Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #41 Skrevet 11. august 2006 Har jeg hull i tanna? For i går når jeg kjente etter kunne det kanskje virke som om jeg hadde litt vondt i den. ← Er barnehagen stengt i dag? Vil tro det, siden du er her inne og leker. Fy f*** så barnslig.. Folk må da få spørre om akkurat det de vil, uten at sånne som deg kommer og lager kvalm.
Gjest Rødtoppen Skrevet 12. august 2006 #42 Skrevet 12. august 2006 (endret) Til trådstarter: Slim i avføringen behøver nødvendigvis ikke bety noe, men ser også at du sier at du har vært plaget med løs (hva legger du i løs?) avføring ei stund - så legen er nok på utkikk etter en eller annen form for mage-tarm-sykdom. Blod i avføringen skal det aldri være, det kan være tegn på alt fra hemorroider (som jo ikke er så veeldig farlig i små mengder da) til kreft... Men men, uansett lykke til med mage osv Endret 12. august 2006 av Rødtoppen
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #43 Skrevet 12. august 2006 synes folk må få spørre om hva de vil her inne!det har jo til og med vært folk her som lurer på om de blir feit av å spise potet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå