Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #21 Del Skrevet 15. august 2006 Og hvilket lag spiller kjæresten din på ? ← Regner med at den var til meg?? Ikke at jeg ser poenget, men han spiller i Lyn... Dette har vel uansett ikke noe med hva TS spør om?? Eller var det hvilken klubb TS sin drømmekjæreste spilte i?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #22 Del Skrevet 15. august 2006 Håper du mente det var trist at det snart er slutt.← Ja, det var det jeg mente. Så etterpå at det kanskje hørtes ironisk ut, "så trist", liksom, men det var ikke sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sleepy Beauty Skrevet 9. september 2006 #23 Del Skrevet 9. september 2006 vel hvis jeg skulle valgt en fotball spiller så hadde jeg valgt en lyn gutt helt klart, ikke en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sleepy Beauty Skrevet 9. september 2006 #24 Del Skrevet 9. september 2006 Regner med at den var til meg?? Ikke at jeg ser poenget, men han spiller i Lyn... Dritbra Lyn er best!!! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 22. november 2006 #25 Del Skrevet 22. november 2006 Hvorfor i huleste vil du sjekke opp en fotballspiller?? Hehehe, neida. Tuller bare. Er jeg som hater fotball Tror jeg ville ha sjekket opp på andre premisser enn fotball. Da virker det kanskje mindre anstrengt. I dunno. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 23. november 2006 #26 Del Skrevet 23. november 2006 Spor opp hvor han pleier å gå ut feks. Så dukker du opp der og kommer tilfeldig i prat med han. Når dere kommer inn på hva dere driver med interesser ol. Later du som om du virkelig ikke aner at han er fotballspiller i et tippeligalag. Det vil kanskje slå bedre an hos en person som har en hale av jenter rundt seg kun fordi han er kjent. Da er jo ihvertfall ikke du en av de - siden du faktisk ikke aner hvem han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå