Gå til innhold

Dverghøns


Blueberry

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har vært her inne også - jeg prøvde nettopp bikini fra i fjor og kunne konstatere at bare noen få kilo synes utrolig godt på en 155cm lang kropp.. :sjenert: men så liker samboeren min også at jeg er litt rund enn syltynn - så det er uansett en lykkelig og fornøyd dverghøne som rapporterer inn herfra også :ler: og når våren og sommeren (forhåpentligvis snart) slår inn for fullt kan alle vi dverghønene ut og spankulere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fjellsippa
Lenge siden jeg har vært her inne også - jeg prøvde nettopp bikini fra i fjor og kunne konstatere at bare noen få kilo synes utrolig godt på en 155cm lang kropp.. :sjenert:

Ja, det er sant. Det blir mindre høyde å fordele kiloene på. Det merkes godt her også.

Lenge siden jeg også har vært innom her. Fint at noen dro opp tråden.

Jeg har kjøpt meg ei lita sammenleggbar trapp med to trinn som jeg har stående på kjøkkenet. Mer praktisk enn å klatre på stoler og benken som jeg gjorde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ooooh, denne hadde jeg nesten glemt... Kan jeg få endret nicket mitt kanskje? Jeg er egentlig Wayah, men skiftet ham da jeg ble gravid jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hepp, røsker litt i denne igjen jeg :)

Jeg må si at jeg synes det er litt rart tenkt av sambo at jeg skal få den øverste hyllen på min side i klesskapet, men den nederste, nei den skal brukes til alt mulig ledningsstyr og slikt..jeg når jo aldri opp til den øverste hyllen :kjefte::ler: eller..jeg gjør jo det da..senest i forrige uke balanserte jeg på en ganske ustødig stol for å få sett hva som var der oppe..og om et par uker(har ikke tid før..) så skal det ryddes i hele skapet, så da blir det spennende å se om jeg kommer fra det uten brudd..den stolen min er ikke særlig trygg altså :fnise:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Hehe! Jeg tror dverghøner har utrolig god balanse, alle de vaklevorne stoler og krakker vi klatrer på! :Nikke:

Men nå om dagen sliter jeg mest med å finne kjole! Vi ha kjole i vintage/50'talls stil. Men siden jeg er så liten og ikke megasuper tynn så rekker alle kjolene til langt ned på leggen! Vil jo bare ha en fin kjole som går til knærne jeg.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er rundt 158-159... er i alle fall ikke over 1.60.... målte meg i 8 klasse og da var jeg 158.. fant ut at jeg ikke ville måles mer etter det.. hehe.. visste da at jeg ikke kom over 160 uansett, så var like greit å ikke offisielt bli målt under 160... jaja... fordelen med å være lav er at en fort blir tatt for å være y ngre enn en egentlig er.. spesielt hvis man er blond og har store blå i tillegg.... plaget meg alltid før, men nå som jeg snart er 28, så begynner jeg å like tanken... hehe... blir moro når jeg og venninnne fyller 30, og jeg fortsatt ser ut som jeg er 25.. =) Hevnen blir søt jo eldre man blir ja =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Nei, her har jeg ikke vært på lenge! Koselig å se at det er blitt liv i hønsehuset igjen. Og velkommen til nye dverghøns!:)

Jeg går nå fremdeles på litt høye hæler for å nå litt lenger opp i luften... og så er det sommer, og jeg har kanskje en flott hane på gang... Som aldeles ikke ser ut til å bry seg om hvor lite jeg rager. Livet er spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...