Gå til innhold

Hva er din hobby?


Gjest mela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Jeg scrapper på papir og data.

Papirscrappingen er akk så dyr!! Jeg har ikke tal på hvor masse jeg har brukt, har nå hatt shoppestopp siden mars eller noe sånt.

Datascrappingen er gratis, eller nesten. Jeg hadde program, og jeg laster bare ned gratis-kit eller lager egne, så jeg har vel ikke betalt mye på dette nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder mye på med decopace eller hvordan det igjen skrives :forvirret:

Koster ikke så alt for mye da jeg har en slik flaske ganske lenge. Så er jeg på fretex å kjøper glass eller tre ting. Rema har det av og til. Og det koster jo 10-20 kr for slike ting. Så ikke så alt for dyrt.

Strikker litt. Og det koster litt.

Har veldig lyst å strikke skuldervarmere votter og luer til søsteren til jul, med alpakka ull. Men det kommer til å koste meg rundt 400-500kr. Så det blir nok ikke det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dykker. Man må ha dykkekurs dette koster rundt 2500-3000 kr. (inkl. bøker osv)

Ønsker man å kjøpe utstyr kommer dette fort opp i 10 000 - 20 000 kr.

Men det er det absolutt verdt! :D

Ellers driver jeg med scrapbooking. Dette blir også fort dyrt, lett å bli hekta på shopping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver med kortlaging og scrapbooking. Begge deler er dyrt, men jeg tjener inn igjen noe av det jeg bruker, for jeg selger en del kort. Dessuten er det så gøy så det er verdt det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hobby er hagen min. Bruker masse tid og endel penger på det - men har masse igjen av det. Jeg holder familien med ripsbær, bjørnebær, blåbær, plommer, epler, gressløk, timian, persille og endel andre urter. Til neste år skal jeg ha plantet jordbær og bringebær også ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bokgjest

Jeg leser mye. Det trenger ikke å være så dyrt, hender noen ganger jeg kjøper noen dyre bøker, ellers går det jo ikke lang tid før nyutgivelser kommer i paperback ;) . Biblioteket er også en fin ting! Ellers løser jeg kryssord, ingen søndag uten Dagblad-Magasinets kryssord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser bøker og ser på film.

Det koster jo nødvendigvis litt, bruker kanskje i gjennomsnitt 2-300 i måneden på bøker/filmer (kjøp/leie).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hekling og strikking. Trenger ikke koste meg så mye, jeg får ofte en del restegarn fra familie. Ellers får jeg ofte igjen de rene utgiftene hvis jeg hekler/strikker til noen andre. (Men jeg tør ikke ta betaling for arbeidet, for så bra er det ikke. :ler: )

Og så leser jeg, lager og drifter nettsider og ser på/samler tv-serier. Den siste er dyr...

Endret av Druscilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Jeg broderer, strikker, leser, løser kryssord og pusler i hagen.

Ingen av delene er spesielt kostnadskrevende. Det jeg bruker mest penger på er nok hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg broderer, men det går litt i perioder hvor mye det blir. På høsten blir det mer enn våren og sommeren. Har akkurat bestilt broderier for 1000 kr, men da har jeg nok å pusle med en stund. Synes ikke det er så veldig dyrt. Jeg lager også kort, mest i tida før jul, materialer til dette koster litt.

Ellers så leser jeg bøker og løser litt sudoku.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg driver å lager ting. Hva prosjektet går ut på kommer helt an på hva som faller meg inn og frister å forsøke seg på. Jeg syr litt klær, maler, snekrer, lager smykker, osv. Ofte er prosjektene forbundet med at jeg har behov for et produkt, men bestemmer meg for å lage dette i stedet for å kjøpe. Som oftest blir det jo desto dyrere å lage selv, men jeg elsker slike kreative perioder.

Alt i alt har jeg ingen økonomiske hemninger i slike prosjekter, så en del av studielånet har nok forsvunnet her :) Bruker kanskje 5000 i året eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...