Gå til innhold

Forelska i en jeg ikke kan få

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg er forelska i en jeg (tror) jeg ikke kan få, helt fra første gang jeg traff han for fem år siden har jeg likt han veldig godt. Har vært sammen med andre gutter siden da, men de har alltid bare hatt en 2.plass hos meg. Spør meg selv hvorfor jeg blir sammen med andre når det egentlig er han jeg er forelska i, kanskje det er et teit forsøk på å komme over han.

Han har en jobb som opptar mesteparten av tiden hans, samtidig som han er en ganske sjenert fyr - altså vansklig å komme innpå og bli veldig godt kjent med. For snart to år siden hadde vi en episode der vi rota på en fest, etterpå hadde vi noe sms kontakt. Da var det jeg som stort sett hele tiden sendte meldinger, til slutt gadd jeg ikke mer.

Men jeg glemte han aldri..

I helga igjen møttes vi på fest, siden jeg fortsatt ikke var over han og friskt i minne at det var jeg som tok initiativ til all kontakt sist vi var i kontakt lot jeg han få ta kontakt nå om han ville.. (det var ei dårlig setning det..) Gikk forbi han et par ganger uten å liksom se han, og hver gang huka han tak i meg og drog meg inntil seg. Det var han som tok initiativ til alt som skjedde, han kyssa meg, gikk og holdt rundt meg osv. Han inviterte meg på nachspiel, noe som endte opp med at jeg sov hos han som igjen endte opp med at vi hadde sex..

Morgenen etter var han "seg selv" igjen, når jeg gikk sa han bare hadet. Har vel egentlig ingen forhåpninger om at noe mer skal skje, men siden han er så snill, god å koslig mot meg når vi møttes er han ikke enkel å komme over heller. Om han ikke vil mer kunne han ikke vært ekkel og slem mot meg så jeg kunne innse at han ikke er noe å satse på..

Vet ikke hva jeg vil frem til med dette innlegget, er bare så frustrerende.. Kribler i hele meg når jeg tenker på han, når jeg tenker på han skjønner jeg hvorfor folk klarer å dele livet sitt med en og samme person..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, vanskelig det der... I og med du liker han så godt har du jo ingenting å tape på å fortelle han hva du føler. Eller hvis du synes det er litt voldsomt ihvertfall be han med ut.

Ta en sjanse, det virker jo som det er noe her. Da får du ihvertfall et endelig svar. Kan hende han oppførte seg som han gjorde fordi han var litt utilpass med situasjonen når han ble edru igjen. Du sier jo selv han er sjenert...

Lykke til og hold oss oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å gi han litt tid, så han har sjans til å ta kontakt, samtidig som jeg ikke vil begynne å mase på han heller..

Ååå, hvorfor skal dette med kjærligheten være så vansklig? Er så forelska i han at det gjør vondt.. :tristbla:

Skal holde dere oppdatert, om jeg ikke har hørt noe fra han innen helga kommer jeg til å sende en sms til han.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, jeg vet så godt hvordan du har det...

jeg møtte S for..... 10 år siden... vi har vørt sammen før 3 ganger, hadde sex utenom forholdene 1 gang, og rota for litt snart for 2 mnd siden.

Har alltid hatt en greie for han, og i mellomtiden har jeg vært sammen med andre. jeg har t.o.m hatt seriøst forhold, forholdet holdt i 2 og et halvt år, vi prøvde å få barn, hadde satt dato, men så så jeg S igjen, og da var det gjort. alle minnene kom tilbake, og jeg var ute på tur igjen... typisk. det skjer hver gang!

Jeg sa til han om mine følelser for han den natta vi rota, så han vet veldig godt hva jeg føler for han..

etterpå har jeg sendt så mange sms om at han skal ta seg en tur hit igjen, men få rliksom aldri noe svar på det.. bare svada svar. "vet ikke helt, men det blir nok ikke så lenge til" sier han.. hver gang!

enda ikke sett han på 2 mnd...

han er kjempe vanskelig å komme inn på, og jeg gir snart opp... han er bare kjempe vanskelig, og kjempe hard to get.

er så forvirra og frustrert at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!

fin tråd for oss som har det samme som det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å gi han litt tid, så han har sjans til å ta kontakt, samtidig som jeg ikke vil begynne å mase på han heller..

Ååå, hvorfor skal dette med kjærligheten være så vansklig? Er så forelska i  han at det gjør vondt..  :tristbla:

Skal holde dere oppdatert, om jeg ikke har hørt noe fra han innen helga kommer jeg til å sende en sms til han.. :sjenert:

Må vi vente helt til helga... Nysgjerrig jeg ;) Men fint at du også vil ta litt iniativ. Er ikke like lett for gutta alltid heller...

Du får trøste deg med at det er verdt usikkerheten. Er vanskelig med en gang, men deilig når følelsene er gjensidige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det er flere som har det sånn.. Prøver så hardt å komme over han når jeg har mista motet, men så ser jeg han igjen og følelsene blusser opp igjen. Når vi møtes i helga virka han så interessert, kribler bare jeg tenker på han :hoppe:

Vil ha litt is i magen, selv om jeg bare klør i fingrene etter å sende han en melding.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg enda fått et svar på hvor landet ligger, men det tviler jeg på.. :tristbla: Hadde gjort alt så mye lettere, om han så hadde sagt at det ikke var håp så er det nesten bedre en å ikke vite. Er bare så forvirrende at han virker til å være interessert når vi møttes og han har tatt seg noen pils, men når vi møttes når han er edru tør/vil han nesten ikke se på meg.. Enten drikker han meg akseptabel eller så er han veldig sjenert. Er bare så rart at han er så interessert i hva jeg driver med om dagene, spør om jeg vil være med på paintball og slik når har har drukket, hadde han giddet det om han ikke likte meg? ÅÅ, blir snart gal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mannen som bør ta initiativ, være klar, ha selvtillit og aldri gi opp!

Dagens unge norske menn ser late, passive, dvaske og trege ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg føler med deg :tristbla:

Har hatt det akkurat som deg, forelsket i en som ikke følte det samme..

Jeg eller noen av de andre her inne, kan ikke vite med sikkerhet hva han føler.

MEN..jeg er her for å fortelle deg at det kan virke som om han ikke er så interessert som deg, og bare holder deg på gress..

Min var og slik, det varte og varte i mange måneder, så år, hvor jeg jeg vet at han visste hva jeg følte.

Han på sin side kunne aldri si det samme, ungikk heller temaet etc.

Min var og interessert i ting i livet mitt, i begynnelsen sikkert fordi han bare ville legge inn aksjer, men etterhvert brydde han seg virkelig om hvem jeg var med evnt, ja ting og tang.

Men det som allikevel var et faktum, var at det var mer et utrykk for "eier"trang eller noe, for han ville aldri ha meg som jeg ville ha ham :tristbla:

Det er IKKE et godt tegn at han for eksempel er interessert med noen øl innabords.

Jeg syns du skal sørge for at han vet hva du føler/hva du ønsker, så gi ham LITT tid, og har det ikke skjedd noe da, så GÅ VIDERE.

Det vil være såå mye bedre for deg om du kan legge ham bak deg så fort som mulig om han ikke er like interessert.

Det er nemlig skummelt hvordan en over tid kan finne seg i mer og mer av vedkommendes oppførsel, fordi man bare vil ha litt til....

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg enda fått et svar på hvor landet ligger, men det tviler jeg på..  :tristbla: Hadde gjort alt så mye lettere, om han så hadde sagt at det ikke var håp så er det nesten bedre en å ikke vite. Er bare så forvirrende at han virker til å være interessert når vi møttes og han har tatt seg noen pils, men når vi møttes når han er edru tør/vil han nesten ikke se på meg.. Enten drikker han meg akseptabel eller så er han veldig sjenert. Er bare så rart at han er så interessert i hva jeg driver med om dagene, spør om jeg vil være med på paintball og slik når har har drukket, hadde han giddet det om han ikke likte meg? ÅÅ, blir snart gal..

Og ja, de GIDDER å virke interessert når det passer seg slik, det koster dem nemlig veldig lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann, men hadde jeg vært deg så hadde jeg skjønnt at han ikke var mer int en et kåtthets knull når han var full. Det er ikke slik at vi menn er så dumme at vi ikke skjønner når jenter, bla, ser på oss for å vise int.

Om det ikke skjer noe mer etter at en mann har hatt sex med en jente så kommer det ikke til å skje. Følelsene har en sånn ufrivillig tildens til å blomstre for menn sånn "dagen etter sex". Det er i allefall min erfaring blant kompiser og, nå nylig også faktisk, meg selv.

Om ikke annet har du muligens mulighet til å bli knulle kompis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tar feil, men han er liksom ikke typa til å holde noen på gress. Alle som kjenner han sier at han er verdens snilleste. Han har også snakka mye om meg og spurt mye om meg til svogeren min som da er han vi ble kjent gjennom. Til søstra mi sa han for en god stund siden at han var forelska i meg, men allikevel når jeg prøvde å sms'e med han så kom vi liksom ingen steds. Så hvorfor ville han si noe sånn til søstra mi om han ikke mente det? Prøver på ingen måte å skåne meg selv, tåler en støyt men jeg vil jo være realistisk om dette og..Han er som sagt ganske sjenert, og såvidt jeg vet ikke vært sammen med noen dame...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ser det er mange som er i samme båt her, og jeg unner ingen å ha det sånn, for det gjør bare vondt... det gjør vondt å være så forelsket i en gutt/mann som man ikke kan få, eller en som ikke vet noe om dine følelser...

hadde besøk han han jeg liker inatt.. hadde fått i oss noen øl, så vi fikk snakket ut om massse masse ting, og det var veldig godt...

etterpå hadde vi sex, og plutselig fikk jeg skikkelig kramper i magen, så vi måtte slutte... desverre... synd men... han er så snill og god...

var egentlig han som ville stoppe sexen for han ville ikke at jeg skulle ha det vondt, og det gjorde ting enda verre for meg...

vi satt å pratet nesten halve natta om han, meg, oss, følelser etc, og jeg sa hva jeg følte for han, men... han ville mer enn å bare være venner... :sur: han var blitt så brent før, men.. jeg skal nok få han til å skjønne hvor vondt jeg har det... tenker jo på han hele tida, og det gjør skikkelig vondt å være så forelsket... jeg blir helt rar.... skjønner liksom ikke hvorfor jeg skal ha det sånn...

hvorfor skjer det meg, og hvorfor han....

det har vært sånn i 10 år nå, og nå begynner jeg å gå ganske lei...

det har jeg også sagt til han, men.. han kan jo ikke slutte å komme hit, for han han har jo faren sin her, og han er naboen min... hmhm...

jeg blir så frustrert av dette, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre....

finnes det en pille som gjør at man ikke blir forelsket??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mulig jeg tar feil, men han er liksom ikke typa til å holde noen på gress. Alle som kjenner han sier at han er verdens snilleste. Han har også snakka mye om meg og spurt mye om meg til svogeren min som da er han vi ble kjent gjennom. Til søstra mi sa han for en god stund siden at han var forelska i meg, men allikevel når jeg prøvde å sms'e med han så kom vi liksom ingen steds. Så hvorfor ville han si noe sånn til søstra mi om han ikke mente det? Prøver på ingen måte å skåne meg selv, tåler en støyt men jeg vil jo være realistisk om dette og..Han er som sagt ganske sjenert, og såvidt jeg vet ikke vært sammen med noen dame...

På meg virker det som han bare er veldig sjenert..(det skrev du jo selv) og når han drakk hadde han mot til å ta initativ til noe med deg.. at han var seg selv igjen neste morgen kan nok være at han da var sjenert igjen.. og du sier han ikke sa noe når du gikk.. det virker ikke som du sa no da heller.. og det var jo du som gikk.. fikk ikke inntrykket av at han kastet deg ut..

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt initiativ til et møte.. og kansje og fortalt eg var interresert.. vet det ikke kan være lett.. .men du har vel ingenting å tape? for så legnge du ikke har noe kontakt med han ellers.. så har du vel ikke så mye å tape? skulle du få en respons du ikke ønsker, slepper du i alle fall å gå rundt å lure.. og kan starte arbeide med å komme over.. men har han sagt han er forelsket i deg tror jeg han gjerne blir med på en date:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg virker det som han bare er veldig sjenert..(det skrev du jo selv) og når han drakk hadde han mot til å ta initativ til noe med deg.. at han var seg selv igjen neste morgen kan nok være at han da var sjenert igjen.. og du sier han ikke sa noe når du gikk.. det virker ikke som du sa no da heller.. og det var jo du som gikk.. fikk ikke inntrykket av at han kastet deg ut.. 

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt initiativ til et møte.. og kansje og fortalt eg var interresert.. vet det ikke kan være lett.. .men du har vel ingenting å tape? for så legnge du ikke har noe kontakt med han ellers.. så har du vel ikke så mye å tape? skulle du få en respons du ikke ønsker, slepper du i alle fall å gå rundt å lure.. og kan starte arbeide med å komme over.. men har han sagt han er forelsket i deg tror jeg han gjerne blir med på en date:)

Jeg har også tenkt at han er veldig sjenert, eller det vet jeg jo at han er.. Og såvidt jeg vet har han aldri hatt noe dame før noe som kanskje gjør han ekstra sjenert og kanskje usikker. Min bestekompis kjenner han litt, han tror at han rett og slett ikke har tid til å ha dame siden han jobber så mye..

Sendte melding til han i helga, fikk svar men bare helt "vanlig", kom liksom ingen vei. (Heldigvis) glemte jeg igjen en ting hos han når jeg overnatta, så jeg må jo møte han igjen for å få igjen den tingen :ler:

Må vel bare ha is i magen, og håpe på det beste :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du skal overfalle han når du skal hente den tingen jeg,.. se hva som skjer.. om han er edru når du kommer riktig nok.. kanskje han ikke er så sjenert da? om kanskje ikke du også er det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du skal overfalle han når du skal hente den tingen jeg,.. se hva som skjer.. om han er edru når du kommer riktig nok.. kanskje han ikke er så sjenert da? om kanskje ikke du også er det da?

Hadde vært så fristende, når jeg ser han føles det som kroppen min trekkes mot han som en magnet.. Har bare lyst til å holde rundt han :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...