Gå til innhold

Naboens drittbikkje!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drittnaboens bikkje..... drittbikkja til naboen...... Gjest er tydeligvis hundeeier og liker ikke lek med ord!!!! :) ( Naboen er dritten, men det er bikkja som driter; ergo det hunden er drittbikkje!! ;) )

Videoannonse
Annonse
Gjest Revenka
Skrevet

bestemoren til samboeren min plukker opp kattedritten til naboen og leverer på døra. :)

Man trenger ikke spørre naboen om å sette opp gjerde så lenge det ikke er høyere enn 1,20 meter. Men er det borettslag gjelder egne regler.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hadde satt opp gjerde. Hekk holder ikke hunden ute.

Skrevet
bestemoren til samboeren min plukker opp kattedritten til naboen og leverer på døra. :)

:overrasket: Det er en vesentlig forskjell på hunder og katter da. Katter graver ned avføringen sin, hunder ikke.

Men om noen av mine naboer hadde levert kattene mines avføring etter å ha gravd det opp(?) på døra, hadde jeg bare tenkt "ååålreit" og kasta det..

Gjest Elfrida
Skrevet

Noen dominante katter graver ikke ned etter seg. Det skal lissom vise at de er kongen på haugen eller noe sånt.

Gjest gjest1
Skrevet

Hva driver trådstarter med? Ring naboen da og spør hva hun synes om trappa :D

Gjest Lei nabo
Skrevet

Glemte update igår - sorry,jenter! :)

Igår var det absolutt INGEN reaksjon på vår lille aksjon i det hele tatt....! :overrasket: MEN da mørket seg på igår kveld, såg vi naboen hennes på den andre siden plukke opp møkk på sin plen og da vi skulle ut med søppelet, holdt han på å tømme det ut utenfor inngangspartiet til drittnaboen med bikkja!!! Han sa han var drittlei - nok var nok!!! Nå venter vi begge i stor spenning på at fruen skal stå opp og hente avisen eller noe!!!

.....To be continued!..........

:sjarmor:

Skrevet

Dæven! Dere konspirerer! Ha ha, så bra. :ler:

Gjest Revenka
Skrevet

Vi har hatt katt i mange år og ingen av dem har gravd ned møkka. Heller ei bestemor sin nabos katt. Hadde naboens katt konstant brukt hagen din som toalett så hadde vel du også reagert?

Skrevet

Du kan kjøpe noe som heter "stay off" (tror jeg) i dyrebutikken for å holde hunder og katter borte fra deres plen og hage. Skjønner at det er kjipt å måtte bruke penger på andres "dumheter" men det holder også katter unna.

kan du ikke ringe til politien eller falken eller hvem det er nå som tar seg av løse hunder? så kan heller naboen hente den der, gjenta hvis det skjer igjen, på en eller annen tidspuktn må vel hun gå lei av å måtte hente hunden sin.

Skrevet

hm. eller hva med å kidnappe bikkja en liten stund og skremme henne litt. og si at ting kan skje om hun ikke skjerper seg.

:sjarmor:

Skrevet

Hva skjedde her? Hva ble reaksjonen? Spent! :D

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er fascinert over feigheten blant norske naboer. Styreformann!? Hvorfor ikke gå bort til naboen og ringe på og fortelle henne hyggelig men lettere oppgitt at dere har problemer med hunedritt i hagen deres, om hun kunne ha funnet en løsning på problemet som var til alles fordel. Spørre om hun kunne sette opp et lite gjerde eller noe lignende, og at det sansynligvis ville bli godt mottatt da du visste at det var en felles enighet om at dritten var et problem?

Plukke opp hundedritt og lage lynsjestemning.. :riste: Stakar dame hun veit jo ikke at det er et problem så lenge dere ikke forteller henne det! Man må la folk få tilgjengelig informasjon før man dømmer deres oppførsel. For alt hun vet er alle naboene gode venner og hun trives godt i nabolaget!

Skrevet
Plukke opp hundedritt og lage lynsjestemning.. :riste: Stakar dame hun veit jo ikke at det er et problem så lenge dere ikke forteller henne det! Man må la folk få tilgjengelig informasjon før man dømmer deres oppførsel. For alt hun vet er alle naboene gode venner og hun trives godt i nabolaget!

hvis du leser trådstarters første innlegg så ser du at "stakar damen" har fått flere påpekninger på sitt hundehold uten å bry seg nevneverdig om dette.

Skrevet
hvis du leser trådstarters første innlegg så ser du at "stakar damen" har fått flere påpekninger på sitt hundehold uten å bry seg nevneverdig om dette.

Da stiller jo saken seg i et annet lys (jeg er utrolig trøtt og har ikke fått med meg den sentrale delen av saken).

Kjøp et gjerde til damen og sett det opp rundt hennes egen hageflekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...