Cuba Skrevet 15. august 2006 #41 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg er så enig, så enig. Min venninne har en fjortis-datter, som også går rundt med skjørt som såvidt dekker trusa, og trusa har for sikkerhets skyld g-streng, i tilfelle skjørtet skulle vippe opp littegrann.......og så klager hun hele tiden på at taxi-sjåfører og gamle menner er "ekle". Det verste er jo at moren gir sitt "samtykke" og snakker hele tiden om hvor fin rumpe denne datteren har! Hvilken planet lever de på? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 15. august 2006 #42 Del Skrevet 15. august 2006 det er rett og slett kvalmt!!! hadde det vært mine unger, så hadde jeg antagelig sperra de inne til de tok til fornuft! men, mye av skylda må vel legges på media og, herregud, hver og en kan jo bli påvirka av den, jeg innrømmer at jeg og blir det iblant.. Men at ikke foreldrene gjør noe, det skjønnerikke jeg heller! det er omtrent like flaut å se småunger gå dolla opp som dragqueens, som det er å se tiårige guttegjenger med røyken i munnvika. jeg blir flau på deres vegne, rett og slett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kittykat, ikke innlogget Skrevet 15. august 2006 #43 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg har enda ikke sett 11-åringer gå kledd sånn, men jeg får vel se det en dag jeg og tenker jeg. Jeg synes det er horribelt at foreldrene lar dem få gå kledd sånn. I butikkene så har jeg sett lignende klær til 2-3 åringer Vi har en datter på snart 7 år og hun er en skikkelig jente-jente. Den type jenten som liker å pynte seg med smykker, ringer, sminke o.l. Hun liker å gå med skjørt og topper. Forløpig så er det helt greit, jeg gruer med heller til når hun blir eldre. Hun kommer overhodet ikke få lov til å gå med kort-kort skjørt og kort-kort topp. Det holder lenge med et skjørt med vanlig lengde/bukse og en vanlig topp/t-skjorte/genser. Moren til denne jenten tenker ikke langt iallefall. At hun i det hele tatt lar datteren få lov til å kle seg sånn er uforståelig for meg. Media har mye av skylden, men det er foreldrene som skal sitte grenser for barna og dette uhørt. Jeg blir rett og slett sjokkert overfor denne moren....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2006 #44 Del Skrevet 17. august 2006 Takk for et viktig innlegg, sexy c! Jeg tror ikke akkurat at det er Norges åndselite som kler opp barna sine sånn. Får umiddelbart trailer- trash feelingen når jeg hører/leser om dette. Stakkars små barn, som ikke får lov å være unger pga foreldrenes dumhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #45 Del Skrevet 17. august 2006 Bor i Storbritannia, og begynner å lure på om det ikke er så dumt med skoleuniform likevel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 17. august 2006 #46 Del Skrevet 17. august 2006 Synd, men sant. Barn er ikke barn så lenge lengre. Og det ser helt jævlig ut. Vet om sjuendeklassinger som har tatt bilde av seg selv naken kun iført håndjern og lagt ut på nett. Huhei, hva skjer med verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #47 Del Skrevet 17. august 2006 Synd, men sant. Barn er ikke barn så lenge lengre. Og det ser helt jævlig ut. Vet om sjuendeklassinger som har tatt bilde av seg selv naken kun iført håndjern og lagt ut på nett. Huhei, hva skjer med verden? ← nei si det.. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=217631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 17. august 2006 Forfatter #48 Del Skrevet 17. august 2006 Takk for et viktig innlegg, sexy c! Jeg tror ikke akkurat at det er Norges åndselite som kler opp barna sine sånn. Får umiddelbart trailer- trash feelingen når jeg hører/leser om dette. Stakkars små barn, som ikke får lov å være unger pga foreldrenes dumhet. ← Nei, det tror jeg du har rett i. Denne familien er litt white-trash for å si det sånn. Det er egentlig morra sin skyld da, da hun også er en alkoholiker-trash, men det er en annen sak. Uansett, jeg ser slike trash-unger overalt. Både i øst og i vest, så at det er mer og mer vanlig, det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #49 Del Skrevet 19. august 2006 Enig i at det er sykt at unge jenter i barneskolealder/ungdomsskolealder går kledd såpass utfordrende! Det ser ut som Big Brother-Jessica er forbildet til mange, både fysisk og psykisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 19. august 2006 #50 Del Skrevet 19. august 2006 Huff, hvis jeg får en datter, tror jeg at jeg flytter fra landet... Min unge skulle aldri fått kledd og oppført seg sånn! Tragisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 20. august 2006 Forfatter #51 Del Skrevet 20. august 2006 Enig i at det er sykt at unge jenter i barneskolealder/ungdomsskolealder går kledd såpass utfordrende! Det ser ut som Big Brother-Jessica er forbildet til mange, både fysisk og psykisk.... ← Tror ikke hun er den som går mest foran som forbilde. Tror andre rår litt høyere enn henne igjen sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 20. august 2006 #52 Del Skrevet 20. august 2006 Og alle (veldig mange) har de Paris Hilton som forbilde. Det første som popper opp i ansiktet ditt om du besøker en 12-13 år jentes hjemmeside er ofte et bilde av ei sminkedukke med hund i veska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 20. august 2006 Forfatter #53 Del Skrevet 20. august 2006 Og alle (veldig mange) har de Paris Hilton som forbilde. Det første som popper opp i ansiktet ditt om du besøker en 12-13 år jentes hjemmeside er ofte et bilde av ei sminkedukke med hund i veska. ← Jeg blir så lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 25. august 2006 #54 Del Skrevet 25. august 2006 I går var jeg på en flyplass ALT FOR LENGE ... og så litt av hvert. Jeg så en mor med 3 unger - en ca 14 år datter med "flott" utrigning. Det eneste moren gjorde - HELE TIDEN var å kjefte på de to eldste barna for at de ikke tok seg nok av den minste. Og hvor var hun? Jo hun sto et annet sted for seg selv og spiste snop. Når datteren ba om snop ble mor sur når den minste så det. Jeg STEILTE ... det var bare kjeft uansett hva de gjorde. Det andre jeg så var en jente på ca 10 med en topp som var åpen til navlen. Altså en sånn billige litt eldre jenter går med som bare var hektet sammen på midten med en spenne. I 10 åringens tilfelle var det jo ikke noe å vise frem. Jeg ble mildest talt lang i tyne når jeg så toppen ... hva i denne verden tenker foreldre som lar ungene gå sånn kledd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ermelinda Skrevet 26. august 2006 #55 Del Skrevet 26. august 2006 Helt enig med trådstarter her (har ikke lest hele tråden, men det ser jo ut til at de fleste er enige her). Jeg har tenkt på det samme selv, og det er helt sykt. Dette har jo kommet mer og mer de siste årene, og i butikker som egentlig er for eldre ungdommer selger de klær i så små størrelser at de stort sett bare passer "unger". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå