Gå til innhold

Er det rart man er singel?

Gjest prestekrage

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage

Var ute på byen i går. Flørtet endel , men spes en skilte seg ut ( fy farao så fin han var). Vi snakket endel, danset slow, ble stående utenfor utestedet en times tid etter stenge tid. Prata endel mens vi ventet på avgjørelse av hvor vi skulle reise på nach, sammen med kompisen hans og noen av mine venner.

Tilslutt ga vi opp hele greia og bestemte oss for å stille oss i taxi- kø. Fant en pirattaxi ganske fort så vi fant ut at vi kom til å spare både tid og penger ved å dele den (enda vi skulle til hver vår ende av byen). Vel inne i bilen ble han og jeg sittende i baksete, litt trøtt (og ganske full) la jeg hodet mitt på skulderen hans. I løpet av ettpar sekunder klina vi ganske heftig (litt fjortis men) og han "klådde" litt...

Da vi kom dit jeg skulle av var jeg på nippet til å spørre om han skulle bli med (tviler på at han hadde sagt nei).

Men jeg stoppet meg selv da jeg kom på at han hadde fortalt at grunnen til at han bodde i denne byen var pga kone og unger (han var fra en annen landsdel)!! (dette fortalte han før vi dro fra byen). Strengt tatt burde jeg jo selvf ikke bare ha "oversett" ringen han hadde på fingern- men det er da vel ikke mitt ansvar... Hadde det bare gøy jeg!!

Men, er ikke første gangen jeg har opplevd noe sånn, synes det skjer nesten hver gang jeg er ute (altså ikke at jeg kliner og er frista tilå ha dem med hjem- men at de skjekker meg opp).

Har faktisk inntrykk av at jeg har en sånn "opptatte/ gifte menn manget". Får ikke mye lyst til å finne seg en fast en da, om dem er sånn nesten alle mann...

ER DET RART EN VELGER Å VÆRE SINGEL???

(eller kanskje jeg av hensyn til alle koner/samboere burde finne meg en mann, sånn at jeg "forsvinner fra markedet"?!!? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg må få si det at når du visste at han hadde kone og barn så er det så absolutt ditt ansvar og holde deg på matta!

Hadde du derimot ikke hadd den informasjonen så hadde du handlet i den troen at han var singel og da er det greit.

Hva er det med moralen til folk idag?? Hvordan hadde du følt det om noen hadde rota med typen din selv om de visste at han ikke var singel?? Hadde du tenkt det at det var helt greit gjort av henne? Tviler jeg på...

Er ikke rart det er så mye skilsmisser idag. Vet ikke folk hva det å være trofast betyr lenger? Eller lojalitet? :frustrert:

Og nei, det er ikke rart om du vil være singel..På seg selv så kjenner man andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til gjest over her.

Det er da pokker ikke jeg som singles ansvar å sørge for at de gifte mennene deres ikke skal være utro :frustrert:

Det ansvaret ligger ene og alene på gubben sjøl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til gjest over her.

Det er da pokker  ikke jeg som singles ansvar å sørge  for  at de gifte mennene deres ikke skal være  utro :frustrert:

Det ansvaret ligger ene og alene på gubben sjøl!

Så om du hadde sett en kjekk fyr på en uteplass og under en samtale med han så hadde du fått vite at han er gift og har barn så ville du ha klina med fyren med god samvittighet??

jeg mener at da står ansvaret på begge parter når man vet hvordan ståa er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener selvfølgelig ikke at fyren i dette tilfelle som hadde kone og barn ikke hadde noe ansvar! så absolutt ikke. MEN når man har fått disse opplysningene så synes jeg at man bør kunne holde seg for god til å begynne å rote med en fyr som har kone og barn når man vet om det..Man kan ikke bare tenke at "jeg har det bare gøy jeg" Du er jo med på leken bevisst!

Hadde man derimot ikke visst at fyren har kone og barn så stilles ansvaret helt og holdent på mannen..Om det hadde blitt noe klining..

Når man får vite at den man prøver å sjekke opp er i et forhold hvor det også er barn innvolvert så burde det være nok til at man holder seg unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prestekrage: Ja, han hadde det største ansvaret, men du var medvirkende.

Kanskje du er litt bedre enn han, men hva så? Du var med på leken, enda du visste han var gift. Nei, ikke rart man er singel når man holder på sånn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår hva du vil frem til her prestekrage, av og til kan man miste helt troa på at det finnes noen bra mannfolk der ute.. .

Og angående at han var gift, i bunn og grunn er det jo hans ansvar å holde seg på matta! Du hadde jo egentlig ikke noe å tape på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_blabla_*
Forstår hva du vil frem til her prestekrage, av og til kan man miste helt troa på at det finnes noen bra mannfolk der ute.. .

Og hadde det ikke vært for at enkelte av oss kvinnfolk overser det at fyren hadde kone og barn så ville det kanskje ha minket med slike ekle fyrer??

De får jo følelsen av at dette tydligvis er helt greit når vi roter med dem selv om de er godt gift eller har dame og barn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil alltid være noen(både damer og menn) som vil være utro, og da er ikke problemet hos de som driver med dem- men hos de som faktisk er utro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det vil alltid være noen som er utro..Men vil det virkelig føles godt å bli en person hjem for et ligg når du vet at denne personen har kone og barn?? Om man VET at denne personen du prøver å sjekke opp eller som sjekker opp deg har ektefelle og barn så bør man vel holde seg unna??

Man kan ikke være så naiv at man tenker at " Jaja, kommer dette frem i lyset så er det h*n som får straffen for å ha vært utro"

Kanskje vi burde bli flinkere til å si nei i slike tilfeller hvor man vet at personen er opptatt? På denne måten vil vi få vise at utroskap er uakseptabelt. Det vil nok ikke hjelpe på det store bildet om skilsmisser og div dritt men kanskje det gjør noe med holdningen til mennesker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Oki- skal si meg enig i at jeg burde biti av han tunga eller noe sånn da han (for det var han som tok inisiativet til klininga) plutselig kyssa meg, men- dømmekraften min var ikke helt på topp, var litt for lett å "go with the flow" . (dårlig unskyldning men). Klask på lanken- bite av tunga neste gang neste gang...

Er heller ikke sånn at jeg pleier å kline med opptatte typer (han her var unntaket),

Men poenget var sjekkinga fra hans side. Som jeg sa over- er ikke en eneste tur på byen uten at flere menn med ring på fingern prøver å sjekke meg opp. Har også opplevd at menn som vet at jeg vet de er gift har prøvd seg... I sånne tilfeller har jeg dog bare avvist med å be de gå hjem igjen til "anne" å hilse fra prestekrage!

Ja, tar til meg kritikken av gårsdagens handlinger og legger meg flat, men poenget er ikke bare dette tilfellet men alle de andre også- nesten så jeg får inntrykk av at alle menn er sånn når de er på guttetur på byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, Prestekrage og er ganske enig. Jeg har også følt at jeg har hatt den magneten, en av mine beste venniner det samme.

Problemet er at jeg får fort følelser når jeg involverer meg, så blir fort bare tull ut av sånt...

Men strengt tatt mannens feil, du har strengt tatt lov.

Men selv om jeg har vært rimelig oppgitt over mannfolk i perioder er jeg ganske overbevist om at ikke alle er sånn. (Men de som er sånn treffer du jo gjren på by`n da...)

Har samboer nå, og stoler 100% på han. Verste han gjør når han er på guttetur god og full er å ringe meg og si hvor glad han er i meg. :) (Nå går de guttene sjelden på by`n også da, de foretrekker hytteturer... Da er jo utvalget begrenset...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir så oppgitt over at det i det hele tatt er noen sitt ansvar! :overrasket:

Er en i ett forhold såholder en seg i det-dermed basta!! :frustrert:

å er ikke gubben ansvarlig for det, så nytter det ikke å klandre trådstarteren. Jeg mener at de som er i ett forhold bør oppføre seg slik , å at ingen skal medvirke til at gubben blir fristet. Men, er en i ett forhold så skal en ikke kunne bli fristet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gifte/opptatte menn magnet? Dream on! Det er ikke noe mystisk, skjult iboende kraft hos deg. Du er og gjør deg selv tilgjengelig for disse menn med hvordan du er og reagerer overfor dem. Så enkelt er det. De posisjonerer seg i forhold til deg og du sluker krok og åte med din reaksjon til deres oppmerksomhet! Dere jenter er simple i 9 av 10 tilfeller! Jeg har hørt adagiet " men han ga meg oppmerksomhet" så mange ganger fra jenter/kvinner som skal forsvare hvorfor de gir seg hen til idioter og i samme åndedrag avslører seg som imature idioter selv! Lykke til deg og dine alt for mange medsøstere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det evige temaet om utroskap er sikkert like gammelt som horevirksomheten. Nå er det ikke slik at menn er mer utro enn kvinner, det er faktisk motsatt etter en engelsk undersøkelse jeg leste på en nettavis her om dagen. Mener å huske at av alle ekteskap så er ca 67% utro en eller annen gang. Av disse stod kvinnene for ca 58% av episodene.

Jeg dømmer ingen, men mener at utroskap er roten til alt vondt i et forhold. I det man tenker tanken på at man kunne eller skulle ønske, eller vil prøve å være utro, så er det noe fundamentalt galt med forholdet. Drømmeforholdet er klart slik at man ikke skulle hatt behov for å være utro, følte for å være utro og var sikker i sin sak at man ADLRI kom til å være utro.

Hvor mange kan med hånden på hjertet, og sverge på over sine nærmeste (familie) at de ADLRI kommer til å være utro. Hadde mine samboer spurt meg om jeg noen gang kom til å være utro, kunne jeg ikke svart henne bedre enn at jeg tror nok at jeg aldri kommer til å være det, da jeg har så høye tanker om henne og har et så godt med henne at det er helt utenkelig for meg.

Har selv vært på byen mange ganger og anledningen har bydd seg, og i alle tilfeller hvor tilbudene har kommet har jeg selv fortalt at dette ikke er interessant da jeg har dame hjemme. Noe de alle fleste har sagt rett ut at de ikke bryr seg om da det ikke er henne som skal knu... dem i natt, men jeg. Når det gjelder damer og gutter som med åpne øyne har sex med personer som de vet er i forhold med en annen, så kan jeg ikke si annet enn at jeg håper de opplever at deres partner en gang i fremtiden blir utsatt for lignende og da er utro mot dem.

Har et vennepar hvor hun var utro mot ham pga en lignende greie for noen år tilbake. Hun var på byen sammen med venninnner for å feire bursdagen til en av jentene. Når utestedene stengte reiste til på nachspiel til en av jentene og naturlig nok kom det jo noen gutter også. Når hun hadde fått ganske mye å drikke og denne ene karen begynte å legge an på henne så sa hun klart ifra om at hun var gift, noe han dreit i da han ville ha seg med henne. De andre jentene begynte også å legge litt press på henne og snakket om at typen jo aldri ville få vite dette, og at karen her var jo en ettertraktet ungkar som mange ville ha, og hun burde se på seg selv som heldig. Hvorfor vet jeg ikke men sikkert pga mange omstendigheter så endte nå de to i sengen på nachspielet og hadde seg. Dagen etter angret hun veldig, og denne karen som hun hadde hatt seg med lå ved hennes side. Hun måtte spørre han om de hadde brukt beskyttelse, hva de hadde gjort osv. Han svarte henne med at hun ikke måtte plage han så tidlig og la han få sove, og at han ville ringe henne senere.

Hun reiste hjem derfra i panikk og la alle kortene på bordet ovenfor mannen som selvfølgelig ble fryktelig sint. Noen timer senere den dagen ringte herr nattkknull og takket for sex`en de hadde hatt. Hvor hun ble fryktelig sint og skyldte på han for at han hadde brukt henne.

Saken ble at de to fikk kjempe problemer og hadde det fryktelig vondt i lang tid etterpå. Har snakketr med ham noen ganger hvor han har sagt at han ville forlatt henne på dagen om det ikke var fordi de hadde et veldig ungt barn sammen. Han forklarte meg også at all den tillitt han hadde hatt ovenfor henne noen gang, er borte vekk for alltid.

Så etter at man har sett noen slike episoder som dette og de problemer som dette skaper for de uskyldige og de skyldige så skjønner jeg ikke at mennesker er villige til å ofre alt for en liten hyrdestund. Har en kompis litt ute i vennekretsen som er notorisk utro, og har smittet sine kjære (hjemme) med flere kjønnsykdommer.

For de av dere som er, planlegger, tenker på å skulle være utro, avslutt forholdet dere er i og vær single. Hva ville du gort om det hadde vært din kjære som kom hjem til deg med en livsvarig kjønnsykdom som du ALDRI ble kvitt fordi hun skulle ha en hyrdestund uten deg, tilgitt henne og vært lei deg fordi hun hadde blitt smittet hun også. Nei nå er det på tide at folk våkner opp og ser realiteten i øynene. Dagens generasjon er ikke som foreldregenerasjonen til dem over tredve her inne, ikke at jeg sier at de aldri var utro. Derimot tror jeg at folk bryr seg mindre i dag da alt er mye mer frigjort (støtter frigjøringen i seg selv) og ikke får like stor konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage
Gifte/opptatte menn magnet? Dream on! Det er ikke noe mystisk, skjult iboende kraft hos deg. Du er og gjør deg selv tilgjengelig for disse menn med hvordan du er og reagerer overfor dem. Så enkelt er det. De posisjonerer seg i forhold til deg og du sluker krok og åte med din reaksjon til deres oppmerksomhet! Dere jenter er simple i 9 av 10 tilfeller! Jeg har hørt adagiet " men han ga meg oppmerksomhet" så mange ganger fra jenter/kvinner som skal forsvare hvorfor de gir seg hen til idioter og i samme åndedrag avslører seg som imature idioter selv! Lykke til deg og dine alt for mange medsøstere!

Ja, beklager så mye for at jeg ved å være singel nettopp gjør meg tilgjengelig for å møte menn. At jeg ikke bare sitter hjemme å glaner på tv hver eneste helg, ikke ut på byen. Nei noen burde jammen meg bure meg inne!! Slutte å gå på butikken (evt be da ha egne åpningstider for oss single), slutte å gå på joben i normal arbeidstid- evt vurdere hjemmekontor (blir problematisk med tanke på alle møtene jeg er i da- men et telefonmøte burde vel gjøre susen, eller kanskje ikke, har alltid fått høre at jeg ar en ganske sexy stemme på telefon- får ta alt pr mail). Og i allefall slutte å gå ut på byen... Får sitte hjemme å vente på at den til nå ukjente drømme mannen skal banke på døra min, slik at den nevnet singel-statusen plutselig opphører...

Det hadde vært ideelle løsninger det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kansje gir det større bekreftelse og kick å klare å "nedlegge" noen som er opptatt.

Jeg tror det kan være lurt å planlegge litt hvilke type situasjoner man oppsøker hvis man ikke er singel, for å unngå å bli revet med på ting man vil angre i etterkant.

Jeg har hørt adagiet " men han ga meg oppmerksomhet" så mange ganger fra jenter/kvinner som skal forsvare hvorfor de gir seg hen til idioter og i samme åndedrag avslører seg som imature idioter selv!

Hmmm ....

bitter?

Endret av Cognizance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage
Kansje gir det større bekreftelse og kick å klare å "nedlegge" noen som er opptatt.

Kan jo bare svare for meg selv, men da blir svaret nei. Like nedtur hvergang jeg oppdager at noen som fanger min interesse er opptatt. Som jeg har skrevet over pleier jeg jo ikke å innvollvere meg- skygger heller unna. (men denne gangen sviktet dømmekraften litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Sorry men det her ble en ordentlig Dilbert diskusjon, makan til svada!

Den virkelige verden er som følger:

Gifte menn har sex med single kvinner

Gifte kvinner har sex med single menn

Gifte menn har sex med gifte kvinner de selv ikke er gift med

Gifte kvinner har sex med gifte menn de selv ikke er gift med

Menn med samboere er utro

Kvinner med samboere er utro

Jeg er et individ, en mann med kone og unger, Jeg har selv ansvaret for mine handlinger. Er jeg utro mot kona mi, foretar et underslag på jobben, kjører i fylla, behandler ungene dårlig, voldtar noen eller hva det måtte være er jeg ansvarlig for det jeg gjør.

Om du Prestekrage plutselig oppdager at fyren hadde ring på finger'n, ja da må du velge om du gidder å involvere deg i ham. Han har selv foretatt sitt valg når han velger å kurtisere deg å kline med deg i drosjen eller hva dere gjorde.

Du er hverken bedre eller dårligere enn ham sett i noens øyne (hadde kona hans fått vite dette ville hun muligens ha bebreidet deg vel så mye som ham). Slutt med moraliseringa og ha heller fokus på at man selv må stå for de valgene man gjør, enten det er i affekt, edru eller påvirket tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo bare svare for meg selv, men da blir svaret nei. Like nedtur hvergang jeg oppdager at noen som fanger min interesse er opptatt. Som jeg har skrevet over pleier jeg jo ikke å innvollvere meg- skygger heller unna. (men denne gangen sviktet dømmekraften litt)

Fint, da vet du det. Neste gang kan du da håpe på bedre dømmekraft.

Se etter menn på andre steder. Skift beite. Kanskje du da slipper å møte en som er opptatt.

Kommer du opp i en lignende situasjon igjen er det bare å la vær. Enkelt og greit egentlig?

Sånn er det for meg i allefall. Er en mann opptatt så er han opptatt. Kunne aldri ha involvert meg intimt med en opptatt mann i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...