Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Har vært singel i 2 år nå jeg. Har datet veldig fåmen de jeg har datet har vært helt uaktuelle. Har 2 samboerforhold bak meg og 3 seriøse forhold, nå nærmer jeg meg 30 og er LEI. Hvem har ikke drømmen om den store kjærligheten? Vel, min var utro og ikke snill.. På byen treffet jeg selvfølgelig menn som bare er ute etter en ting- helt uaktuellt selvfølgelig. Nå har jeg snakket med en mann på msn i over ett år-heelt vennskapelig men så plutselig begynner ting å utvikle seg og vi skal møtes, jeg forstår ingenting-og vet ikke om jeg vil det en gang, har ikke peiling på hva han vil- men hvis det er i fylla man hører sannheten så ligger jeg bra an- og det skremmer meg. Har vel lekt litt det siste året-for det er ikke farlig, med en gang man liker noen blir det vanskelig. Egentlig så vil jeg leve alene-tryggest det, på en annen side så savner jeg en å dele hverdager med -og en å være glad i. Jeg skal hvertfall aldri gå inn i ett nytt forhold igjen uten vite om det mennesket har de kvalitetene som jeg søker. Kvaliteter som trofasthet, epatiske holdninger, reflektert og ikke minst snill. Bare noen tanker fra meg- er jaggu ett spennende liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #2 Del Skrevet 14. august 2006 Er jo lov å prøve, så lenge en tar enkelte forholds regler før man treffer denne på nettet. Kan jo hende du har flaks. Jeg trang litt tid, men glad jeg ventet når jeg endelig traff mannen i mitt liv. (Han dukker gjerne opp når du minst venter det, veit du. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #3 Del Skrevet 14. august 2006 Jupp, det kan jo være jeg har flaks -for det har jeg aldri hatt før når det kommer til menn- kanskje det er min tur en gang? Uansett så kjenner jeg på meg selv at noe liksom er "ødelagt" Vanskelig å beskrive det men det går på slike følelser der jeg tenker at jeg har ingenting å gi noen-gidd ikke gi noe av meg selv-og at de fleste menn er drittsekker og store egoister. Alikevel så jakter jeg -ofte på de som jeg ikke "kan få" det er de som er de mest spennende-de andre gidder jeg ikke bruke energi på litt en gang. Jeg er ikke klar. Jeg får møte denne typen om 2 år-kanskje det er bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #4 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg er samme gjest som skrev til deg i går... Og det høres så kjent ut... Nå er jeg noe yngre enn deg, men hadde ikke hatt noen seriøse forhold. Har ei vennine som er samme typen. Bruker stort sett alltid masse energi på feil mannfolk og sitter igjen og føler seg tråkka på og lite verdt etterpå. Selvtilliten ble verre og verre, så jeg skjønte ikke selv hvorfor noen skulle bli glad i meg. Røra meg stadig borti noen i fylla, men klarte aldri å få et forhold ut av det. Både jeg og vennine var skjønt enig om at mannfolk var no d****... Men så traff jeg han jeg er sammen med i dag. Innrømmer at jeg var litt panikkslagen med en gang. Hadde tenkt å stikke... Kunne ikke skjønne hva han så i meg, trakk fram alt det negative. Men så fant jeg ut at jeg skulle gi gutten er real sjangse. Han var jo en veldig hyggelig gutt. Har aldri angret på det for å si det sånn... Men vennina mi gjør stadig det samme. Bruker masse tid og energi på feil mannfolk. Hun har så mange gutter som liker henne, men med de finner hun stadig noen feil. Eller de er bare venner. Er denne gutten du har truffet en ålreit kar så gir han deg tid til å finne ut av ting. Ikke legg for mye press på deg selv, dra fram det positive, ikke det negative. Det er faktisk bare du som kan forandre deg selv. Men fortsetter du som vanlig å jakte etter de uoppnåelige guttene (som du sikkert ikke ville hatt hvis du kunne fått dem...) Så bekrefter du bare de negative tankene du har om deg selv. til deg. Tro meg, jeg vet det er vanskelig å tro på seg selv. Men det er verdt det når du treffer rette mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. august 2006 #5 Del Skrevet 15. august 2006 "den rette" tror jeg finnes til alle. Så det kommer nok en dag. Men for noen tar det bare lengre tid. Jeg er heldig og fant min "tidlig". Jeg er jo ung. Men han er jo litt eldre enn meg da. Så jeg har sluppet unna med et dårlig. Men det var veldig dårlig Men masse lykke til. Lykken kommer til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #6 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg er samme gjest som skrev til deg i går... Og det høres så kjent ut... Nå er jeg noe yngre enn deg, men hadde ikke hatt noen seriøse forhold. Har ei vennine som er samme typen. Bruker stort sett alltid masse energi på feil mannfolk og sitter igjen og føler seg tråkka på og lite verdt etterpå. Selvtilliten ble verre og verre, så jeg skjønte ikke selv hvorfor noen skulle bli glad i meg. Røra meg stadig borti noen i fylla, men klarte aldri å få et forhold ut av det. Både jeg og vennine var skjønt enig om at mannfolk var no d****... Men så traff jeg han jeg er sammen med i dag. Innrømmer at jeg var litt panikkslagen med en gang. Hadde tenkt å stikke... Kunne ikke skjønne hva han så i meg, trakk fram alt det negative. Men så fant jeg ut at jeg skulle gi gutten er real sjangse. Han var jo en veldig hyggelig gutt. Har aldri angret på det for å si det sånn... Men vennina mi gjør stadig det samme. Bruker masse tid og energi på feil mannfolk. Hun har så mange gutter som liker henne, men med de finner hun stadig noen feil. Eller de er bare venner. Er denne gutten du har truffet en ålreit kar så gir han deg tid til å finne ut av ting. Ikke legg for mye press på deg selv, dra fram det positive, ikke det negative. Det er faktisk bare du som kan forandre deg selv. Men fortsetter du som vanlig å jakte etter de uoppnåelige guttene (som du sikkert ikke ville hatt hvis du kunne fått dem...) Så bekrefter du bare de negative tankene du har om deg selv. til deg. Tro meg, jeg vet det er vanskelig å tro på seg selv. Men det er verdt det når du treffer rette mannen. ← Hei:) Jeg vil takke alle for svar. Det hjelper og få sortert litt tanker. Du som har svart meg her virker veldig reflektert. Du har helt rett i at jeg kanskje ikke ville hatt de guttene som er uoppnåelige ( om de ville hatt meg) kanskje det er fordi jeg på en måte er vant til negativ bekreftelse- det er trygt og derfor søker jeg det? Eksen min kalte meg både fitte og ett udyr-og sa at det var min egen feil at han slo meg. Jeg vet at dette ikke var min feil - og jeg er ikke i det forholdet lenger nå. Jeg har begynt å få selvtillit og livsglede tilbake. Likevel har jeg jaktet på uoppnåelige gutter -og det må være ett symtom på noe. Følte egentlig at du gav meg svaret her. Sikkert derfor jeg blir så redd når en "skikkelig gutt"/mann viser interesse- han må jo se at det er mye feil med meg liksom..( selv om jeg vet at det ikke er det) rart ikke sant? uansett så trenger jeg tid, og den som lever får se. Det er en ganske skikkelig mann da- helt annerledes enn de som jeg har vært sammen med og det var spenning så og si hele tiden- jeg fikk nå betale for det i hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #7 Del Skrevet 15. august 2006 Hei:) Jeg vil takke alle for svar. Det hjelper og få sortert litt tanker. Du som har svart meg her virker veldig reflektert. Du har helt rett i at jeg kanskje ikke ville hatt de guttene som er uoppnåelige ( om de ville hatt meg) kanskje det er fordi jeg på en måte er vant til negativ bekreftelse- det er trygt og derfor søker jeg det? Eksen min kalte meg både fitte og ett udyr-og sa at det var min egen feil at han slo meg. Jeg vet at dette ikke var min feil - og jeg er ikke i det forholdet lenger nå. Jeg har begynt å få selvtillit og livsglede tilbake. Likevel har jeg jaktet på uoppnåelige gutter -og det må være ett symtom på noe. Følte egentlig at du gav meg svaret her. Sikkert derfor jeg blir så redd når en "skikkelig gutt"/mann viser interesse- han må jo se at det er mye feil med meg liksom..( selv om jeg vet at det ikke er det) rart ikke sant? uansett så trenger jeg tid, og den som lever får se. Det er en ganske skikkelig mann da- helt annerledes enn de som jeg har vært sammen med og det var spenning så og si hele tiden- jeg fikk nå betale for det i hvertfall.. ← Hei igjen Koselig å høre at du setter pris på svarene mine Ta tida di du, skjer det så skjer det. Jeg har aldri vært sammen med noen som har slått meg, men de såret meg ganske mye. Det ble aldri et ordentlig forhold ut av tingene. Var sikkert både min og dems feil... Det jeg synes har vært så befriende med min samboer er at alt har vært så enkelt. Han er glad i meg. Jeg behøver ikke være tynnere, penere, mer morsom, blidere eller noe annet jeg pleide å tro. En er gjerne litt urasjonell i sånne tilfeller. Ser alle disse perfekte menneskene, og skjønner ikke hvorfor noen skal ville ha deg. Trekker fram alle uvesentlige ting en selv tenker på. Men sånn er det av og til for de fleste. Det er litt skummelt å slippe noen innpå seg, spesielt hvis man har brent seg før. Men det er en masse skikkelig ålreite mannfolk rundt der, og jeg er sikker på at den som finner deg er kjempeheldig. Ikke gi opp, men tørr å gi dem en mulighet. Så kan det nok hende du er like heldig som meg. Jeg hadde akkurat de samme tankene for 3 år siden. Ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #8 Del Skrevet 15. august 2006 Hei igjen Koselig å høre at du setter pris på svarene mine Ta tida di du, skjer det så skjer det. Jeg har aldri vært sammen med noen som har slått meg, men de såret meg ganske mye. Det ble aldri et ordentlig forhold ut av tingene. Var sikkert både min og dems feil... Det jeg synes har vært så befriende med min samboer er at alt har vært så enkelt. Han er glad i meg. Jeg behøver ikke være tynnere, penere, mer morsom, blidere eller noe annet jeg pleide å tro. En er gjerne litt urasjonell i sånne tilfeller. Ser alle disse perfekte menneskene, og skjønner ikke hvorfor noen skal ville ha deg. Trekker fram alle uvesentlige ting en selv tenker på. Men sånn er det av og til for de fleste. Det er litt skummelt å slippe noen innpå seg, spesielt hvis man har brent seg før. Men det er en masse skikkelig ålreite mannfolk rundt der, og jeg er sikker på at den som finner deg er kjempeheldig. Ikke gi opp, men tørr å gi dem en mulighet. Så kan det nok hende du er like heldig som meg. Jeg hadde akkurat de samme tankene for 3 år siden. Ny ← Takk for gode ord og oppmuntring! Du virker som ett skikkelig bra menneske- og jeg liker å si det når jeg føler det slik! Heldig er hun som er venn med deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #9 Del Skrevet 16. august 2006 Takk for gode ord og oppmuntring! Du virker som ett skikkelig bra menneske- og jeg liker å si det når jeg føler det slik! Heldig er hun som er venn med deg:) ← Takk for det. Veldig koselig å høre. (Sitter her og smiler for meg selv) Du høres veldig koselig ut selv. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #10 Del Skrevet 17. august 2006 nå begynner det virkelig å utvikle seg her. hjeeeeeelp kan jo bli spennende dette;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #11 Del Skrevet 21. august 2006 Hei, jeg som svarte deg tidligere. Så koselig at noe skjer. Ikke få panikk nå, bare se hva som skjer. Er ingen grunn til å overanalysere, er gutten en ålreit kar så bare nyt å være sammen med han. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå