Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2006 #41 Skrevet 12. august 2006 Tråden er delt. Debatten om hundeposer i andres søplekasser, finner duher. Pheps -mod
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #42 Skrevet 12. august 2006 Utrolig hva som kan skje med en i utgangspunktet enkel problemstilling. Ja ja... ← Utrolig hvordan enkelte kun går inn i tråder for å kritisere det andre svarer uten selv å komme med bidrag. Nå har du bjeffa rundt her i flere netter.
Gjest Ninakanin Skrevet 12. august 2006 #43 Skrevet 12. august 2006 Utrolig hvordan enkelte kun går inn i tråder for å kritisere det andre svarer uten selv å komme med bidrag. Nå har du bjeffa rundt her i flere netter. ← og det har hun all grunn til
Viviwoom Skrevet 12. august 2006 #44 Skrevet 12. august 2006 jeg har privat hage med gjerde rundt, så det er heldigvis ingen som bryr seg med hvor min hund bæsjer og tisser Hvis vi er ute der andre skal ferdes, så fjerner jeg selvfølgelig "bevisene" så fort som mulig. Tiss, derimot, er jo ikke så greit å få oppi en liten svart pose... Tanken på at dyr tisset i gresset, ville ikke plaget meg stort hvis jeg hadde felles hage med andre dyreeiere. Sånt forsvinner jo nedi bakken, taes opp av planter/gress eller skylles vekk av regnvær osv. De litt mer håndfaste tingene, derimot... Jeg skjønner jo godt at folk blir irriterte, dersom slikt bare blir liggende. Allikevel så er det jo litt merkelig å skjelle ut et vilt fremmed menneske i gangen pga en bæsj som man så for flere uker siden Og hvis det bare er to personer i bygningen som har hund, burde det jo ikke være noe problem å ta kontakt på en ordentlig måte og si at det ligger dritt i hagen.
Gjest irritert Skrevet 12. august 2006 #45 Skrevet 12. august 2006 jeg har privat hage med gjerde rundt, så det er heldigvis ingen som bryr seg med hvor min hund bæsjer og tisser Hvis vi er ute der andre skal ferdes, så fjerner jeg selvfølgelig "bevisene" så fort som mulig. Tiss, derimot, er jo ikke så greit å få oppi en liten svart pose... Tanken på at dyr tisset i gresset, ville ikke plaget meg stort hvis jeg hadde felles hage med andre dyreeiere. Sånt forsvinner jo nedi bakken, taes opp av planter/gress eller skylles vekk av regnvær osv. De litt mer håndfaste tingene, derimot... Jeg skjønner jo godt at folk blir irriterte, dersom slikt bare blir liggende. Allikevel så er det jo litt merkelig å skjelle ut et vilt fremmed menneske i gangen pga en bæsj som man så for flere uker siden Og hvis det bare er to personer i bygningen som har hund, burde det jo ikke være noe problem å ta kontakt på en ordentlig måte og si at det ligger dritt i hagen. ← Dette er mine tanker omkring emnet også, faktisk. Og saken er den at det var jo et unntakstilfelle, det er på ingen måte vanlig med drit rundt omkring i hagen! Dessuten hadde jeg hatt langt større forståelse for utbruddet om han ikke visste hvem sin hund det var eller hvor den med hunden bodde. Men saken er at vi bor vegg i vegg i samme gang, og vi har småpratet sammen flere ganger om dyrene våre! Han vet også utmerket godt at hun han kjeftet på ikke hører til her, at hun var en gjest. For han "kjenner" jo selvsagt både meg og min samboer siden vi tross alt bor så tett... Var faktisk litt morsomt, for jeg møtte han andre hundeeieren på tur i gårkveld, han som angivelig også kunne være skyldig i drittproblemet ifølge naboen min. Den andre hundeeieren kunne fortelle at katta hans (han som kjeftet) faktisk driter i gangen utenfor døra hans...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå