Gå til innhold

Solstuas skoledagbok


Solstua

Anbefalte innlegg

Man lærer masse av øvingspost, spesielt når det står noen ved siden av deg og spør hvorfor man gjør ditt og datt. Da må man virkelig tenke over hva man gjør og hvorfor man gjør det, slike ting er morsomt synes jeg :ler:

Høres ut som om du kommer til å få en flott kveld iallefall, jeg også har lyst på sjokoladekake :sur: Har faktisk litt i fryseren, men det bør vel egentlig spares til helga...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Så bra at øvingsposten var moro!

Og det er ikke noe feil med deg. Jeg har aldri lest så mye på skolen, som jeg gjorde på sykepleien. Jeg møtte opp på nesten hver forelesning også. (Må legge til at jeg kom rett fra vgs, og var DRITTLEI skole :ler: ) Men det var så utrolig interessant, og da er det lettere og mer mer gøy å lære også :)

Ha en god kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at øvingsposten var moro!

Og det er ikke noe feil med deg. Jeg har aldri lest så mye på skolen, som jeg gjorde på sykepleien. Jeg møtte opp på nesten hver forelesning også. (Må legge til at jeg kom rett fra vgs, og var DRITTLEI skole :ler: )  Men det var så utrolig interessant, og da er det lettere og mer mer gøy å lære også :)

Ha en god kveld :klem:

Da må jeg si jeg synes du var veldig flink - sist jeg studerte var jeg 24-27 og jeg var ikke særlig motivert eller flink til å lese den gangen... Men denne gangen er det helt anderledes fordi jeg synes det er interesant - akkurat som du sier. Regner vel med at det blir perioder som ikke er like gøy, mendet tar jeg når/hvis det kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det var morsomt og lærerrikt med øvingsposten. :)

Åååå,så koselig å få pakke av kjæresten da! :hjerter_rundt: Håper du har takket han godt nok,så han snart vil gjenta det :sjarmor:

Sender du over litt sjokoladekake til en ensom sjel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er :syk::grine:

Måtte gå hjem etter halv dag på skolen :tristbla:

Har nettopp stått opp, sovet siden kl 1230... Og vi som skal reise i morgen...

Tror jeg skal ta med den bærbare og legge meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klem:

Reise og reise - det var kanskje litt drøyt å kalle det reise. Vi skal til svigermor, vi kjører etter at mannen er ferdig på jobb i morgen - han skal kjøre så jeg kan sitte ved siden av å sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om en liten stund reiser jeg til svigermor for helgen :rosasmil:

Er fortsatt ikke i form - har egentlig blitt værre siden i går. Men det skal bli deilig med en avslappende helg med "full service"...

Håper alle får en superduper helg!!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så var helgen over igjen...

Reiste til svigermor på fredag, mannen kjørte og jeg satt ved siden av :rosasmil:

Det er en kjøretur på ca 4 timer - det blir både :danse::hoppe: og litt :klaske: Men sånn er det - ganske slitsomt for mannen å kjøre så pass langt etter en dag på jobb...

Helgen var fin, ble kvitt alle syptomer på sykdom - sov mye og spiste enda mer :sjenert: Men det er vel sånn det skal være...??

Så var det rett på nattevakt i går kveld... Gjett om jeg var sliten og ikke hadde særlig lyst til å gå på jobb - i det hele tatt!! Men det værste var jo det at jeg denne dagen, av alle dager har undervisning på mandag, som vi jo aldri egentlig har. Og ikke nok med det, men hver mandag jeg har nattevakt har jeg kveldsvakt samme dag... HVORDAN kan jeg orke det?? For det orket jeg jo selvsagt ikke ;) Fikk heldigvis noen på jobben til å ta vakten min, så jeg fikk fri i kveld.

Kommer med oppdatering om studiene litt seinere i uka - ha det supert så lenge :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det "lov" å ha kveldsvakt etter man har hatt nattevakt da? :klø: Altså, så lenge det er krise skjønner jeg det, men har du de vaktene fast? Tenkte det vanligvis skulle være et visst antall timer fri mellom hver vakt, men det kan jo hende jeg tar feil ;)

Høres ut som om du har hatt ei fin helg! Deilig å slappe helt av ei hel helg og bare bli oppvartet av svigermor :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er "lov" eller lov - men jeg går jo ikke på kontrakt, jeg og min sjef har en muntlig avtale mellom oss når det gjelder vaktene mine. Hun sa at så lenge det er 1 vakt mellom så var det greit... Vet egentlig ikke. Men det pleier å gå helt fint, men i dag som jeg også skulle på skolen blei det litt mye... Hvis det skjer igjen kommer jeg til å bytte vakt i litt god tid.

Oppvarting er helt topp det :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...