wilma1 Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Hvordan kan man finne den rette mannen når man er trøtt på uteliv, har prøvd litt forskjellige nettsider, men må si at de fleste er bare ute etter en ting......Gi meg noen råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Tar du initiativ selv? Kontakter du menn eller lar du dem kontakte deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_wilma1_* Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 Begge veier, vet ju at det ikke hjelper å være passiv, men det jeg mente hva hvor finner man seriøse menn som ikke er ute etter en ting eller allerede er samboer/gift og er ute etter spenning. EN helt vanlig mann....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 13. august 2006 #4 Del Skrevet 13. august 2006 Tja. Jeg tror du vil kunne finne mange slike på nettsteder. Selvfølgelig vil du også komme over mange som er sex-fokuserte der, det vil du gjøre uansett hvilken sjekkearena det er snakk om. Trikset er da å ignorere disse og lete videre. Jeg har tenkt en del på dette og utover nettverk som kommer fra jobb, venner og fritidsaktiviteter framstår nettet som det desidert beste stedet å lete etter partner på. Det er likevel svært vanskelig å finne noen som passer og som er interessert, det er bare minst vanskelig på nettet. Slik tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilma1 Skrevet 13. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 13. august 2006 Takk for svaret, jo du har nok rett. Jeg er bare så lei av disse menn som vil bare en ting, imorgen ser jeg sikkert saken annerledes . Kan du da gi meg noen forslag på nettside som er bra og for det meste seriøs? Føler at jeg står fast litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 13. august 2006 #6 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Nå er jo jeg singel da så det er ikke jeg er den rette å spørre Jeg har et veldig bra inntrykk av match.com. Det koster haugevis av penger å være med der. Kansje hever det seriøsitetsnivået. ... bor du i Bergen? ;-) Endret 13. august 2006 av Cognizance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilma1 Skrevet 13. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 13. august 2006 Hei, og takk igjen, vært litt innom den siden men syns prisen vært høy. Må kanskje vurdere det om igjen da :kgblunk: Nei dessverre jeg bor ikke i Bergen uten i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå