Gå til innhold

Forelska i en jeg ikke kan få

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

med meg går det akkuratt samme som sist... absolutt ingenting... ikke engang et lite pip på mobilen min fra han...

har sendt han sms om han vil være med på halloween i år da, men har enda ikke fått noe svar... så vi får se... skal prøve å få ringt han i løpet av neste uke å høre eller no....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Skjer ikke så mye på den fronten med han, har innsett at han ikke er interessert, så er det jo veldig kjedlig å være forelsket i en som ikke gir lyd fra seg noen gang, knapt nok så han svarer på melding.. Da heter det ikke sjenert lenger, da heter det uinteressert :)

Men jeg klarer meg fint allikevel, prøver å la vær å tenke på han å heller fokusere på andre :sjarmor:

Har plutslig fått tilbake en gammel "beundrer" og fått en ny en, det er jo veldig koslig :) Gjør det litt enklere å komme over han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høh, meldte meg inn på møteplassen på finn.no her om dagen.. hehe..

så fant jeg en skikkelig digg fyr, og sendte mld til han på sia hans...

og fikk jaggu svar, noe som jeg ikke hadde regnet med.

Han bor i vestfold, som meg, og vi planla å møtes.. enda herligere i virkligheten...

Så nå er liksom ikke S i hodet på meg lenger, og det er litt digg!

Men, nå er det bare C som står i hodet på meg... han erkjempe herlig fyr, surrer en del, men... det er nå så...

Snakket med han igår om at jeg hadde litt mer enn bare pule-venn følelser, men egentlig ikke ville noe mer enda, fordi vi ikke kjenner hverandre...

Vi har så sinnsykt mye til felles, at det nesten er skummelt, men..

Han er morsom, sjarmerende, og utrolig koselig gutt... og når vi er sammen så har vi det kjempe koselig.. syns jeg da...

men som sagt så er han sinnsykt surrete.. hehe...

Han er sinnsyke øyne, herlig smil, og hele han er bare herlig, og god! jeg blir helt rar jeg når jeg tenker på han...

S er ikke i hodet mitt i det hele tatt, og det er så deilig...

Slippe å tenke på at han og jeg ikke blir sammen igjen, men kanskje det skjer noe med C, noe som jeg egentlig håper på, men fortsetter han med den surrete greia si, så gir jeg nesten opp...

Hele denne uka som vi har kjent hverandre, har det skjedd en del noe som har gjort at han sier han kommer og ikke kommer likevel, og jeg har sagt til han at jeg syns det er litt teit at han sier han kommer, og jeg venter og gleder meg, og han kommer ikke likevel, og det vet han veldig godt nå, men til uka skal visstnok alt bli så mye bedre... sier han da... så jeg bare håper jeg altså...

vet ikke om han bare er ute etter sex, eller mer, men det skal jeg i allefall høre med han om...

så vet jeg i allefall hvor jeg har han hen...

men han vet at jeg liker han veldig godt, og han har også sagt han liker meg meg også, men... det sa han første gang han møtte meg, og det sa han også igår, så vi får bare se... håper kanskje det klaffer nå... for han er en utrolig herlig gutt....

Endret av Angelfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er herlig å få tankene over på en annen fyr, blir litt lei når samme fyren surrer opp igjen og opp igjen oppe i hodet..

Er ikke sundt å gå rundt å like noen så godt uten å komme noen vei, blir nesten litt desperat!

Tenker nesten aldri på han lenger nå, har fått tankene over på en jeg liker veldig godt.. tror han liker meg og, han gir ihvertfall uttrykk for det :) Sier at han tenker mye på meg, at han gleder seg til vi skal møtes osv.. Vet ikke om det bare er vennskap han er ute etter, en pulevenn eller noe mer.. jeg håper på noe mer ihvertfall :) Han har veldig mye av det jeg ser etter i en gutt ihvertfall..

Håper han slutter å surre han du har møtt Angelfairy, hadde vært koslig om det hadde klaffet ;) Du må ihvertfall holde oss oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det oppdateres!!!!

På tirsdag var jeg og venninna mi i drammen, og C ( han som jeg liker) og typen til venninna mi kom for å hente oss, så vi dro hjem til meg.. alle sammen...

C og jeg sitter i stua å prater alene, mens de to andre er på gjesterommet..

Så sier C om hva annet jeg vil med forholdet.. annet enn sex, og jeg sa hva jeg mente og følte, og dermed sier han; "skal vi være kjærester".....

tror ikke jeg svarte men gav han et saftig kyss, så jeg regner med at han tok det som et ja...

Senere ligger vi i senga, og masserer han, og så sier han "vi kan få det fint sammen vi.. du og jeg"..... så nå er jeg bare happe...

Han kaller meg kjære, jenta si, og masse annet, det er jo litt kult da.. hehe...

også sender han meg masse sms om at han savner meg og at han er glad i meg....

så nå jeg jeg happy i allefall..

Men jeg skal følge masse med deg Bala og se hvordan det går med deg og han nye.. spennende dette..... hehe...

klemmer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER :-D

Så koslig! Virkelig gøy at det klaffet da!! Dette har du fortjent når du har venta så lenge :hoppe:

Lykke til og kos deg med kjæresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er her igjen jeg... for han dusten jeg møtte på nett, bare fucka meg.... han hadde visst nok sagt til venninna mi at vi ikke var sammen, og nå har jeg fått greie på at han driver på meg 2 andre til pluss at det var ei jente som skulle hente tinga sine hos han så han har hatt samboer midt oppi det hele,...

faens mannfolk!!!!

men men, nå gidder jeg ikke å ta i mot mere dritt av mannfolk ass.... nå er jeg lei! nå skal jeg forbli singel leeeeenge...... (tror jeg... hehe.. helt til neste gang... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han var flau over denne ONS-en, men det at det faktisk SKJEDDE, er et godt tegn på at han har følelser for deg ;) men han venter nok bare på klarsignal fra deg, så ta sjansen! Lykke til.

Og forresten, nettdating er no dritt azz :frustrert: Venninna mi traff en fyr der og han var bare ute etter en ting: Å vise til venna sine at han kan få seg dame! Ville kline og hele pakka foran dem, og hun gikk ikke med på det da... En annen venninne ble svindla av en hun traff på nettet, de var ordentlig sammen i en uke før han dro, og hun har aldri sett ham igjen... Alltid pga at han ikke hadde penger, og uansett hvor mye hun ga ham har det aldri vært nok til at han kunne komme. Ja, faens mannfolk :sinnatagg:

Endret av genacvale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...