Mrs N Skrevet 22. september 2006 Forfatter #321 Del Skrevet 22. september 2006 Oj.. Glemte å for 6 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. september 2006 #322 Del Skrevet 22. september 2006 litt for 6 uker jeg også Håper du får en fin og kvalmefri helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. september 2006 #323 Del Skrevet 22. september 2006 :hoppe: litt for 6 uker jeg også! håper du får en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. september 2006 #324 Del Skrevet 23. september 2006 Her har jeg ikke vært før!!! Men jeg har jo lest litt om deg nå etter at jeg selv ble gravid! Når har du beregnet termindato da??? Har sett på litt ulike terminkalkulatorer og alle gir ulikt svar på meg.... Jaja... Håper du får en fin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. september 2006 Forfatter #325 Del Skrevet 23. september 2006 Heisann smile Ja, jeg får også ulike datoer av de. Men legen sa 18. mai nå sist så jeg går etter det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. september 2006 #326 Del Skrevet 24. september 2006 for 6 uker Hvordan står det til ellers snupp?? Ha en strålende søndag. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. september 2006 Forfatter #327 Del Skrevet 25. september 2006 Hei hei Liljen Formen er litt... trøtt og uopplagt. Har regnet ut at selv når jeg presser i meg mat så spiser jeg gjennomsnittlig kun 500 kalorier om dagen! Heldigvis låner lillefrøet så lite at det ikke gjør noe, men likevel da Om jeg skal spise havregryn så er det bare 2-3 spiseskjeer før jeg blir så kvalm at jeg må legge det bort. Lagde den kjempefine middagen på lørdag og klarte bare 4 munnfuller Å gå ned over 1000 kalorier om dagen tar mye på energien og humøret også. Har ikke lyst til å gå turer eller trene, for det blir jeg dårlig av. Kan ikke gå på butikken om jeg må traske mye rundt for det blir jeg så sliten av. Bare tanken på å dra frem støvsugeren høres ut som et ork Bare føler meg som en lat klump som ligger og sover halve dagen Jeg må dessuten innrømme at Pi@'s bekymring for MA/SA har gått innpå meg, spesielt etter at vi har begynt å fortelle folk det. Føler at det er så store forventninger til kroppen min som bare føler seg utsultet og slapp.. Uke 6 har absolutt ikke hatt en eneste god dag så langt (Sorry for klagingen min, men måtte bare få lufte noen hormoner) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. september 2006 #328 Del Skrevet 25. september 2006 Det er lov å klage, vennen. Få ut frustrasjonen din du Vi er gode lyttere Men må innrømme at jeg er litt bekymret over at du spiser så lite da... Er helt sikker på at matlysten kommer tilbake, og tror iallefall ikke du trenger å bekymre deg over lillespiren din Det er deg jeg blir bekymret for ser du. Klarer du ikke spise grønnsaker eller noe heller?? Tror ikke det er noe grunn til bekymring, vennen. Prøv iallefall å få i deg vitaminer om ikke annet. Ha en strålende kveld. Håper du føler deg bedre i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. september 2006 #329 Del Skrevet 25. september 2006 Haaper den verste kvalmen gir seg snart, for saann kan du ikke ha det! Er det ikke noe som frister? Milkshake med banan og sjokolade eller noe saant? Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. september 2006 Forfatter #330 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Holly og Liljen :klem: Fint å ha noen å snakke med Problemet er ikke bare at jeg er kvalm og blir kvalm av alt jeg spiser, men jeg eier heller ikke matlyst. Kan gjerne gå til klokka 14 før jeg finner noe å tygge på, og da smaker alt som papp. Snakket med mora mi i går om dette og hun sa at hun var også sånn når hun gikk med eldste broren min. Hun gikk faktisk ned 9 kilo i de første 3 månedene Jeg synes ikke at jeg ikke spiser næringsrike ting, for eksempel har jeg i dag spist: klokka 8: en håndfull druer og et halvt glass appelsinjuice (og multivitaminpille) klokka 12: ca. 5 spiseskjeer med havregryn m/melk klokka 16: en grov brødskive med hvit ost og paprika klokka 20: en liten bolle med fersk pasta med stekt kylling og skinke Alt smaker, som sagt, som papp, og alt må tygges lenge før jeg våger å svelge det. Kvalmen blir ikke bedre av å spise heller. Er kun på kveldene den endelig slipper litt tak. Men jeg får enda ikke ned en eneste bit med sjokolade, is, mousse, kake eller noe annet søtt Har så lyst på sjokolade (drømmer om kvikk-lunsj, men kan godt gå for bare en kitkat) Sov til klokka 8 i dag, så sov jeg fra 16 til 19:30, og er snart på tur i seng igjen. Er jeg ikke snart i uke 14? Endret: Regnet ut at jeg har spist 447 kalorier i dag (i følge kalkulatoren på nettet i alle fall). Endret 25. september 2006 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 25. september 2006 #331 Del Skrevet 25. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. september 2006 #332 Del Skrevet 26. september 2006 Så kjipt at du skal være så plaget med kvalmen. Prøv å få i deg noe vitaminer, og prøv å spise sunt når du først spiser litt - men det ser det absolutt ut som du gjør. Spiren tar det den trenger, men du blir jo selvfølgelig slapp og sliten når du får i deg så lite - da er det lov å synes litt synd på deg selv, OG du har masse medfølelse fra denne kanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. september 2006 Forfatter #333 Del Skrevet 26. september 2006 Takk for det angelou og Capri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. september 2006 #334 Del Skrevet 26. september 2006 Du faar ta det igjen naar du faar igjen matlysten igjen - da kan du virkelig skeie ut med litt sjokolade og is, synes jeg! Haaper formen er bedre i dag! Hvordan gaar det aa jobbe naar du er saa slapp, kan du kutte litt ned eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. september 2006 Forfatter #335 Del Skrevet 26. september 2006 Is og sjokolade høres bra ut Jobber hjemmefra så bestemmer selv tempo og må innrømme at jeg har jobbet mindre de siste ukene enn opprinnelig planlagt. Men skal ta det igjen en annen dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. september 2006 #336 Del Skrevet 26. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. september 2006 #337 Del Skrevet 26. september 2006 Uff da, dette hørtes ikke ut som noen storartet situasjon... Men hva med noen friske smoothies? Da slipper du å tygge i alle fall, og de er fulle av næring Trøste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. september 2006 Forfatter #338 Del Skrevet 26. september 2006 Smoothies har jeg ikke prøvd nei. kanskje det er noe I dag er jeg har jeg ikke en gang kommet meg ut av senga. Prøvde i dag tidlig men fant ut at bevegelser var veldig farlige for kvalmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. september 2006 Forfatter #339 Del Skrevet 26. september 2006 Mora mi ringte og beordret meg til å gå en tur. Så nå har jeg vært på Coop og kjøpt nystekte baguetter og en boks med "egg mayonnaise". De har ferdiglagde baguetter med egg/majones, men jeg synes det er tryggere å kjøpe ting som kommer med en liste over ingredienser. Lurer på om jeg skal lage et glass nesquick også.. Synes jeg har vært flink jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #340 Del Skrevet 26. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå