Mrs N Skrevet 26. september 2006 Forfatter #341 Del Skrevet 26. september 2006 Uff... tror jeg har spist mer i løpet av den siste halve timen enn de siste 14 dagene.. Men det var namme da Hei toblis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. september 2006 Forfatter #342 Del Skrevet 27. september 2006 Dagen i dag startet vi med å , noe som er ganske så ubehagelig når man ikke har spist ordentlig dagen før og derfor nesten ikke har noe magesyre. Men jeg synes egentlig det er greit å for da er man liksom ikke så uggen resten av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. september 2006 #343 Del Skrevet 27. september 2006 Innom og klemmer litt på deg som ønsker deg flere naboer i gravid-dagbøkene, håper jeg kan hjelpe deg med det snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #344 Del Skrevet 27. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. september 2006 Forfatter #345 Del Skrevet 27. september 2006 Håper dere alle kan komme over snart Har bare kastet opp i hele dag. Har ikke klart å holde nede så mye som et halvt glass vann. Helt utrolig ubehagelig å kaste opp når det ikke er noe i magen Har sovet et par timer og har spist noen skjeer med frokostblanding. Håper det vil holde seg nede. Utrolig sliten nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #346 Del Skrevet 27. september 2006 Ikke greit når ingenting vil sitte i magen. Prøvd doven cola og ingefær-te? Marie-kjeks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. september 2006 Forfatter #347 Del Skrevet 27. september 2006 Nei, men skal prøve litt cola nå Har gått ned 3 kilo den siste uken.. ikke bare negativt det, men det er ganske drastisk synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. september 2006 #348 Del Skrevet 27. september 2006 Håper dere alle kan komme over snart ← Vi gjør så godt vi kan Håper kvalmen din gir seg litt sanrt da. Hvertfall sånn at du greier å holde på det du spiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. september 2006 #349 Del Skrevet 27. september 2006 Huff ikke bare bare med denne kvalmen. Håper den gir sei snart da. Får du ikke i deg noe som helst mat?? Og så er jeg enig med capricorn, vi gjør så godt vi kan for å komme over til graviditetsdagbøkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. september 2006 #350 Del Skrevet 28. september 2006 Og så er jeg enig med capricorn, vi gjør så godt vi kan for å komme over til graviditetsdagbøkene.. ← det jobbes med saken, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. september 2006 Forfatter #351 Del Skrevet 28. september 2006 I går spiste jeg litt kinamat (sweet and sour chicken/egg fried rice), og det holdt seg nede. I dag har jeg ikke vært så ille, har spist frokostblanding og har ikke hatt noen problemer. Om jeg får like ille kvalme neste uke på samme tid må jeg begynne å lure på om det er noe galt med onsdager siden det kun har skjedd på en onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 28. september 2006 #352 Del Skrevet 28. september 2006 Ååå, så bra at du klarer å holde på litt mat!! Håpe det fortsetter sånn. Nå ble jeg glad altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. september 2006 Forfatter #353 Del Skrevet 28. september 2006 Capri: Håper det holder seg sånn nå. Sjekket vekta igjen og har gått ned 4 kilo på under en uke. Det meste er sikkert væske og regner med at det legger seg på igjen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. september 2006 #354 Del Skrevet 28. september 2006 4 kg er mye på en uke.. Men godt å høre du fikk i deg noe mat endelig Håper det fortsetter slik ja. Ha en strålende fredag, vennen. Og supergod helg. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. september 2006 Forfatter #355 Del Skrevet 29. september 2006 litt for 7 uker Liljen Jeg tror jeg reagerer på saft. Hver gang jeg drikker saft så kommer det rett opp igjen, enten innen en time eller neste morgen (som i dag). Kaster liksom ikke opp noe mat, bare gul væske (sorry for detaljer ). Tror jeg holder meg borte fra saft fra nå av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 29. september 2006 #356 Del Skrevet 29. september 2006 Bare innom og ønsker deg en helt super helg, vennen Håpe kvalmen holder seg borte, og at du får i deg noe mat. Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. september 2006 Forfatter #357 Del Skrevet 30. september 2006 Takk for det Capri I går og i dag føles det som om at nederste delen av magen er hoven. Hele området har liksom blitt større og er kjempehardt å trykke på. Er vel litt tidlig å få mage nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 1. oktober 2006 #358 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er kanskje litt tidlig ja..men alle er jo forskjellige da Synes det er koselig at du merker at magen forandrer seg jeg. Gleder meg til det en gang blir min tur til å kjenne sånne forandringer. Håper du har fått i deg litt mat de siste dagene Tenker på deg vennen. Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #359 Del Skrevet 2. oktober 2006 Capri: Går bedre å spise nå. Med en gang jeg kjenner at jeg begynner å bli litt småkvalm så spiser jeg noe, og da går det bort med en gang. Det har fungert i to dager nå i alle fall. Spiser også bare små måltid så magen ikke jobber for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. oktober 2006 #360 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det vet jeg har virket for flere. Spise noe (bittelitt) med en gang en kjenner at en begynner å bli småkvalm. Det er bra du får i deg litt iallefall. Ha en aldeles strålende mandag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå