29. november 2006 Nå må du passe på å ikke hoppe for mye da :hoppe: Kan gjøre det for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. november 2006 #549 Del Skrevet 29. november 2006 grattis med 16 uker! her går det unna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. november 2006 Forfatter #550 Del Skrevet 29. november 2006 Takk Eeyore I dag fikk jeg så skrekkelig lyst på baguett med ost og skinke så jeg "måtte" kjøre på butikken og kjøpe Mye rart man har lyst på for tiden. Sjokolademelk er fremdeles storfavoritten. Siden den ikke har tilsatt sukker så tillater jeg meg litt av den om dagen Også går jeg jo ikke opp i vekt uansett hva jeg spiser så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. november 2006 #551 Del Skrevet 30. november 2006 Mye rart man har lyst på for tiden. Sjokolademelk er fremdeles storfavoritten. Siden den ikke har tilsatt sukker så tillater jeg meg litt av den om dagen ← Hvor faar du tak i den? *nysgjerrig* Eeeeelsker sjokolademelk, men har ikke funnet noen uten sukker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. november 2006 #552 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg tar også gjerne imot tips om sjokomelk uten sukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 30. november 2006 #553 Del Skrevet 30. november 2006 16 uker! Så fantastisk Schkåål i sjokomelk :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. november 2006 Forfatter #554 Del Skrevet 30. november 2006 Holly: Jeg kjøper den sjokolademelka ASDA lager for barn. Heter "ASDA Great stuff No added sugar" Den har ikke tilsatt sukker (har sikkert andre søtningsmidler da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. desember 2006 #555 Del Skrevet 1. desember 2006 Holly: Jeg kjøper den sjokolademelka ASDA lager for barn. Heter "ASDA Great stuff No added sugar" Den har ikke tilsatt sukker (har sikkert andre søtningsmidler da) ← Takk skal du ha. Hadde garantert kjopt om vi handlet paa ASDA....gaar enten paa Sainsbury's, Waitrose, Lidl eller Tesco...og de har ikke saavidt jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. desember 2006 #556 Del Skrevet 1. desember 2006 Gratulerer med 16 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #557 Del Skrevet 1. desember 2006 Tesco har en annen sjokolademelk som er veldig god. Husker ikke helt hva den heter, men den kommer i en bitteliten glassflaske *nam* Jeg blir sprø av denne vekta mi. Går bare nedover jo. Har gått ned 400 gram fra det jeg veide forrige gang jeg skrev noe i lista mi her. Skal ikke veie meg igjen før uke 17 så kanskje jeg går opp til da? Magen har jo blitt større så det må jo være sånn at knøttet stjeler fettet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 2. desember 2006 #558 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hallais!! Joda, det kan virke som at babyen stjeler fettet! -og bra er det! Neida, men jeg gikk også ned en del i forrige svangerskap.. I dette har jeg til nå bare gått opp... men så har jeg spist veldig mye for å holde kvalmen borte også da.. Du, nå bare mååå jeg også ha meg en doppler!! Virker jo supert å kunne lytte til babyen når man måtte ønske!! Og slippe å gå å bekymre seg for om den lever, og sånn (ja, gjør det fortsatt jeg.. selv etter å ha hørt hjertelyden for 3 dager siden.. ) Får sjekke ut den ebay-siden.. har ikke peiling på slikt, men har da bestilt mye over nett fra andre nettsider, så kan vel ikke være så forskjell...?! ps: sjokolademelk uten sukker finst både i den q-melk sorten og den som heter 24 ettlanna... GOD HELG!!! Endret 2. desember 2006 av 83` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #559 Del Skrevet 2. desember 2006 Hehe, ja det synes jeg du skal gjøre 83 I går hadde jeg en merkelig stikking i magen. Det var på høyre side av magen, ganske langt ned. Det kjentes ut som om at hele mageområdet der var sårt, også stakk det av og til. Ordentlig stikking altså. Kanskje det var noen som sparket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. desember 2006 #560 Del Skrevet 2. desember 2006 Innom med en helge Håper alt står bra til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå