Gå til innhold

Slim i avføringen

Fremhevede innlegg

Gjest bente85
Skrevet

Nå er det snart 14 dager siden jeg hadde sex, og den sexen var under ei uke etter en glemt p-pille.

Sånn ca. 11-12 dager senere, da jeg var på do igår, så synte jeg det var noe slim på papiret.

Papiret var på en måte blankt, og det skal det vel ikke være.

Er vel ikke normalt det at det skal være slim i avføringen til vanlig.

Jeg tørket meg mange ganger, men jeg følte ikke at det ble borte, kanskje det ble det, etter at jeg hadde tørket meg mange nok ganger.

Er vel for tidlig og ta en graviditetstest enda.

Vel, jeg prøvde en igår, men den var negativ, så jeg får bare vente til rundt menstider, så kanskje det funker da.

Har uansett legetime i slutten av måneden.

Om jeg da har blitt befruktet da, når jeg hadde glemt den pillen, hvor lenge er det normalt at man går, før man merker slim og eller blod i avføringen?

Da jeg var på legetime forrige uke, spurte legen meg om jeg hadde merket noe slim i avføringen, men det hadde jeg jo ikke da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

??? Man får da vel ikke blod eller slim i avføringen fordi om man er gravid???

Gjest bente85
Skrevet

Legen spurte meg om det når jeg var hos han, om jeg hadde merket slim eller blod i avføringen.

Faktisk.

Gjest BagLady
Skrevet
Legen spurte meg om det når jeg var hos han, om jeg hadde merket slim eller blod i avføringen.

Faktisk.

Ja, men sikkert ikke fordi han trodde du var gravid. Slim eller blod i avføringen kan være tegn på sykdom i mage eller tarm. Det var nok det han var ute etter.

Gjest bente85
Skrevet

Vi snakket nemlig om en p-pille jeg hadde glemt, og at jeg hadde hatt sex, og da spurte han om det der.

Skrevet

Jeg er gravid og har ikke noe blod i avføringen, og ikke noe annet "slim" enn utflod. Hva legen din snakket om tror jeg hverken han eller andre vet.

Ang. om du kan være gravid vil jeg anbefale å ta en test den dagen du venter mensen eller senere.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Ta en test du.

Hvordan i hulesete skal vi på KG vite om du er gravid.

har aldri skjønt de som spør om det her inne jeg

Gjest bente85
Skrevet

Det er faktisk lov å spørre, utenom at man skal få kritikk for det at jeg, eller andre spør.

Gjest BagLady
Skrevet
Det er faktisk lov å spørre, utenom at man skal få kritikk for det at jeg, eller andre spør.

Ok, for å svare på det du spør om: Ja, du kan være gravid. Eller ikke.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Klart du har lov til å spørre, men igjen hvordan i huleste skal vi vite det .

ta en test- da får du mest sannsynlig svar

Skrevet

Det er slim i avføring, i større eller mindre grad, det funker som glidemiddel. Hvis man har hard mage/forstoppelse o.l kan produksjonen av slim øke betraktelig. Er slimproduksjonen av kraftig og vedvarende art ville jeg kontaktet lege for undersøkelse av mage/tarm region for å utelukke sykdom.

Hvorvidt det er normalt med slim i avføringen i forbindelse med graviditet vet jeg ingenting om. Men hvis du mistenker at du kan være gravid, ville jeg testet.

Gjest bente85
Skrevet

Har vært plaget med løs mage over en lengre periode.

Tykkelsen og hvor mye vann avføringen har inneholdt, har variert.

Dette med slimet merket jeg først igår.

Selv om avføringen også var veldig tynn.

Men men, får bare se hvordan det går.

Gjest BagLady
Skrevet

Jeg synes du burde ta opp dette med legen din igjen, for de symptomene du har kan være tegn på noe alvorlig og det er best å få sjekket det ut. Sannsynligvis er det ingenting, men da vet du det iallefall :)

Skrevet

Hvis legen hadde mistanke om at du var gravid, så hadde han tatt en test der og da.

Gjest bente85
Skrevet

Men det var jo altfor tidlig da. Har legetime i slutten av mnd, så tar det da.

Skrevet

Har jeg hull i tanna? For i går når jeg kjente etter kunne det kanskje virke som om jeg hadde litt vondt i den.

Skrevet

Jeg har hatt slim i avføringen noen ganger.. aner ikke hvorfor. Men jeg vet med 120% sikkerhet at jeg ikke er gravid hvertfall.

tror ikke det er et tegn på det, men heller noe som ikke er som det skal i magen.

Gjest bente85
Skrevet
Har jeg hull i tanna? For i går når jeg kjente etter kunne det kanskje virke som om jeg hadde litt vondt i den.

Eh.. hvorfor legge ut den her..?

Gjest Gamle Alex
Skrevet
Men det var jo altfor tidlig da. Har legetime i slutten av mnd, så tar det da.

mern er du gravid vil det mest sannsynelig slå ut på en hjemmetest. Skjønner ikke hvorfor du vil gå i 2 uker å lure

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...