Mrs N Skrevet 13. september 2006 Forfatter #261 Del Skrevet 13. september 2006 Hei hei! Koselig med et nytt fjes! Jeg bor i England jeg, på østkanten Skal stikke innom M&S neste gang jeg er i byen. Jeg har prøvd ASDA (hvor jeg kjøpte en sånn BH i fjor), men de hadde ingenting. Skal til Tesco i dag og håper de har noe Ellers ligger det en Mothercare-butikk ved siden av Tesco, men må prøve å holde meg unna den for nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2006 #262 Del Skrevet 13. september 2006 Innom og ønsker deg en fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2006 #263 Del Skrevet 13. september 2006 Fordi babyer kan utvikle en allergi mot nøtter, spesielt peanøtter ← Kan dei? Det var nøtter som redda meg gjennom vekene med svangerskapskvalme... Legen sa ingenting på det. Uff då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. september 2006 Forfatter #264 Del Skrevet 13. september 2006 Stooor til deg Toblerone Håper du også får en fin onsdag! Jeg gleder meg som en unge til A town called Eureka (Litt info her) i kveld. Er en av de beste seriene (utenom 24 og Desperate housewives seff ) Var på butikken i dag, og må innrømme at jeg ikke klarte å la være å kjøpe noen sjokoladecroissants, men jeg kjøpte også masse frukt og organisk mat. Så jeg synes liksom at det veier opp På vei hjem kom jeg til å tenke på at legen min satte termindatoen min til 18. mai, men det skjønner jeg ikke når første dag i siste mens var 11/08. Kanskje han regner det litt annerledes? Jaja.. Får heller vente på første UL for korrekt termindato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. september 2006 Forfatter #265 Del Skrevet 13. september 2006 Hei veslo! Der hadde du vært innom mens jeg skrev en melding Ja, legen min sa at noen babyer kan bli allergiske mot nøtter og at de derfor anbefalte at kvinner holder seg borte fra nøtter. Jeg vet også at det er mye allergi i vår familie så det er sikkert best å la være slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2006 #266 Del Skrevet 13. september 2006 Hmm.. Eg får prøve å vere litt forsiktig med nøtter framover då... Har aldri hørt det med nøtteallergi før eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. september 2006 Forfatter #267 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Står her: The UK government recommends that certain women avoid eating peanuts while they are pregnant. You are advised to avoid peanuts if you, your baby's father, or one of your previous children has had an allergic reaction to something. Allergic conditions include: • eczema • asthma • hayfever Står mer her: http://www.babycentre.co.uk/pregnancy/nutr.../peanutsexpert/ Fant dessverre ikke noe på norsk sånn i farta Er vanligvis bare peanøtter de advarer mot, men jeg er allerede allergisk mot noen nøtter så må være ekstra forsiktig Endret 13. september 2006 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2006 #268 Del Skrevet 13. september 2006 Aha, er berre dei med allergi i familien som blir råda til å unngå nøtter, forstår eg? Er ikkje rart legen min ikkje har sagt noko då. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. september 2006 Forfatter #269 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg tror de anbefaler alle kvinner som har hatt en allergisk reaksjon mot mat (eller har hatt eksem, høysnue eller astma) tidligere. Jeg er allergisk mot mye rart... Pollen, tomat, store mengder melk, koffein.. Så jeg tror nok det gjelder meg Peanøttallergi kan være veldig alvorlig og er en av de allergiene jeg har hørt at babyer har dødd av før de har blitt født, så jeg prøver å ta det alvorlig siden legen nevnte det (ellers hadde jeg sikkert ikke en gang tenkt på det) Spør legen din neste gang du er der om du er usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2006 #270 Del Skrevet 13. september 2006 Spør legen din neste gang du er der om du er usikker ← Det skal eg gjere! Men er ikkje allergisk mot noko som helst, så er nok ikkje i faresonen, reknar eg med. Peanøtter er eg ikkje glad i, men eg et det meste av andre typar nøtter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. september 2006 Forfatter #271 Del Skrevet 13. september 2006 Da går det helt sikkert bra veslo Heldig du er som ikke er allergisk mot noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. september 2006 #272 Del Skrevet 13. september 2006 Ja, nå lærte jammen jeg og noe. Så da holder jeg meg langt unna nøtter hvis jeg blir gravid en gang Termin 18 mai. Kuult.. Mai er en strååålende måned altså!! Jeg er på 19 jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. september 2006 Forfatter #273 Del Skrevet 13. september 2006 Spørre legen din først da Liljen Kan hende du kan spise snickers til du tipper over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. september 2006 Forfatter #274 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Huff. Jeg sitter og ser på et program om fotsopp (ikke spør )... Jeg må innrømme at jeg har tatt av sokkene og sjekket to ganger nå Glemte å nevne at puppene har blitt større! I går merket jeg at venstre bryst har blitt større og at brystvorten på høyre side har vokst litt. De reagerer også på ingenting for tiden. Blir såre, stramme, stikker og føles helt rare... Skumle greier dette Endret 13. september 2006 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. september 2006 Forfatter #275 Del Skrevet 14. september 2006 Uff. I dag er jeg ordentlig kvalm og dårlig.. Ekkel smak i munnen, vondt i blæra (får sånne kramper om morgenen når blæra blir full) og kjenner sånne lyn gjennom brystene igjen. Lyst til å gå tilbake til dyna mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. september 2006 #276 Del Skrevet 14. september 2006 Huff da.. Håper formen din blir bedre utover dagen ha en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. september 2006 #277 Del Skrevet 14. september 2006 Det er jo litt godt at du har symptomer da Håper formen blir bedre etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. september 2006 Forfatter #278 Del Skrevet 14. september 2006 Litt bedre nå.. Har fått trent litt og tvang i meg litt frokostblanding. Ser på Desperate housewives og prøver å jobbe litt.. Føler meg ekstremt lite energisk i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. september 2006 #279 Del Skrevet 14. september 2006 Godt å høre at den gravide har det bra og at morgenkvalmen holder seg til morgenen. Må bare si at den nye avartaren din er utrolig kul, en sånn t-skjorte vil jeg også ha når jeg blir gravid en gang Stor torsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. september 2006 Forfatter #280 Del Skrevet 14. september 2006 Ja, jeg synes også den t-skjorta er morsom Jeg har kjøpt en annen skjorte som det står "Made in the UK" på Mange morsomme t-skjorter for gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå