Gå til innhold

Dverghøns

Blueberry

Anbefalte innlegg

Legge opp bukser er det sjelden jeg gjør. Ikke er jeg noe flink til å gå med høye hæler, såfremt de ikke er brede da. Da kan jeg bli hele 163-164. ;)

Men trives best med flate sko. Lange bein i forhold til kroppen har jeg, så jeg trenger vel i grunnen ikke lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeans gidder jeg ikke å legge opp, synes det kan være kult med en liten brett. Dressbukser må derimot alltid under symaskinen... Men på jobb har jeg utrolig nok motsatt problem! Minste buksestørrelse der er 36, og de finnes i to lengder, kort og lang. Lang er akkurat passe til meg, men disse menneskene som har ansvar for arbeidstøyet er så livende redde for at vi skal tråkke i buksene våre, så jeg fikk utdelt korte. Og de er virkelig korte, ja! Når jeg setter meg ned blotter jeg heeele leggen jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heretter skal jeg bare kjøpe bukser i butikker der de legger opp for meg. Basta!

Det gjør de hvertfall på Carlings. De har lagt opp for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne høna har fått seg leilighet i dag! :hoppe:

Med veldig, veldig høye kjøkkenskap. Gjett hva slags møbel som skal kjøpes inn aller først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

såå koselig med nye høns :)

I min jobb får vi også uniformer, og mine bukser er superlange og.. :ler:

Men det er vell en ting vi må leve med tror jeg.

Ett yrke jeg er sikker på at jeg aldri blir, og det er modell. ;):ler:

Nå skal jeg finne frem krakken min, skal hjelpe å legge tak :overrasket:

Ha en strålende dag alle høns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men lange bukser er jo egentlig bare et luksusproblem da ;)

Glad jeg er så 'høy' som jeg er jeg..tenk å aldri finne lange nok bukser da.. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom og hilser på mine medhøns! ;)

Tenk for en vakker verden vi lever, og tenk på alt dyrelivet vi får med oss på bakken når vi er så små! Jeg legger i alle fall myyye fortere merke til meitemarkene enn hva de "større" gjør :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom og hilser på mine medhøns! ;)

Tenk for en vakker verden vi lever, og tenk på alt dyrelivet vi får med oss på bakken når vi er så små! Jeg legger i alle fall myyye fortere merke til meitemarkene enn hva de "større" gjør :Nikke:

Hehe, ja vi er heldige som kan se alle meitemarkene! Og så trenger vi aldri å være redd for å dunke hodet i taket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: Tuddelidu, CocoPuff og Lilletrollet!

Gratrulerer med leilighet Virvel!

Her skjer det jammen mye i løpet av en dag.

Men lange bukser er jo egentlig bare et luksusproblem da  ;)

Glad jeg er så 'høy' som jeg er jeg..tenk å aldri finne lange nok bukser da.. :overrasket:

Det har du veldig rett i Capricorn, det er frykelig vanskelig å legge ned bukser :ler: Men vi må jo ha litt å klage over vi som ikke er modeller også. Synes egentlig det er litt rart at man må være over 170 (?) for å være modell. Med den oppslutningen denne klubben har fått burde det absolutt være et marked for modelldverghøns! (noen ganger ønsker jeg meg veldig klubba til iselin22 å slå i bordet med... :forvirret::sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsten! :)

Elsker livet som dverghøne jeg. Kunne gjerne vært enda litt mindre. :sjarmor:

Endret av CocoPuff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Lilletrollet! Hyggelig å se deg her også. :)

Jeg kan aldri kjøpe jeans som er sånn slitte på lårene el.l. Greit at buksene kan legges opp, men det slitte området hamner jo på heeelt feil plass! Så jeg kjøper bare ensfargede bukser. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...