Gå til innhold

Forelska i en jeg ikke kan få

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

jeg vet så veldig godt hva du mener med det!

jeg føler det sånn med S også, og det er nesten litt vondt, fordi jeg vet at jeg ikke kan få han... han har jo sagt til meg at han ikke vil mer enn vennskap, men jeg skal nok få lurt han rett rundt et hjørne å kanskje gjøre noe med det...

men, jeg burde vel bare vøre glad for at han er en kjempe god venn når han først er her for meg da i det minste, men jeg klarer ikke legge vekk følelsene for han, og ting blir bare enda verre for meg... så,, hmm, ja... lykke til med deg i allefall.... hopp på han!! hopp"! hopp! hopp!!

Endret av Angelfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner så utrolig godt frustrasjonen over manglende initiativ og respons utover det vennskapelige. Man får følelsen av at de holder en på gress, men siden denne mannen er sjenert.... Har han hatt kjærester de fem årene du har vært til og fra keen på ham? Hvis ikke, trenger du nok ikke fortvile. Når han har sagt til søsteren din at han er forelsket er vel det et supert tegn for deg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet så veldig godt hva du mener med det!

jeg føler det sånn med S også, og det er nesten litt vondt, fordi jeg vet at jeg ikke kan få han... han har jo sagt til meg at han ikke vil mer enn vennskap, men jeg skal nok få lurt han rett rundt et hjørne å kanskje gjøre noe med det...

men, jeg burde vel bare vøre glad for at han er en kjempe god venn når han først er her for meg da i det minste, men jeg klarer ikke legge vekk følelsene for han, og ting blir bare enda verre for meg... så,, hmm, ja... lykke til med deg i allefall.... hopp på han!! hopp"! hopp! hopp!!

Forstår godt at du ikke klarer å legge bort følelsene dine, ihvertfall ikke når dere omgås... Slike følelser er ikke bare å legge bort. Virker jo som han liker deg da, håper han snart tar til fornuft ;)

Så skal jeg se hvordan det bli med hoppinga mi, hehe :ler: Fristende!! Han er bare så snaxy!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner så utrolig godt frustrasjonen over manglende initiativ og respons utover det vennskapelige. Man får følelsen av at de holder en på gress, men siden denne mannen er sjenert.... Har han hatt kjærester de fem årene du har vært til og fra keen på ham? Hvis ikke, trenger du nok ikke fortvile. Når han har sagt til søsteren din at han er forelsket er vel det et supert tegn for deg.  :ler:

Han har vært singel hele tiden, men dumme meg har hatt kjærester :frustrert: Men allikevel har han vært intressert i meg på den måten at han har spurt mye om meg til felles kjente. For en stund siden fikk jeg melding fra en kamerat av han (en jeg aldri har møtt) der han skrev at jeg måtte passe bedre på xxxx.. Tar det som at han hadde snakket om meg jeg ;) lov å håpe...

Men alt det som tyder på at dette er gjensidig hjelper svært lite når vi ikke kommer noen vei.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva har du å tape? Det verste som kan skje er jo at han ikke er interessert og da er du der du er i dag. Jeg for min del tror han er interessert og at det dummeste du gjør er å drøye det, også glir det kanskje over av seg selv. Da blir du gående resten av livet og lure på hva som kunne skjedd dersom du hadde turt å satse bittelitt.

Han vet jo allerede at du ikke spyr ved tanken på ham. Da hadde du ikke blitt med ham hjem. Og han synes jo tydeligvis at du er attraktiv også.

Du får spørre ham om noe konkret. Inviter han med på kino f.eks. Eller om det blir noe av den paint ballen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva har du å tape? Det verste som kan skje er jo at han ikke er interessert og da er du der du er i dag. Jeg for min del tror han er interessert og at det dummeste du gjør er å drøye det, også glir det kanskje over av seg selv. Da blir du gående resten av livet og lure på hva som kunne skjedd dersom du hadde turt å satse bittelitt.

Han vet jo allerede at du ikke spyr ved tanken på ham. Da hadde du ikke blitt med ham hjem. Og han synes jo tydeligvis at du er attraktiv også.

Du får spørre ham om noe konkret. Inviter han med på kino f.eks. Eller om det blir noe av den paint ballen?

Har vel egentlig ikke mye å tape nei, er bare redd for å skremme han bort, siden han ikke har hatt dame før.. Og samtidig som det er mye som tyder på at han liker meg er det mye som tyder på det motsatte, feks hvorfor sender han aldri melding til meg først? Vet at dette er spørsmål det er bare en måte å få svar på, ved å spørre han.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel egentlig ikke mye å tape nei, er bare redd for å skremme han bort, siden han ikke har hatt dame før.. Og samtidig  som det er mye som tyder på at han liker meg er det mye som tyder på det motsatte, feks hvorfor sender han aldri melding til meg først? Vet at dette er spørsmål det er bare en måte å få svar på, ved å spørre han..  :sjenert:

Tror nok sikkert det at han ikke har hatt dame før gjør han enda mer usikker. Spesielt siden han tydeligvis veit at du har hatt flere kjærester. Hvis han er så usikker synes han sikkert det er skummelt å sende melding også...

Bare ta mot til deg og ring eller send en melding til han. Kanskje spør om han vil være med på kino eller no. Det verste som kan skje er at han sier nei. Men da veit du ihvertfall hvor landet ligger.

Lykke til, dette ordner seg veit du. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ikke noe her heller.. Er så frustrerende!!!!!!!

Prøver å la være å tenke på han, men han dukker hele tiden opp i hodet mitt.. Bilder og minner av han :sjenert: Slik som blikk vi har sendt hverandre, nussing og kosing, godt å tenke på samtidig som jeg bare lengter mer og mer etter han :forvirret:

Håper disse guttene snart tar vett til seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare vent, ting skjer nok snart... bare ikke vær desp. det tjener du ingenting på... og husk kjærlighet skal gjøre litt vondt ellers er det ikke kjærlighet.....

Han kommer nok på bedre tanker xxxx, husk det..... Bare du ikke virker desp, så ordner alt seg, er han den ene så sats hvis ikke synd for deg

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får så vondt når jeg tenker på S jeg også... det er nesten litt jævlig innimellom.. snakket med han en halv time inatt da, så jeg skal kanskje til han til helgen igjen om jeg får meg bikjefri, og har penger til det... så jeg håper jeg får dratt.. bare å spare de siste pengene jeg har nå, så får jeg jo penger igjen på fredag håper jeg...

s¨å vi får se hva som skjer da... gleder meg i allefall veldig masse til å se han igjen... sitter jo å ser på han hver dag på mobilen min da, men det blir liksom ikke det samme.... uff, kjærlighet bør man igrunn bare holde seg langt unna....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får så vondt når jeg tenker på S jeg også... det er nesten litt jævlig innimellom.. snakket med han en halv time inatt da, så jeg skal kanskje til han til helgen igjen om jeg får meg bikjefri, og har penger til det... så jeg håper jeg får dratt.. bare å spare de siste pengene jeg har nå, så får jeg jo penger igjen på fredag håper jeg...

s¨å vi får se hva som skjer da... gleder meg i allefall veldig masse til å se han igjen... sitter jo å ser på han hver dag på mobilen min da, men det blir liksom ikke det samme.... uff, kjærlighet bør man igrunn bare holde seg langt unna....

Hadde man klart det så.. er ganske deilig å være forelsket og da, bare ikke like bra når det ikke er gjensidig...

Hvordan gikk det i helga da? (om det var denne helga som har vært?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kanskje til han nå til helgen... så vi får krysse fingrene og håpe på det beste...

tror jeg håper det blir litt sex, men uttover det vet jeg ikke... men det skal oppdateres, og denne gangen skal jeg ikke bli skikkelig full som jeg var sist, og forrige gang der igjen... nå skal hvert øyeblikk huskes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine:

Det er ikke mye gøy.... Av og til har jeg bare lyst til å glemme hele fyren, men jeg klarer det ikke. Har prøvd før og trodd jeg har klart det, til og med trodd jeg har vært forelska i andre, men så fort jeg ser han blusser følelsene opp igjen..

Av og til føles det helt åpenbart at her blir det ikke noe, og så tenker jeg at han ikke liker meg noe mer en for festroting.. Vil jo ikke gå og vente på en jeg ikke kan få hele livet heller :tristbla:

Du er på en måte heldig du Angelfairy, han vil jo treffe deg, det er jo et veldig godt tegn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bala... han har jo sagt til noen han er forelsket i deg.. ta mot til deg og ta initativet.. han tør tydligvis ikke..

Har du hentet tingene dine? viss ikkje spør om det det er en dag det passer at du kommer innom å hente desse.. eller be han på kino, kafe, gå tur eller et eller annet.. få ut fingeren.. må da være mye bedre å få ei avklaring!! Og viss det skal gå feil vei for din del..(noe som jeg ikke tror) så er det sikkert lettere for deg å til slutt komme over han, når du slepp å tenke på at der kansje er en mulighet..

RING HAN NO!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er jo nesten at jeg vet at han ikke vil ha noe mer enn vennskap og evt sex, men mer enn det tror jeg ikke han vil ha, med tanke på at han har sagt det!

men nå har jeg sendt han sms hele denne uka, men ikke fårr NOE svar.... og det er litt frustrerende...

skulle jo til han i helga, men jeg skal jobbe i oslo på lørdag, og det er litt å dra fra han til oslo, hverfall når jeg skal være i oslo klokka 9 på morran...

så jeg tenkte at jeg kunne jo dra til han neste helg, men det går jo ikke for da får jeg tante rød på besøk.... men jeg kan vel kanskje bare utsette den.... med mindre det ikke passer for han at jeg kommer neste helg da... hmm... har så lyst til å dra til han, men... det er jo alltid noe som skjer.... æsj...

når jeg sitter å leser det du skiver Bala, om at du "tror" du blir forelsket igjen i noen andre, så ser du han og følelser kommer tilbake... det er så meg!

jeg kjenner meg så utrolig igjen når jeg leser det du skriver... hadde jeg ikke visst bedre var det meg som skrev det....

Jeg har hatt det sånn i 10 år, og når jeg endelig finner en jeg vil være sammen med som jeg klarer å holde ut med i over 2 år, så ser jeg S igjen, (pluss litt problemer i forholdet jeg var i også da) og jeg blir forelsket i S igjen.. som vanlig!

bombe!!! nesten så jeg blir lei av å være forelsket i han, og jeg vet med meg selv at både han og jeg har forandret oss på de 10 årene som er gått, så jeg tror at vi kan passe veldig godt sammen... og han er den eneste jeg kan se meg selv bli gammel med... jeg kan gå ned mot alteret med han... han kan godt holde meg i handa når jeg føder hans barn... gjør meg ingenting! hehe....

men det er min drøm da... hehe..

åååh, det gjør vondt å elske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høh, kanskje like greit at jeg ble hjemme i helgen og ikke dro til S som liksom var planen, for nå har jeg blitt skikkelig forkjølet.. nyser, snufser, tett i halsen og nesa, s nå har jeg skikkelig sexy stemme kan dere tro! huff... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg Angelfairy? Har du hørt noe fra han? :)

Her skjer det ikke mye, lærer meg til å ha is i magen i det minste ;) Er fint og høre at det er andre som har det sånn, som oftest når jeg tror jeg er forelsket har jeg kanskje bare sett et trekk av han jeg er forelska i, som jeg "bygger" det på... Er jo veldig teit, og dårlig gjort ovenfor han som tror jeg liker han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...