Gå til innhold

Dverghøns


Blueberry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen ganger tenker man ikke logisk iselin 22 :)

Jeg bruker ofte en sleiv eller noe også jeg for å få tak i ting som står øverst eller innerst i ett skap. Funker det også, men har hendt at jeg har fått ting i hodet da :ler:

Velkommen som medlem Lurvina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Jeg tror det er ubevisst er pga utfordringen ved å klare å ta den ned uten krakk!! :enig: Forresten, salatslynge skal jeg skaffe meg, det har jeg tenkt på lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktis innredet skapene mine sånn at jeg har lite brukte ting øverst, som serveringsfat og tupperwareboller...

Jeg bruker ofte en sleiv eller noe også jeg for å få tak i ting som står øverst eller innerst i ett skap. Funker det også, men har hendt at jeg har fått ting i hodet da :ler:

:ler: Dette er som å se meg. Uknuselige ting kan puffes ned, og så lenge de ikke er altfor tunge får man ikke så ille med blåmerker :ler:

Hva er en salatslynge for noe? Dere vet det er jo ikke plass til allverdens viten i en liten hønsehjerne.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Dette er som å se meg. Uknuselige ting kan puffes ned, og så lenge de ikke er altfor tunge får man ikke så ille med blåmerker :ler:

Hva er en salatslynge for noe? Dere vet det er jo ikke plass til allverdens viten i en liten hønsehjerne.... :sjenert:

:ler: Ja, vi må jo planlegge. Hvis du skal ut den dagen henter du vel krakken? ;)

En salatslynge er en av de beste oppfinnelsene som har kommet, nest etter ostehøvelen! ;) Man tager salaten og putter den oppi noe som kan minne om et dørslag som igjen plasseres oppi en større bolle. Så setter man på lokket som har en sveiv på, og sveiver rundt og rundt. Dermed sentrifugerer du salaten og får den fri for vann så den holder seg sprø og god lenger. Og hvis du bruker det i Wraps så slipper du at det renner masse rart utav... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... smart! Bruker bare vanlig dørslag jeg. Men... renner ikke dressingen hvis jeg skyller salaten sånn??? Det må jo være for godt til å være sant?

Henter ikke krakken selv om jeg ikke vil ha blåmerker nei. Jeg har jo tross alt glemt det fra gang til gang at det faller i hodet.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kommer kyllingen til hanen til oss. Så jeg skal være flink høne og rydde buret mitt. Men det er så mye å gjøre at jeg blir helt utmattet bare med tanken.

God helg alle sammen

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Nå må vi snart bygge ut hønsegården her :ler:

Gratulerer så mye iselin!!! Dette har dere virkelig fortjent. Har sommerfugler i magen på dine vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner! :klem:

Spent på om det blir en dvergkylling eller en høy kylling, og om det blir høne-kylling eller hane-kylling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg Gratulerer deg her og jeg, vennen :) Syns dette er fantastisk.

Ang salatslynge, det var faktisk en utrolig god ide :) Vet ikke hvor mangen ganger jeg har klatret på benken og lirket ut det øverste i skapet med fingertuppene og fått krampe i leggen for jeg strekker meg sånn :ler: Utrolig hvor fort den krampa kommer når enn står på tå :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bli uansett en søt kylling Iselin ;)

Ja, det tror jeg også. :):klem:

Nei, nå skal jeg finne frem noen hønseegg og lage pannekaker. Nammm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå skal jeg finne frem noen hønseegg og lage pannekaker. Nammm....

KANIBAL :overrasket:

Neida.

Grattis da.

Blir spennende med en kylling

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe...ja nå kan vi jo ta en diskusjon om abort: Er det riktig å spise egg? Eller er et egg egentlig et lite kylling-foster? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Gratulerer så mye med nypåbegynt rugings, iselin! :klem:

Det blir nok en søøøøt kylling,ja!

Og angående det med om å spise egg er kanibalisme: Jeg stemmer for at det IKKE er det. Er alt for glad i ting som har egg i seg til å begynnne å få problemer med det nå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...