talin Skrevet 14. august 2006 #61 Skrevet 14. august 2006 Ikke tro alt dere hører og ser, dette er sannsynligvis ikke et terrorangrep i det hele tatt. Så bevisene dine er masse kryssklipped video snutter? Tidligere denne sommeren var det et såkalt terror-plot mot Sears Tower i Chicago. Vel, prøv å se om du overlever den øverste videoen her uten å le deg i hjel Dette lukter bull lang vei. De som lukter her er at noen ikke klare å se sanheten i øynene.
Gjest ikke bare gjest. Skrevet 14. august 2006 #62 Skrevet 14. august 2006 Det at du ikke er villig til å se sannheten i øynene talin, er pga. det jeg har sagt er ett av menneskers største problem, staheten. Folk holder som selv som gisler for andre med denne lett utnyttbare svakheten, fordi den først oppgjordte mening er bygt på for lite kunnskap og selvstendig analyse.
talin Skrevet 14. august 2006 #63 Skrevet 14. august 2006 Det at du ikke er villig til å se sannheten i øynene talin, er pga. det jeg har sagt er ett av menneskers største problem, staheten. Så du påstår at du sitter på den hele og fulle sanhet?
Bønna Skrevet 14. august 2006 Forfatter #64 Skrevet 14. august 2006 Tanken bak sosialismen er i likhet med liberalismen pur egeninteresse. Det vil si egeninteressen til arbeiderklassen. Sosialisme er en skikkelig særinteresseideologi. Denne ”wishy washy feel good”-mentaliteten oppstod ikke før 68-erne kuppa venstresiden og skapte en total middelklassedominans. Før den sosialistiske bevegelsen ble overtatt av hvite middelklasseungdommer med et abnormt behov for å gjøre opprør mot direktørpappaen sin, bestod den sosialistiske bevegelsen hovedsaklig av beintøffe machokommunister fra arbeiderklassen. Ellers vil jeg gjerne se Liberal Vaginas som Kvinneguden og Keiser James argumentere for at det er solidarisk med innvandring til Norge, når det er et faktum at man kan hjelpe langt flere ved å hjelpe dem så nærme opprinnelsesområdet som mulig.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #65 Skrevet 14. august 2006 Så du påstår at du sitter på den hele og fulle sanhet? ← Nei, på ingen måte! Men jeg har skiftet mening når jeg har sett at grunnlaget for meningen var for ukritisk godtatt av meg. Dersom du virkelig kjenner USA, og synes at deres handliner er/var positive da er problemet ganske stort. Men det er bare min personlige mening.
Gjest ikke bare gjest. Skrevet 14. august 2006 #66 Skrevet 14. august 2006 Så du påstår at du sitter på den hele og fulle sanhet? ← Nei, på ingen måte! Men jeg har skiftet mening når jeg har sett at grunnlaget for meningen var for ukritisk godtatt av meg. Dersom du virkelig kjenner USA, og synes at deres handliner er/var positive da er problemet ganske stort. Men det er bare min personlige mening. ←
Gjest ikke bare gjest. Skrevet 14. august 2006 #68 Skrevet 14. august 2006 Forøvrig kan du se talin, at jeg heller ikke er belemret med høy intelligens...
talin Skrevet 15. august 2006 #69 Skrevet 15. august 2006 Nei, på ingen måte! Men jeg har skiftet mening når jeg har sett at grunnlaget for meningen var for ukritisk godtatt av meg. De høres faktisk ut som om noen tror at de sitter på den hele og fulle sanhet.
Gjest ikke bare gjest. Skrevet 15. august 2006 #70 Skrevet 15. august 2006 Isåfall er jeg kun klønete til å formulere meg.
mr. louis Skrevet 15. august 2006 #71 Skrevet 15. august 2006 I USA er forsvarsministeren en angrepsminister, presidenten en bush, og visepresidenten en dick.
Ciara Skrevet 15. august 2006 #72 Skrevet 15. august 2006 Fremfor å stikke hode ned i sanden er det kanskje på tide å innse at innvandringspolitikken skaper et fremtidig potensielt faremoment, som det ikke er noen grunn til å utsette verken oss eller dem for? ← Hvordan burde innvandringspolitikken være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå