angelou Skrevet 14. november 2006 #481 Del Skrevet 14. november 2006 Så koselig med ultralyd (ble ikke noe særlig mer verpesjuk nå ) Bra at alt står bare bra til med dere, ha ei fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. november 2006 Forfatter #482 Del Skrevet 14. november 2006 Hei alle sammen Fikk en koselig melding fra mannen i dag. Han sa han hadde satt ultralydbildet som bakgrunnsbilde på PC-en på jobb. Kjempesøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. november 2006 Forfatter #483 Del Skrevet 14. november 2006 Kjempemorsomt! Jeg spiste et par sjokoladekjeks (eneste som metter meg i mer enn 10 minutter, selv ikke en porsjon risgrøt hjelper!) og jeg kjente masse bevegelse der inne. Kanskje lilletrollet ble litt hyperaktiv av all den sjokoladen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. november 2006 #484 Del Skrevet 15. november 2006 Så søtt av mannen din da Hvordan er formen din ellers da?? skal ile inn på galleriet snart å se på ultralydbilde Ha en strålende kveld. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. november 2006 #485 Del Skrevet 15. november 2006 Fant ikke bildet jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 15. november 2006 Forfatter #486 Del Skrevet 15. november 2006 Sorry! Jeg trodde alle hadde sett det så jeg tok det bort igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 15. november 2006 Forfatter #487 Del Skrevet 15. november 2006 for 14 uker forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. november 2006 Forfatter #488 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg har så mye energi for tiden at det er helt fantastisk! I går vasket jeg hele huset, noe jeg ikke har gjort siden i august når jeg begynte å bli dårlig. Har ikke hatt middagslur på over en uke og kvalmen er helt under kontroll! 2. trimester lover godt så langt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. november 2006 Forfatter #489 Del Skrevet 16. november 2006 Da har jordmor vært her og tatt blodprøver. Jeg fikk også beskjed om å unngå å ligge på rygg hvis mulig, og jeg fikk høre hjertet til babyen Det var kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. november 2006 #490 Del Skrevet 16. november 2006 God morgen, snuppis for 14 uker Kuuult bilde og kul genser. Er det deg?? Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. november 2006 Forfatter #491 Del Skrevet 16. november 2006 Hei hei Liljen Nei, er nok ikke meg. Jeg har nesten ikke fått mage i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. november 2006 #492 Del Skrevet 16. november 2006 Så bra oppfølging dere får i England. 2 stk UL og hjemmebesøk. Deilig det da Flott at formen er på topp også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. november 2006 Forfatter #493 Del Skrevet 16. november 2006 Vi har sånne "community midwives" her så de har ikke så veldig mange de skal følge. Vanligvis kommer de hjem til deg og gjerne neste dag om det passer for deg Flinke jordmora ringte også inn en resept for meg så nå kan jeg få noe for soppen. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. november 2006 #494 Del Skrevet 17. november 2006 så bra at energien er tilbake! det ser jeg også frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. november 2006 #495 Del Skrevet 17. november 2006 Hei hei! Saa godt aa hoere at du foeler deg bedre! Er virkelig deilig aa plutselig faa tilbake energien naar man har vaert sliten. Dere er heldige "down south," ja, med to UL og hjemmebesok! Her fikk vi bare en UL. Men vi faar hjemmebesok etter foedselen, da. Oensker deg en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. november 2006 #496 Del Skrevet 17. november 2006 Innom for å ønske god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 17. november 2006 Forfatter #497 Del Skrevet 17. november 2006 Holly: Visste ikke at det var slik forskjell på landområdene våre. Synes det er greit med hjemmebesøk jeg Petra: Det kommer snart for deg og håper jeg I natt sov jeg absolutt ikke godt. Jeg ble så opptatt av å ikke sove på rygg at jeg vekte meg selv hver gang jeg snudde meg på rygg, noe som gjorde at jeg våknet omtrent hvert kvarter hele natta. Dessuten føles hele underlivet mitt som om det holder på å sprenge. Det er mye press på blæra og masse muskler. Begynner å føle meg som en elefant Men jeg så på magebilder på denne siden og jeg skulle jo ha hatt mer mage Men jeg tror jeg bærer barnet lengre inn enn de på den siden (også tror jeg ikke de gikk ned 10 kilo på 3 uker ) God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 17. november 2006 #498 Del Skrevet 17. november 2006 Ja, det er jo veldig individuelt hvor stor mage en får da. Enkelte bærer barnet lenger inne som du sier. Har hørt det kan komme av forovervendt og bakovervendt livmor. Det med å ikke ligge på ryggen. Sa hun noe om hvorfor? Mener jeg har lest en plass at det blir ubehagelig lenge før det er skadelig for ungen...men jeg har jo ikke noe erfaring å vise til liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 17. november 2006 Forfatter #499 Del Skrevet 17. november 2006 Jordmor sa dette med at en hovedpulsåre til morkaka kunne komme i klem (mener jeg å huske), men det er utrolig vanskelig å ikke ligge på rygg når man har så vondt i ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 17. november 2006 #500 Del Skrevet 17. november 2006 Ja, det skjønner jeg er vanskelig da Det blir vel omtrent som da jeg nettopp hadde hatt laparoskopien, og ikke greide å ligge på annet enn ryggen..bare jeg prøvde å legge meg over på siden, ble jeg superkvalm. Så føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå