Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. august 2006 #1 Del Skrevet 12. august 2006 Det er en fotballspiller (tippeligaen) som er så jævla fin, og i tillegg er han singel. Så derfor kunne jeg godt tenkt meg å prøvd å sjekke han opp. Den som intet våger intet vinner. Men hvordan går man fram? Jeg vet ikke så mye om hva han gjør på fritiden og sånn, så tenkte å ta en tur ned på en trening. Men fotballspillere generelt blir vel ofte prøvd sjekka opp, og har vel hørt det meste. Så hva bør man gjøre/si, for å unngå de verste klisjeene? Dette er et helt seriøst spørsmål, så jeg setter pris på å slippe å høre hvor teit dette er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Det er sikkert ikke dette du vil høre, men: Hvordan kan du ønske å sjekke opp en mann du ikke vet noe annet om enn det du ser på bilder? Det er vel også en kjent sak at fotballspillere har en hale av jenter etter seg, kun fordi de er fotballspillere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest ts Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 Er man på byen og skal sjekke opp noen, går man i første omgang kun etter utseendet der også, så jeg ser ikke noe galt i å ha lyst på noen man ikke vet noe om. Satser på at det kommer etterhvert. Det er vel også en kjent sak at fotballspillere har en hale av jenter etter seg, kun fordi de er fotballspillere... ← Ja, det er derfor jeg spør om hjelp her egentlig. Hadde han ikke vært fotballspiller, hadde jeg jo ikke visst om han, men dersom jeg likevel hadde visst om han, hadde jeg prøvd meg på han! Så det er ikke _fordi_ han er fotballspiller, selv om det (for ham) sikkert kan virke sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2006 #4 Del Skrevet 13. august 2006 Sant nok. Tror jeg ville prøvd å finne ut mer om ham, kanskje finne ut hvor han bruker å gå ut osv. Tenker du på å oppsøke ham etter trening, burde du kanskje sette deg litt inn i fotball-ting, som en slags innledning til å ta kontakt. Lykke til! Trine Grung sjekket jo opp Jostein Flo under et intervju, så alt går ann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #5 Del Skrevet 13. august 2006 Hvilket lag spiller han på ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest ts Skrevet 13. august 2006 #6 Del Skrevet 13. august 2006 Hvilket lag spiller han på ? ← Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #7 Del Skrevet 14. august 2006 Hva har det med saken å gjøre? ← Ja du høres jo ut som et sjarmtroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #8 Del Skrevet 14. august 2006 ??? Tok ikke den helt, men det er da en annen sak. Skjønte bare ikke hva som var viktig med hvilket lag han spilte på, er det forskjellig fremgangsmåte for de forskjellige lagene liksom? Men hvis det er viktig, så spiller han på et av lagene som har medaljesjanse i tippeligaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #9 Del Skrevet 14. august 2006 Lurte bare fordi jeg kjenner en del og når du sier han spiller på et av lagene som har medaljesjangs så tror jeg jeg vet hvem du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amilia Skrevet 14. august 2006 #10 Del Skrevet 14. august 2006 Lurte bare fordi jeg kjenner en del og når du sier han spiller på et av lagene som har medaljesjangs så tror jeg jeg vet hvem du mener ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2006 #11 Del Skrevet 14. august 2006 Du må så klart finne ut hvor gutta går når de går ut på byen sammen... Er det fex en Enga-gutt, går han på Bohemen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #12 Del Skrevet 14. august 2006 Fotballspillere pleier å ha utrolig dårlig musikksmak, så du kan jo begynne å prate om noe dårlig musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 14. august 2006 #13 Del Skrevet 14. august 2006 hehe. På byen på fredag var det jevnt fordelt med kjønnene på dansegulvet. Plutselig var alle jentene i et hjørne. Der danset en fotballspiller... Og selv om han kom inn med en jente, og danset med henne, så sto de fleste jentene i ring rundt og forsøkte å selge seg. Men dette var bare en digresjon. Hvis du da ikke skal finne stedet hvor han vanker, og stille deg i kø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #14 Del Skrevet 15. august 2006 Du kan jo bli barnepasser hos Beckham. Har hørt det funker som snus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BagLady Skrevet 15. august 2006 #15 Del Skrevet 15. august 2006 Du må så klart finne ut hvor gutta går når de går ut på byen sammen... Er det fex en Enga-gutt, går han på Bohemen ← Så går de på Gloria Flames også, for der spiller de så høy musikk at de slipper å føre en samtale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #16 Del Skrevet 15. august 2006 Eller så kan du dra på en bortekamp, og sørge for at du tar samme fly som de tilbake igjen. Begynn å prate om kampen og vips så er det gjort. Sånn skjedde med meg i allefall. Var på bortekamp i Bergen, og havnet på samme fly som laget hjem igjen (var ikke int i noen av spillerene da, bare laget) kom i prat med han ene midtstopperen og vips hadde jeg en middagsinvitasjon.. Vi var kjærester ett par år, men nå synger det på siste verset gitt. snufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #17 Del Skrevet 15. august 2006 Eller så kan du dra på en bortekamp, og sørge for at du tar samme fly som de tilbake igjen. Begynn å prate om kampen og vips så er det gjort. Sånn skjedde med meg i allefall. Var på bortekamp i Bergen, og havnet på samme fly som laget hjem igjen (var ikke int i noen av spillerene da, bare laget) kom i prat med han ene midtstopperen og vips hadde jeg en middagsinvitasjon.. Vi var kjærester ett par år, men nå synger det på siste verset gitt. snufs ← Så trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #18 Del Skrevet 15. august 2006 Så trist ← Håper du mente det var trist at det snart er slutt. Synes jeg og, men samtidig er det sånt som skjer da. Også er vi jo bare i begynnelsen av 20 årene og... I tillegg håper han å dra til utlandet snart, så da blir det enda større utfordringer. Er ikke bare bare å være sammen med en fotballspiller, blir veldig mye på hans premisser. Treninger, kamper ol. I lange perioder kan han ikke ta ett glass vin ol, må alltid tidlig hjem, nekter å ha sex før kamp ol... Alle ferie ol. må planlegges nøye, slik at det passer med terminlisten ol. Nå er ikke kjæresten min noen superkjendis i fotball norge, men nok av folk som forsøker å få kontakt med han... De fleste guttene er som andre gutter ålrigthe. Mens noen av de på laget hans feiler over alt som kommer gående, bare fordi de er fotballspillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #19 Del Skrevet 15. august 2006 Og hvilket lag spiller kjæresten din på ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. august 2006 #20 Del Skrevet 15. august 2006 Hvis du er ekstra blond, passe naiv, har lange bein og oppover-pupper og i tillegg digger å taste på mobilen kan du være sikker på at John Arne Riise sender deg en småvulgær og passe frekk sms snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå