Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle sammen! :vinke:

I går var jeg i byen og handlet litt. Måtte stoppe på McDonalds for litt mat, men ellers gikk det faktisk ganske greit. Men når jeg kom hjem hadde jeg litt vondt i magen (kjentes ut som strekkinger i huden!), så det var litt skummelt. Tror kanskje jeg gikk litt for mye :)

Jeg har forresten fått mitt første nye strekkmerke! Magen har blitt ganske mye større faktisk, og har problemer med å få igjen knappen på buksa :ler:

Jeg får strekkmerker utrolig lett og ble faktisk født med strekkmerker(!) så forventer mange strekkmerker. Men det gjør ikke noe for huden min er så lys at etter en stund vises de ikke :)

Ellers har jeg bare vært litt uggen og kvalm i det siste. Men synes ikke at det gjør noe for da kan det jo ikke være noe galt? :)

Nå er det bare 6 dager til UL! :hoppe:

Endret av Mrs N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Toblis! :klem:

Kjempekoselig å se deg her!

Ja, du må stikke innom oftere (spesielt siden jeg ikke kan komme på besøk hos deg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke se bort fra at du kan komme på besøk til meg ettterhvert Mrs N. men akkurat nå er det jo litt vanskelig da, innrømmer det ;)

Så spennende at det nærmer seg UL allerede da. Vil dere vite kjønnet om dere får mulighet til det eller?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert få vite kjønnet dersom de kan se det, ellers er neste UL i uke 20 (dvs rett etter jul) og det er UL de tar bare for å se kjønnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig tidlig for at de i det hele tatt kan se kjønnet, og iallefall er det ikke sikkert! UL blir kjempegøy!!!! Jeg har akkurat hatt og det var helt fantastisk å se den hoppe rundt og telle 5 fingre på hendene!!! Gled dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal nok komme med full rapport ja :)

Føler meg så lat for tiden at nå vil jeg bare til treningsstudio! Kvalmen er omtrent 100 % borte, noe som er utrolig deilig. Men jeg må likevel spise ganske ofte, men prøver å spise sunt da (selv om jeg nok spiser litt sjokolade hver dag :sjenert:).

Ellers så har jeg fått en ny soppinfeksjon og legen min ga meg bare krem, og jeg skjønner ikke hva jeg skal med det liksom? Det går jo ikke bort med krem?

Teite leger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig.. Jeg brukte en kalkulator på en norsk side for beregne termin og ikke bare fikk jeg termin 20. mai, men den sier også at jeg er i uke 14 nå, og ikke 12?

Tenk om jeg hadde vært 2 uker lengre på vei. Det hadde vært merkelig det. Føles jo som om jeg har gått glipp av to uker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såvidt jeg kan forstå skal du i dag være 13 uker hvis du har termin 20 mai og regner 40 uker + 2 dager...

håper alt er bra med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stjal den vektkurven jeg også, og har merket min egen vekt i parantes bak ukene :)

Uke 5 - 2,3 kg (-1 kg)

Uke 7 - 2,6 kg (- 1 kg)

Uke 10 - 3 kg (- 9 kg)

Uke 13 - 3,5 kg (- 7,3 kg)

Uke 15 - 4 kg

Uke 17 - 5,6 kg

Uke 20 - 6,2 kg

Uke 23 - 7,2 kg

Uke 25 - 8,2 kg

Uke 27 - 9,3 kg

Uke 30 - 10,3 kg

Uke 33 - 11,3 kg

Uke 35 - 12,2 kg

Uke 37 - 13 kg

Uke 40 - 14 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg tror de likevel skal ha den andre UL-en ja.

Det skjer oftere og oftere at jeg kjenner slike bobler nederst i magen nå. Kjennes akkurat som om at kiler på siden av magen. Mora mi sa at hun kunne kjenne det samme når hun var rundt 12 uker på vei, så kanskje det er noen som beveger på seg? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...