Gå til innhold

Dverghøns

Blueberry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:velkommen: minimi, og alle andre nye hvis jeg har glemt noen i farten, her strømmer det jo bare på :ler: Moro!

Treffene navn Minimi ;)

Jammen jeg ER 1,60 på slippersen Iselin! Den er jo 1 cm... :tristbla: Men jeg går jo mest i høye heler da da blir jeg plutselig 1,64 :-D Men fortsatt dverghøne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli noen nå. Eneste grunnen til at jeg havnet her, var at jeg ble så grådig nysgjerrig på linken din. :ler: Dverghøne? Ka det går i? :klø:

Vips så var jeg en selv. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?!? Er jeg en DVERGHØNS?? :ler:

Jaja, får kanskje melde meg inn jeg også da, er 162.. Har ikke de store problemene, må klatre litt for å få tak i ting øverst i skapene, og så henger ofte de røde postkassene rundt om i byen aaalt for høyt! Men ellers så trives jeg med å være dverghøns jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble akkurat tipset om denne klubben. Gnom som jeg er.

Melder meg inn nå, hvis jeg får (1,62) og kommer tilbake og leser mer når barna er lagt ;)

Mannen min er forresten nesten 1,90, så nevnte barn kommer nok til å vokse meg over hodet om ikke alt for lenge (de er foreløpig 1 og 3 år, tipper jeg er høyere enn dem i hvert fall til neste sommer ;) )

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten en krakk jeg også. Denne i tre fra IKEA faktisk. Veldig praktisk. Men bruker kjøkkenstolene også da. Eller aller helst mannen... :sjenert:

Den har jeg og :ler:

Mannen her får mest kjeft, han. For at han legger ting jeg trenger på høye hyller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med  :hoppe:

Jeg er bare 158  :sur:  men neste fredag reiser jeg til Thailand og gjett hvem som får best benplass på flyet  :ler:

Dessuten er du vel høy i Thailand? ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen her får mest kjeft, han. For at han legger ting jeg trenger på høye hyller  :sjenert:

:velkommen:

Kjenner sååå godt til det der!!! Min er også ca 1,90.

:velkommen: til Minimi og Fregnedryss også!

Nei, jeg skulle jo gå.... Kommer plutselig tilbake! Hej då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Synes det er litt festlig å være så lav. Hvis jeg for eksempel skulle falle, så er det ikke så langt ned.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: til minimi, Fregnedryss og Klips.

Jeg trives også utmerket med høyden min, og kunne ikke tenkt meg å vært noe høyere. Det finnes da så mye man kan hjelpe seg med for å nå opp, så det er ikke noe problem :)

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen medhøns! Trives med høyden min jeg også egentlig, jeg er bare så lei av å legge opp nesten alle buksene jeg kjøper.. Men nå er jo bretten kommet igjen, så nå er det enklere! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, kunne godt tenke meg lange elegante ben, jeg.

Kunne godt tenke meg litt mer naturlig autoritet, å bli tatt for å være mer voksen.

Kompenserer med skyhøye hæler en del :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liksom aldri klart å gå på høye hæler jeg... :sjenert: Men er under trening, så nå har jeg ett par som får meg heeelt opp i 163 tipper jeg. :ler:

Det er en hel treningsøkt å gå i butikken å handle både mat og klær også.. Fryktelig mye av det en trenger som ligger på øverste hylle... Merkelig syns jeg. Spesielt Obs! har høye hyller... :overrasket:

:velkommen: minimi, Fregnedryss og Klips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obs, ja. :sur: Jeg hadde arbeidsuke der da jeg gikk på ungdomsskolen, og ble satt til å stable Mulan-dokker i en pen pyramide på øverste hylle. Sto der og balanserte på toppen av en sikkert tre meter høy (og temmelig ustø) gardintrapp og lurte på hva som var galt med dokkene ettersom butikken tydeligvis ikke hadde planer om å selge noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når vi står på stupebrett så ser det ikke ut som det er så langt ned som det gjør for de som er høye. ;)

Veldig godt poeng :ler:

God morgen medhøns! Trives med høyden min jeg også egentlig, jeg er bare så lei av å legge opp nesten alle buksene jeg kjøper.. Men nå er jo bretten kommet igjen, så nå er det enklere! :ler:

Nå har jeg endelig fått plass til å ha symaskinen permanent oppe, så nå kan jeg legge opp buksene med en gang. Før ble det til at det var et prosjekt å kjøpe nye bukser for de ble alltid liggende til jeg hadde mere som skulle sys. Men symaskinen er uunværlig når man er dverghøne ja ;)

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...