Gå til innhold

Hva er din hobby?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg driver med hester, min store hobby! :) Har to hester, den ene har jeg trent opp fra den var føll, det er så gøy! har egentlig ikke noen spesielle andre hobbyer... :overrasket: Hm..., er sånn at jeg prøver ut nye ting hele tiden. Så jeg plutselig en dag driver med det, og en annen dag det! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å lese, men ser ikke på det som en hobby. Den eneste hobbyen jeg kunne tenke meg er å ha kjøkkenhage, men til det trenger man jo en jordflekk og det har jeg ikke for tiden.

Skrevet

Jeg hekler, broderer og leser.. Er nok broderiene som koster meg mest.. Sist jeg handlet broderier brukte jeg vel rundt 2500 kr, om jeg hugser rett... :overrasket: Men da har jeg litt gaver, og en god del arbeid :-D

Skrevet

Egentlig er vel data min største hobby. Men jeg er periodemenneske de luxe og holder gjerne på med ting og tang i noen uker/måneder før jeg legger det vekk og begynner på noe nytt.

Sort sett går det i maling (både på ting og lerret), forming (f.eks cernit), gravering på glass, strikking og sånt. Mest ting jeg kan få bruk for eller som kan henge på veggen. Men jeg er utålmodig som få og legger det vekk hvis jeg ikke får det det til nesten med en gang.

Hobbyene mine koster lite. Jeg er flink til å kjøpe billig (mye pga utålmodigheten og alle de uferdige tingene). Handler mye på Europris og sånt.

Sommerens store hobby ble bøker. Har lest 5 bøker i sommer, mot normalt 1 i året. Kostet meg ca 99 kroner pr bok.

Skrevet

Hei:)

Jeg broderer litt, leser mye og driver med scrapbooking. Går jo med litt penger, men aner ikke hvor mye. Går mest med til scrapbookinga.

Ellers er ishockey min hobby nr. 1, og den koster iallefall...

Skrevet

Jeg elsker å lese. Musikk og konserter. Idrett samt at jeg maler. Samler på gamle musikkinstrumenter.

Skrevet

Signer opp her jeg, da jeg er på jakt etter ny hobby!!

Jeg trives i hagen på våren men blir fort lei. Liker å lese - går i perioder. Ellers tar huset mye tid, mannen, og noe tid til venner, kafe, og nå skal jeg begynne å trene igjen. (treeeekk pusten igjen) :ler:

Gjest Flua-ikke innlogget
Skrevet

Jeg driver med Internasjonal Folkedans! Danser danser fra hele verden, men primært fra Balkan. (Bulgaria, Romania, Hellas, Tyrkia, Macedonia) Anbefales! En får med seg en del kultur også, og god mat! Det er sosialt og en får trim! Koster vel ca 500,- i året. -Artig å reise på ferie er det og, lett å komme i kontakt med lokalbefolkningen. Finnes mange klubber i Norge, les mer her; http://www.ifin.no/

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...