Gå til innhold

Dverghøns

Blueberry

Anbefalte innlegg

Ja, nettopp. Jeg er ikke vegetarianer, så hvorfor skulle jeg avstå fra egg... ;) Pannekakene var kjempegode forøvrig! Og nå er jeg veldig fornøyd med at salatslynga står på nederste hylle. Mens jeg først var i gang flytta jeg middags- og frokosttallerkene også... Mannen ble nesten litt forvirra og sa: "Nå som jeg endelig hadde lært meg hvor alt skulle stå..."

Tror det var litt ironisk sagt, men han hadde i alle fall skjønt poenget mitt. ;)

Vi så "Over the hedge" på DVD ikveld. (Har den kommet på kino enda eller?) Utrolig festlig film. Den må dere bare se, i alle fall dere som likte Istid og Shrek. :)

Nå skal vi fortsette filmmaratonet og se Mr. and Mrs. Smith. Spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for velkomsten :bukke:

Selv om jeg er den lengste her, kan jeg kjenne meg igjen i en del av det dere har skrevet. Særlig flittig bruk av kjøkkenstoler, for å klare å få tak i ting i de øverste hyllene, kanskje jeg også skal få tak i en krakk? ;) Ikke lett å være den korteste personen i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh en klubb for dverger! :hoppe: Kan jeg være med? Er 1,62 (og en halv!), men har løyet på meg en halv centimeter i passet, der står det 1,63. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh en klubb for dverger! :hoppe: Kan jeg være med? Er 1,62 (og en halv!), men har løyet på meg en halv centimeter i passet, der står det 1,63. :briller:

:ler: Ikke bare dverger - rettere sagt Dverghøns. ;)

Klart du kan være med! Legger deg inn på lista. :velkommen: som Dverghøne!

Får håpe du slipper å måles noen gang du er ute og reiser da. :ler:

Har du krakk forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: i klubben :)

Har ikke sett "over the hedge", Iselin22, men må nok se den ja. Syns Istid er ustyrtelig morsom :ler:

Nå skal en trøtt dverghøne gå å sove.

Ha en strålende lørdagskveld alle dverghøns. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, kan jeg få være med? :sjenert:

Jeg rager, med litt godvilje, 160 cm over bakken (takk og lov for at jeg ikke er høyere - jeg har høydeskrekk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart du kan bli med :velkommen:

Iselin22 legger deg til på medlemslista hun :)

ikke noe særlig med høydeskrekk nei. Da tørr du ikke stå på krakk kanskje når du skal ha noe i skapet?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan bli med :velkommen:

Iselin22 legger deg til på medlemslista hun :)

ikke noe særlig med høydeskrekk nei. Da tørr du ikke stå på krakk kanskje når du skal ha noe i skapet??  :)

Jippi! :danse: Tusen takk!

Jeg er kjapp med å rope på mannen når jeg må opp i høyden, hehe. Jeg har prøvd å stå på benken for å vaske over kjøkkenskapene der vi bodde før, og tro meg, det var en pinelse! Heldigvis er skapene er innebygget så jeg slipper å vaske oppå de! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ikke bare dverger - rettere sagt Dverghøns. ;)

Klart du kan være med! Legger deg inn på lista. :velkommen: som Dverghøne!

Får håpe du slipper å måles noen gang du er ute og reiser da. :ler:

Har du krakk forresten?

Taaaakk!

Og visst har jeg krakk - opptil flere, faktisk. Hvordan skulle jeg klart meg gjennom livet uten? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag alle medhøner!

14 stk allerede, og det bare på 5 dager! :klappe: litt for oss selv der, vi er jammen flere enn vi selv trodde i begynnelsen.

Og hva har dere bedrevet helgen med?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt syk jeg... Forkjøla og dett i desen... :tristbla:

I dag skal jeg bare slappe av, slappe av, sove og slappe av tror jeg. :ler:

wow :overrasket: 14 stk :klappe: Dette begynner å bli bra altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Svimle!

Utrolig kul avatar forresten... :ler:

Tusen takk! ;)

God søndag alle medhøner!

14 stk allerede, og det bare på 5 dager! :klappe: litt for oss selv der, vi er jammen flere enn vi selv trodde i begynnelsen.

Og hva har dere bedrevet helgen med?

:klem:

God søndag til deg også!

Jeg har bare kost meg med mannen i helga jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg på spillkveld hos en venninne (begynner å bli gammel høne nå, ja :roll: ), og i dag har jeg gjort absolutt ingen ting. Den største anstrengelsen har vært å sette på vannkokeren så jeg fikk laget kakao, og å dytte en DVD inn i spilleren... (Den befinner seg så lavt at selv Virvel kan klare det.) Ahh, søndager! :hjerte:

Forresten, dere som bor i Oslo: Har dere lagt merke til at på noen av trikkene er stemplingsautomatene plassert USANNSYNLIG høyt? Vi snakker virkelig rett under taket her, altså! Jeg har sett det flere ganger nå, og jeg begriper ikke hvordan det er meningen at sånne som oss, eller barn, eller de som sitter i rullestol skal nå opp dit?! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi var i Tyrkia for ca 2 uker siden fikk vi nødutgangplass på veien ned.

Det gjorde vi og :hoppe:

På vei hjem igjen da riktignok..men på de 'få' gangene jeg har vært ute og flydd, har vi fått nødutgangen to ganger.

Dagens Dverghøns-utfordring: Få ned salatslynga fra øøøverste hylle i skapet uten bruk av krakk. Og jeg klarte det akkurat! :hoppe:

Begynte faktisk å tenke litt over det...nå har salatslynga stått på øverste hylle i over 2 år. Den er i bruk hver eneste uke, opptil flere ganger i uka. Hvorfor har jeg aldri kommet på å la salatslynga bytte plass med koppene som står på nederste hylle og blir brukt uhyre sjeldent???  :klaske:

Kjenner meg igjen i det ja. Og glass og sånn som jeg ikke syns er noe fine (tenker at vi kan bruke de som faktisk er fine..) prøver jeg å sette øverst i skapet, sånn at de skal være utenfor rekkevidde..men hjelper jo ikke det når Mannen ikke har noen problemer med å få dem ned.. :sjenert:

wow  :overrasket:  14 stk  :klappe:  Dette begynner å bli bra altså.  :)

Her er enda en :hoppe:

Jeg er..ehh..siste offisielle måling viste 159,5...men siden jeg regner med å ha vokst bittelittegranne siden 8.klasse..sier jeg alltid 160 cm da... :sjenert:

Må alltid bruke krakk/stol for å rekke opp til de tingene som står høyest..

Og på jobb i matbutikk er det jo ikke alltid like lett da :ler:

Kommer ofte folk bort til meg og sier; Hei, jeg ser dere er tom i hyllen for ettellerannet, men det står helt oppe på toppen da...kan DU ta det ned til meg kanskje??

Å ser jeg OPP på dem...; Jada, skal bare finne stigen først..

(og da rekker de kanskje opp der selv..uten stigen.. :ler: )

Men ofte når de jeg jobber med står og strekker seg for å få tak i nok, pleier jeg bare å si; Bare si fra om jeg skal hjelpe deg.. Og, kom ikke her og si at jeg ikke tilbydde meg å hjelpe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Capricorn!

Det er ikke sikkert du har vokst noe siden 8. klasse, det har nemlig ikke jeg gjort... :sjenert: Bunaden som jeg fikk til konfirmasjonen ble sydd litt lang og har legg over alt, slik at jeg kunne vokse i den, men den er fortsatt uforandret :forvirret:

Spillkvelder er koselig virvel :) Vi har også kommet dit at vi heller inviterer venner hjem enn å gå ut. Og når vi en sjelden gang går ut er det på rolige steder bare for å ta noen pils. Jepp, er nok klar for familie nå :ler:

Stakkars Liljen :tristbla: *går og lager litt te og riste dynen til Liljen*

Vi var i Sverige og shoppet bl.a. smågodt i går. Så frem til en filmkveld på sofaen i dag, men så var det vist TV-kamp med Rosenborg... Da er det bedre å ta med seg godtet inn på kontoret og KG :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:velkommen: Capricorn!

Det er ikke sikkert du har vokst noe siden 8. klasse, det har nemlig ikke jeg gjort... :sjenert:  Bunaden som jeg fikk til konfirmasjonen ble sydd litt lang og har legg over alt, slik at jeg kunne vokse i den, men den er fortsatt uforandret :forvirret:

Takk :klem:

Min er også uforandret :ler:

Men sier likevel at jeg er 'en seksti' jeg...litt lettere enn å si 'en femtini og en halv..' :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trøtt søndag. Har vært ute da sammen med kjæreste og sønnen hans og prøvd den nye fiske stanga. Men det var ikke så veldig stas da vi ikke fikk noe fisk. Og tolmodigheten var laaaaangt vekk.

Men nå ligger jeg å slapper av mens kjæresten min kjører sønnen hjem til hans mor. Er sliten jeg. ZzzzzZZZ.

Gleder meg til jeg skal sove jeg nå.

I dag er det bare 9 dager igjen til skolen begynner :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Virvel er 162,5, så er jeg det også - vi er nemlig nøyaktig like høye. Det sa mannen bak oss i køen på veikroa.

:blomst: Kan jeg være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...