Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2003 #1 Del Skrevet 5. januar 2003 Har en sønn som ikke er så villig til å bruke slike for tiden. Selv om det er minus 20 grader og sprengkulde. Må nesten tvinge han til å bruke ullstrømpebukser. Han sier at det er bare jenter som bruker tykke strømpebukser for barn/ungdom. Dette oppfatter jeg som bare tull og tøys. Husker godt jeg brukte slike selv og den gangen klødde de voldsomt. Nå for tiden er det så deilige blandinger med ull at det ikke klør noe som helst. Synspunkter? Bekymret mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. januar 2003 #2 Del Skrevet 5. januar 2003 Har du prøvd såkalt sportsundertøy da? De ser ofte litt mindre "jentete" ut enn ribbestrikka strømpebukser med hel fot. Jeg skjønner ham forresten godt jeg da.. hater strømpebukser i alle varianter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. januar 2003 #3 Del Skrevet 6. januar 2003 Prøv Vegard Ulvang undertøyet, det er kjempebra. Litt dyrere enn andre, men desto varmere. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 6. januar 2003 #4 Del Skrevet 6. januar 2003 At han ikke vil bruke strømpebukse skjønner jeg, og jeg synes godt han kan slippe det. Men da må han bruke longs..! Forresten er longs mer praktisk enn strømpebukse: tråkker man seg våt på bena trenger man bare skifte sokker, og ikke hele sulamitten. Sønnen min sluttet med strømpebukse da han var 6. Han vaks så fort at det ble mer hensiktsmessig med stillongs uten fot. Når det gjelder såkalt "kløfri" ull, så er den ikke like kløfri for alle, tro meg.. Noen er mer sensitive enn andre når det gjelder ull, og hverken jeg eller min sønn kan bruke ulvang-undertøy. Han bruker for det meste bomullslongs, nå til jul fikk han en dyr sports-longs i julegave som virker bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordinne Skrevet 6. januar 2003 #5 Del Skrevet 6. januar 2003 Da er longs tingen,det bruker mine gutter og de er 5 og 15år.Han minsten bruker bare longs vil ikke ha strømpebukse og så er det jo greit hvist de blir våte på beina,da er det jo bare å bytte sokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordinne Skrevet 6. januar 2003 #6 Del Skrevet 6. januar 2003 :D jeg å starya har visst svart samtidig vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå